Nee idd...quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iedereen weer een beetje over zou gaan tot de orde van de dag, zodat ik ook weer wat werk kan verrichten. Maar als het zo'n gezellige boel blijft....
Gewoon regelen dat je betaald krijgt per postquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iedereen weer een beetje over zou gaan tot de orde van de dag, zodat ik ook weer wat werk kan verrichten. Maar als het zo'n gezellige boel blijft....
Ik denk dat Danny niet genoeg geld heeft om mij te betalenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon regelen dat je betaald krijgt per post
Wat doe jij eigenlijk D.?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny niet genoeg geld heeft om mij te betalen
O wacht jij bent het...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O wacht jij bent het...
Ik herkende je niet zonder emmer op je hoofd
Ik ben ondernemer.quote:
Oh dat klinkt wel leuk! Heeft het zin om verder te vragen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ondernemer.
Ben bezig met de opzet/ontwikkeling van een van mijn ideeën, en da's nu bijna rond
Volgens mij op het gebied van fokpostspammenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk! Heeft het zin om verder te vragen?![]()
Ben wel benieuwd op welke gebied enzo...
Het heeft iets met auto's te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk! Heeft het zin om verder te vragen?![]()
Ben wel benieuwd op welke gebied enzo...
Daar zijn we sowieso allemaal erg goed inquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij op het gebied van fokpostspammen
Daar heb ik niet zoveel verstand van, en daar zit geen geld inquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij op het gebied van fokpostspammen
Ik denk het wel, gezien hoe vaak hij het over tetten heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Marlalala het volgende:
Wat doe jij Pheno? Iets met vormgeving?
Daar is het dan ook om te doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk ook wel logisch![]()
Wel gaaf, van je hobby je beroep maken!
ja, ik geef dingen wel vorm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Daar zijn we sowieso allemaal erg goed in![]()
Wat doe jij Pheno? Iets met vormgeving?
Hahaha autoriteitsprobleempje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is het dan ook om te doen
Ik heb veel in de verkoop gewerkt, maar als je hart niet ligt bij het product dan doet het je toch minder.
Daarbij weet ik al jaren dat ik niet het type ben om voor een baas te werken
What would Freud say....quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, gezien hoe vaak hij het over tetten heeft
Dat ik van tieten houd.quote:
Hahaha ja dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |