quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O wacht jij bent het...
Ik herkende je niet zonder emmer op je hoofd
Nogmaals... dit is nog niksquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef Dizer het volgende:
Wat gaan jullie hard
En de nummering klopt niet
Eigenlijk best lulligquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nogmaals... dit is nog niks
We zijn begonnen met de numering bij binnenkomst van de XFA'ers
Boekhouding is gewoon een kwestie van de rekeningen bijhouden, en aan het einde van het jaar schakel je een professional in om de jaarrekening op te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ja dus!
O.a. om die reden zou ik, later, ook wel iets voor mezelf willen beginnen. Maar goed, niet zo eenvoudig en je krijgt die ellende van boekhouden en andere braakdingen
Mwoah, zij hadden ook al met nummeren kunnen beginnen he, nu moegen wij het vuile werk weer opknappenquote:
Overgenomen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje wel ja
We hebben het hier letterlijk en figuurlijk overgenomen
Ja rekeningen bijhouden vind ik al niet leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
Boekhouding is gewoon een kwestie van de rekeningen bijhouden, en aan het einde van het jaar schakel je een professional in om de jaarrekening op te maken
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Overgenomen?
Ze zijn toch nog steeds welkom hier
Hmmm, dat is een goeie vraagquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef Dizer het volgende:
Zeg, als er straks toch een Talentenjacht forum komt he? Gaan jullie dan ook weer weg?
ja dan ga jij toch mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef Dizer het volgende:
Zeg, als er straks toch een Talentenjacht forum komt he? Gaan jullie dan ook weer weg?
Dat is toch altijd zo met fora die naar het archief zijn? Van WK 2006/IDO4 zul je ook niks vinden in mijn MYat.quote:
Maar nu lijk ik een kutuserquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met fora die naar het archief zijn? Van WK 2006/IDO4 zul je ook niks vinden in mijn MYat.
Die post van net was pas postnr 53435quote:
Nog niet, ik heb het wel aangekaart en ze gaan overleggen. Ik vind het eerlijk gezegd wel logisch met de hoeveelheid talentenjachten tegenwoordig. Kan Rauzer lekker donker oranje blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan ga jij toch mee?
Nee hoor ik blijf hier ook gewoon posten. Ik ben benieuwd of er zo'n forum komtWeet jij al wat meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |