Ik was nog niet uitgepraat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:51 schreef tho_Omas het volgende:
Deel 2 lijkt me wat overdreven.
Ik was bier halen, mag dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:54 schreef Chowi het volgende:
Gooi nou eens 2 van de 3 topics op slot, verrekte kutmod..
Zodra je je tietjes post jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:50 schreef Chowi het volgende:
Reeksen mogen niet in KLB maar nu even wel toch?
Daar komen enkel vulgaire conversaties uit voort, is mijn ervaring.quote:
Hmm ok. Jammer dat hij zo doet dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar komen enkel vulgaire conversaties uit voort, is mijn ervaring.
Of Tong80quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had wel eerder Trollface als moderator verwacht trouwons
Jij bent gewoon jaloersig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had wel eerder Trollface als moderator verwacht trouwons
Ja, hij is me tot dusver ook erg tegengevallen. Is niet in staat adequaat te handelen en sluit topics zonder een slotpost te plaatsen. Pfff.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef Metalfrost het volgende:
ik snap er geen fuck van
dat o.us mod is geworden.
Ik dat dacht jij op meisjes vielquote:
quote:
Dat zei ik hem ook al en toen zei hij: "nee"quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hij is me tot dusver ook erg tegengevallen. Is niet in staat adequaat te handelen en sluit topics zonder een slotpost te plaatsen. Pfff.
Hij moet nog veel leren.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hij is me tot dusver ook erg tegengevallen. Is niet in staat adequaat te handelen en sluit topics zonder een slotpost te plaatsen. Pfff.
Hij moet nog veel leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |