Truste Tombo!quote:
Droogklootquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo![]()
Ik krijg ook omvalneigingen hier![]()
En morgen na het werk vergadering, bij thuiskomst een vader die instructies komt geven over de leidingen die afgekoppeld moeten worden, vervolgens slapen, werken en dan muurtje slopen.
Ik word dus al moe als ik er aan denk![]()
En dan is het ook nog de droom van meneer I. om ooit een oud boerderijtje te kopen met een heleboel grond en dat zelf opknappen.
Doe mij dan maar een touw en een gammel stoeltje
Uiteraard laat ik datquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Droogklootdat je het laat.
Die Mr van jou moet eerst zijn eigen aanslinger mechaniekje ontdekken en dan een boerderijtje kopen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard laat ik dat![]()
En ik weet inmiddels wel hoe ik hem aan moet slingeren * wink wink
Goeie iddquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we straalaangedreven postduiven, ik las het nu al
Jaquote:
Oh dan ben ik in de war door die rok waar Dirk vaak over praatquote:
Misschien ligt ie in bed met een hete vrouw?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ha!
Verslapen Ml?
Mijn collega is er trouwens ook nog niet, al bijna 2uur te laat. Ik denk niet dattie nog komt![]()
Dus? Ik wil niet weten of hij dan komt. Jij dirty minded womanquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien ligt ie in bed met een hete vrouw?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus? Ik wil niet weten of hij dan komt. Jij dirty minded woman
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien ligt ie in bed met een hete vrouw?
Gadverdamme, ik mag sowieso hopen dat hij niet op het werk komtquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie daarom niet op t werk gaat komen
Wie heeft hier nou een dirty mind
Waar zit je dan niet meer aan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik mag sowieso hopen dat hij niet op het werk komt![]()
Dan zit ik er iig niet meer aan
Jaaaaaaaaquote:
Aan 'het werk'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar zit je dan niet meer aan?Aan hem? Stiekem van twee walletjes aan het snoepen, hm? [ afbeelding ]
Zit je dat nu wel dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op woensdag vrij was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nog FOK!ken ook![]()
Jij multitaskende vrouwman jij!
quote:
quote:
Dan ga ik wel off ofzoquote:
Betaal jij je internet per letter Ml?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
soll ik via een bureau op een vaca zet het bedrijf die vaca 4 dagen later zelf op i-net, stel %$%##% sukkels
Zo dat wast
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Betaal jij je internet per letter Ml?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
Die rok was ergens maart al af
Heb nu een jurkje af van bloemetjes stof en ben bezig met een stretchstofje voor een ander jurkjebeige met zilveren balletjes erop
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging er spontaan van stotterenDoe doe
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb 'm gelezen, en na een aantal keer lezen snapte ik ook wat er staat. Maar ik snap niet zo goed wat het probleem is. Jij was dan toch juist eerder als je al via dat bureau daar bent aangeboden? Of is dat weer zo'n beun de haas bureau die idiote bedragen aan dat bedrijf vragen als jij daar gaat werken en dat wervingsbureau je heeft 'aangebracht' daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zal wel een keer een foto makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk joh dat je zelf dingen maaktBen benieuwd naar dat bloemetjesjurkje
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Tjah hoor je vaker idd, dat die wervingsbureau's flinke bakken geld vangen. Maar het is voor zo'n wervingsbureau toch nooit te checken als jij daar nu gewoon zelf solliciteert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heette Buffy voor ze Buffy heettequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TT![]()
Ik wilde gisterenavond nog vragen hoe je anders dacht dat ik aan mijn ticker was gekomen Ml![]()
Maar het topic zat dicht en dan krijg ik het op mijn telefoon nooit meer gequote in een nieuw topic.
Mogguh![]()
Oh en Mr. DML heeft de veto uitgesproken over deze nieuwe sig naam dus helaas geen Sjakie voor Ll.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Help ik heb je aangestokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wassie trouwens beetje happy met 'Puck/Sjaak/Duck'? Want tis niet echt gepland of wel? Of mis ik dat soort dingen gewoon en ben je eigenlijk al tijden aan het proberenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TT![]()
Ik wilde gisterenavond nog vragen hoe je anders dacht dat ik aan mijn ticker was gekomen Ml![]()
Maar het topic zat dicht en dan krijg ik het op mijn telefoon nooit meer gequote in een nieuw topic.
Mogguh![]()
Oh en Mr. DML heeft de veto uitgesproken over deze nieuwe sig naam dus helaas geen Sjakie voor Ll.
In feite niet en heb het ook gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah hoor je vaker idd, dat die wervingsbureau's flinke bakken geld vangen. Maar het is voor zo'n wervingsbureau toch nooit te checken als jij daar nu gewoon zelf solliciteert?
Grinn, ik dacht laat ik het netjes houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TT![]()
Mogguh![]()
Nou dan is het maar goed dat ik vandaag vrij benquote:
Niet gepland wel gewenst. Al had ie een uurtje nodig om bij te komenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wassie trouwens beetje happy met 'Puck/Sjaak/Duck'? Want tis niet echt gepland of wel? Of mis ik dat soort dingen gewoon en ben je eigenlijk al tijden aan het proberen
Logisch ook wel natuurlijk, maarja als jij er een leuke baan door zou mislopen anders.... Zou er toch wel schijt aan hebben dan hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In feite niet en heb het ook gedaanmaar het is een beetje een ongeschreven regel dat wie zij voorstellen ook betaald moeten worden wanneer aangenomen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet geplant wel gewenst. Al had ie een uurtje nodig om bij te komen
Kan ik me voorstellen. Je verwacht het toch niet als iemand aan de pil is of wat voor anticonceptie dan ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet geplant wel gewenst. Al had ie een uurtje nodig om bij te komen
Oh ja ik heb dat ook wel maar of dat dat bedrijf het heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch ook wel natuurlijk, maarja als jij er een leuke baan door zou mislopen anders.... Zou er toch wel schijt aan hebben dan hoorZe prijzen zich ook flink uit de markt met idiote bedragen, een maat van mij was via zo'n bureau aan de slag. Moesten ze geloof ik 2 jaar lang 10% van zijn jaarsalaris aan dat wervingsbureau dokken. Echt idiote bedragen
Wij hebben hier ook een w&s bureau naast ons accountantskantoor. Hoe hoger het salaris hoe beter de fee. Absurde bedragen gaan er in om maar momenteel is de markt nogal slecht voor w&s bureau's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logisch ook wel natuurlijk, maarja als jij er een leuke baan door zou mislopen anders.... Zou er toch wel schijt aan hebben dan hoorZe prijzen zich ook flink uit de markt met idiote bedragen, een maat van mij was via zo'n bureau aan de slag. Moesten ze geloof ik 2 jaar lang 10% van zijn jaarsalaris aan dat wervingsbureau dokken. Echt idiote bedragen
Dat waren we niet. We waren wat laks dus het risico zat er in zeg maar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Je verwacht het toch niet als iemand aan de pil is of wat voor anticonceptie dan ook.
En niet geplant hoeft idd niet te betekenen dat het minder gewenst of geliefd is
Ah ja dan kan je het vroeg of laat wel verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat waren we niet. We waren wat laks dus het risico zat er in zeg maar.
Wel vet cool evengoed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat waren we niet. We waren wat laks dus het risico zat er in zeg maar.
Oh ja joh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja dan kan je het vroeg of laat wel verwachten natuurlijk.
Ik kan me bij jou dan weer minder goed voorstellen dat je goed opgelet hebt bij biologiequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik goed opgelet heb bij Biologie vroeger wel ja
Waarom kan je je dat niet goed voorstellen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me bij jou dan weer minder goed voorstellen dat je goed opgelet hebt bij biologie
Hoewel... sommige onderwerpen hebben natuurlijk de interesse van kleine jongetjes
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom kan je je dat niet goed voorstellen?
Hij heeft het verpest met zn eerste opmerking, dus ik ga de hele dag vervelend tegen m doenquote:
Ik wil ook wel eens watquote:
Heul niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je zegt baby en de dirty minds draaien overuren
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja een baby, maar nu is DML aan de beurt. Rustig op je beurt (bwhehehe) wachten
Jeetje mina zegquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je zegt baby en de dirty minds draaien overuren
Nou, zo kwam ik vanmorgen het topic binnen en toen deed Ll meteen gemeenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje mina zeg![]()
Nou dan jubel ik nog wel een keer
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje mina zeg![]()
Nou dan jubel ik nog wel een keer
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, zo kwam ik vanmorgen het topic binnen en toen deed Ll meteen gemeen
WAT HEEFT ML DAT IK NIET HEB?quote:
Dan kom je maar kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Bij het woord baby ga ik alleen maar meer rammelen![]()
Ehmm ik ben niet zo pro kids (zelf krijgen dan hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
WAT HEEFT ML DAT IK NIET HEB?
weet watje zegtquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm ik ben niet zo pro kids (zelf krijgen dan hoor) dus potentieel ongevaarlijk ofzo?
Ik heb het al gequote, dus ze kan er niet meer onderuitquote:
Wat doe ik nu weer?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het al gequote, dus ze kan er niet meer onderuit
Heeft iemand het adres van DML?
Hehe jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja of na vrijdag de OUD SC, en al die tig zwanger & geboren topics daar
Joh jullie komen allemaal maar langs hoor.quote:
Ja, daar kom je nu meequote:
Dat is waarquote:
Anders doe je het millimeteren, lekker voor de zomerquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet eigenlijk naar de kapper maar ik heb geen zin met dit weer
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders doe je het millimeteren, lekker voor de zomer
Mjah misschien in het weekend dan maar ff ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan laat je die manen toch lekker wapperen
Ja! Een JJH'tjequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders doe je het millimeteren, lekker voor de zomer
Dat zou jij NOOOOOOOOOIT doen zeker?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh, hij kijkt een beetje moeilijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
nee niet zo snel inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou jij NOOOOOOOOOIT doen zeker?![]()
Maar ik dacht dat WM meer op Erik viel?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, hij kijkt een beetje moeilijk
Maar normaal zou ik zeggen:
quote:
geen idee! Does he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat WM meer op Erik viel?
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat WM meer op Erik viel?
Ik denk 't niet. Daarom doe ik 't dus maar nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of het je zou staan, je hebt best een studentikoos snuitje
Ik denk ook niet dat het zou staan neequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. Daarom doe ik 't dus maar niet
Go on, I dare youquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk 't niet. Daarom doe ik 't dus maar niet
Zullen we m op de volgende meet drogeren, vastbinden en kaal scheren?quote:
First I was likequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
Zullen we m op de volgende meet drogeren, vastbinden
but then Iquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we m op de volgende meet drogeren, vastbinden en kaal scheren?
Maar dat doet ie geloof ik iedere zaterdagavond, dus het is niks nieuws voor m.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we m op de volgende meet drogeren, vastbinden en kaal scheren?
Nou ja, je manen zijn ook al best wel dary, dus vooruit...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dat doet ie geloof ik iedere zaterdagavond, dus het is niks nieuws voor m.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Muis006 het volgende:
In other news: volgende week zaterdag mag het hondje mee naar huisgisteren weer wezen kijken, het is echt een schatje!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Muis006 het volgende:
In other news: volgende week zaterdag mag het hondje mee naar huisgisteren weer wezen kijken, het is echt een schatje!
Cool!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Muis006 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze blijft maar bronnen zoeken voor haar boekeetjuhs hè
quote:
Denk het welquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, krijgt Percy ook een F&F topic?
Oh wat leuk muisquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Muis006 het volgende:
Doe maar gewoonquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Denk het wel
* Muis006 negeert Tombola héél hard
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werkt niet hoor, Wiki's laten nooit los
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ontken alles
ras dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:08 schreef Muis006 het volgende:
Die staan op mijn mamma's pc! Je houdt ze tegoed
Hebbie je blauwe jurk goed gewassen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I did not have a sexual relationship with that man.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I did not have a sexual relationship with that man.
Jurken kunnen uit hequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie je blauwe jurk goed gewassen?
* noteert *quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al die keren dat jij precies na Greys haar badsessies ook altijd binnenvalt hier, héél spontaan.
Hoe kom ik dan bij havanezer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Norwich terrier!
(en dus niet Norfolk zoals ik eerst beweerdeik lik Bill Clinton wel)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan bij havanezer?
En daar hoef je Bill niet voor te likken hoor
HEBquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Topic voor Tombola: eerlijk zeggen. wel eens tell-sell producten gekocht?
Geef maar toe dat je de FlavourWave Tubro en de MegaMop 3000 hebt
ah, okee, dan word ik niet gekquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zei ze als eersteTT weet je nog?
Ik lik helemaal niemand, gij quote edittert!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan bij havanezer?
En daar hoef je Bill niet voor te likken hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEB
IK
NIET
Ik heb 2 tellsell-achtige producten thuis, maar niet van tellsell
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lik helemaal niemand, gij quote edittert!
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lik helemaal niemand, gij quote edittert!
En hoe weet jij die namen zo goed he he he? Zelf gekocht zeker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Topic voor Tombola: eerlijk zeggen. wel eens tell-sell producten gekocht?
Geef maar toe dat je de FlavourWave Tubro en de MegaMop 3000 hebt
Okee, 3quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Jomanda-huggie-cuddle-hou-je-warm-voor-de-tv-jurk?Vertel
Ik ontken allesquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt hem ge-edit!
[..]
En hoe weet jij die namen zo goed he he he? Zelf gekocht zeker?
Vind ik ookquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, er is niks mis met Snuggies!
welquote:
Das wel een tikkie vreemd dat jij weet wat de snugglecuddleJomandasnuggie is hoorquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis, jij was toch ook een van de jongste hier? Nee, zeg me dat je geen snugglejomandacuddle hebt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog erger en sekslozer dan single vrouwen met 10 katten
Ik heb wel een vent maar die heeft altijd koude handen. Je moet toch wat he, als Moderne Vrouw.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel![]()
Als er geen man is om me warm te houden heb ik mn kleedje
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vent maar die heeft altijd koude handen. Je moet toch wat he, als Moderne Vrouw.
Eens isquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo met zo'n ding kan je nooit je ei kwijt hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gebruiken zelfs gewoon al bejaarden in de reclames
Nou, ik loop er niet in rond hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog erger en sekslozer dan single vrouwen met 10 katten
quote:
Die zijn leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een Norwich terrier!
(en dus niet Norfolk zoals ik eerst beweerdeik lijk Bill Clinton wel)
Ik ben eronder altijd helemaal naakt, werkt goed hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo met zo'n ding kan je nooit je ei kwijt hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben eronder altijd helemaal naakt, werkt goed hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben eronder altijd helemaal naakt, werkt goed hoor
Oh, niet? Vandaar dat ik nog rammel zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaals ie zindelijk is hoor.
Al is dat geen garantie voor droge sokken. He Catje?
Ja hey, sorry. Maar het zijn echt ultieme seksloze dingen. Als een vrouw in zo'n ding op je ligt te wachten kan je toch alleen maar in lachen uitbarsten en 'quote:
Je bent gewoon jaloeoers, oeoeh, Pisces is jaloeoeoeoeoersquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah met zo'n Jomandacuddlesnuggle veeg je dat zo op joh.
Ja, duh!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, sorry. Maar het zijn echt ultieme seksloze dingen. Als een vrouw in zo'n ding op je ligt te wachten kan je toch alleen maar in lachen uitbarsten en '' kijken en biertje pakken
Daar hebben we WM weer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duh!
Ik ga ook echt dat ding niet omslaan als er aantrekkelijk manvolk in de buurt is heur
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloeoers, oeoeh, Pisces is jaloeoeoeoeoers
quote:
Precies, jij ligt altijd in een stoeipakje voor de TV. Zoals het hoortquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lig nooit voor de tv met een kleedje
Ben je Amish?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lig nooit voor de tv met een kleedje
Donequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Allemaal even op '+1' klikken bij Re z'n vraag over DTH. Dan word hij wellicht aan Marianne Thieme voorgelegd vanavond
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, jij ligt altijd in een stoeipakje voor de TV. Zoals het hoort
Ik lig liever met een stoeipakje en een man in bedquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, jij ligt altijd in een stoeipakje voor de TV. Zoals het hoort
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Allemaal even op '+1' klikken bij Re z'n vraag over DTH. Dan word hij wellicht aan Marianne Thieme voorgelegd vanavond
Pics?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerder een stoeipoespak dan een snuggle ja
Over wat? Aan wie? We zouden het tussen ons houden. Zitten we het net nog te ontkennen, flik je nu ditquote:
Admit it, you love it when I klik about youquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over wat? Aan wie? We zouden het tussen ons houden. Zitten we het net nog te ontkennen, flik je nu dit
I doquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Admit it, you love it when I klik about you
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over wat? Aan wie? We zouden het tussen ons houden. Zitten we het net nog te ontkennen, flik je nu dit
Volgens mij gaan er lijntjes naar bijna iedereen hoor, vanaf hemquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet toch eens de lijntjes hier nader bestuderen, LL en z'n harem
Speltip 4: Spreid je kansenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er lijntjes naar bijna iedereen hoor, vanaf hem
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er lijntjes naar bijna iedereen hoor, vanaf hem
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef Muis006 het volgende:
De slet.
Ja ik wacht nog steeds op het lijntje met foto's van jou in stoeipoespakje op de bank voor de TVquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al... Flurries met Greys, picknicks met Ml-etje, onderonsjes met Muis...
Bedoel je nou serieus benenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog steeds op het lijntje met foto's van jou in stoeipoespakje op de bank voor de TV
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedoel je nou serieus benenIs overigens meer iets voor de vrouwelijk kant van het lijntje dan
Een seksnacht met Erik...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al... Flurries met Greys, picknicks met Ml-etje, onderonsjes met Muis...
quote:
Toen je met Erik in bed lag was er geen vrouwelijke kant toch?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bedoel je nou serieus benenIs overigens meer iets voor de vrouwelijk kant van het lijntje dan
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey lange manen daar betekent niet meteen lange manen overal
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, het is dat ik geen wiki ben, maar je hebt vorige week wel wat posts gehad, haren hier haren daar, overal haren.
Net als dat vingertje, het bleef maar terugkomen.
Ik heb nooit met Erik in bed gelegenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen je met Erik in bed lag was er geen vrouwelijke kant toch?
Je weet gewoon dat Erik de broek aan had.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen je met Erik in bed lag was er geen vrouwelijke kant toch?
eeeeeeh, ik weet nog dat je zei dat je "andere haren" als vlechtje over je hoofd had gekamdquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die bril is erg geloofwaardig ja.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh, ik weet nog dat je zei dat je "andere haren" als vlechtje over je hoofd had gekamd
Dat zou het tegendeel betekenen
moet ik het terugzoeken voor je? Over "dat het maar voor 1 nacht was" en dat er "gehuild werd" ?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waren nepstaartjes.
Wel m'n eigen haar. Maar dan van elders![]()
Heb je lekker aan die vlechtjes zitten rommelen vanavond, Tombo? He?
Het ging niet over mijn staartjes, en het feit dat die gecreeerd waren met haar van mij doet dus vermoeden dat dat haar niet meer op zn plek zitquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ging niet over mijn staartjes, en het feit dat die gecreeerd waren met haar van mij doet dus vermoeden dat dat haar niet meer op zn plek zit
Het ging wel over jouw staartjes; je zei dat je deed alsof je mijn nichtje wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ging niet over mijn staartjes, en het feit dat die gecreeerd waren met haar van mij doet dus vermoeden dat dat haar niet meer op zn plek zit
quote:
Eigenlijk zei ik datquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het ging wel over jouw staartjes; je zei dat je deed alsof je mijn nichtje was
okee, seks gehad dan:quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat morgenavond ineens niet meer door dan? Hmm?
Ben jij er zo eentje? Een keer wilde seks en dan net doen alsof je me niet meer kent
Dat is waar...quote:
En jij ontkende niet hequote:
Aardbeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:51 schreef Muis006 het volgende:
Jongens, dilemma, ik weet niet welke vlaai ik voor m'n verjaardag wil
Jij met je verandering van onderwerp!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:51 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:51 schreef Muis006 het volgende:
Slagroomquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar, aardbeien slagroom aardbeien bavarois of aardbeien bladerdeeg? *kras*
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Keuzesik doe aardbeien bladerdeeg want mijn zus houdt niet van slagroom
en dan appel-citroen
Okee, hoe laat begint het feest?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Keuzesik doe aardbeien bladerdeeg want mijn zus houdt niet van slagroom
en dan appel-citroen
Misschien heeft ze wel een spuitbus slagroom in huis?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dus dan moet ik maar die bladerdeeg eten terwijl ik WEL van slagroom hou
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:58 schreef Muis006 het volgende:
Ll, er komt een bus slagroom bij hoorrrrrrrrr
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een spuitbus slagroom in huis?
Ll? En dan ga jij het eraf likken?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Dus dan moet ik maar die bladerdeeg eten terwijl ik WEL van slagroom hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |