Tuurlik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met fora die naar het archief zijn? Van WK 2006/IDO4 zul je ook niks vinden in mijn MYat.
Hoezo?quote:
OKee, ik dacht dat die automatisch weggingen omdat je er niet meer in kan reageren...quote:Bij C_a kan ik van vorige edities nog posts in haar postgeschiedenis terugvinden
Ik zie nu pas dat Rauzer een andere kleur oranje heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb het wel aangekaart en ze gaan overleggen. Ik vind het eerlijk gezegd wel logisch met de hoeveelheid talentenjachten tegenwoordig. Kan Rauzer lekker donker oranje blijven
Okeequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlik wel
Uit jouw Mat: [Oefenen] Nederland - Mexico
Het is bij iedereen weg, omdat het forum nu op 'prive' staatquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar nu lijk ik een kutuser
Bij C_a kan ik van vorige edities nog posts in haar postgeschiedenis terugvinden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Rauzer een andere kleur oranje heeft
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Rauzer een andere kleur oranje heeft
Kunnen ze niet de eerste letter blauw maken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doen ze om het modschap nog op te laten vallen, wat niet of nauwelijks lukt dus.
Ik vroeg me al af hoe dat op moest vallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doen ze om het modschap nog op te laten vallen, wat niet of nauwelijks lukt dus.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen ze niet de eerste letter blauw maken?
Ja, ook niet echt de bedoelingquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is bij iedereen weg, omdat het forum nu op 'prive' staat
Het is de hand van Sumeraquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is bij iedereen weg, omdat het forum nu op 'prive' staat
dat denk ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien als tijdelijke oplossing omdat we door bleven posten?
Ja, dat sowieso.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien als tijdelijke oplossing omdat we door bleven posten?
Dat welquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef Rauzer het volgende:
Ook het topic niet zien?
We gaan sluiten!
Nee dat niet, maar ik kan daar nog wel posten, dacht even dat het daar hetzelfde was als met XFA nu. Maar XF2 is wel goed gesloten dus. Gaat met XFA ook nog gebeuren, alle users moeten daar nog read-only-rechten krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
(we worden samengevoegd met XFA2?)
toen ik deze link naar V&A zag, dacht ik eerst dat je dus echt een [Gevraagd] XFA forum had geopendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |