Een strandtent? Dat is dan toch in Scheveningen of het moet op Kijkduin zijn? Enige strandtenten die tussen Kijkduin en Scheveningen liggen zijn volgens mij niet de tenten waar gefeest wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Greatmarked het volgende:
Nee, want we hebben tot snachts een feestje in een strandtent in Den Haag...
Kijkduin it isquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een strandtent? Dat is dan toch in Scheveningen of het moet op Kijkduin zijn? Enige strandtenten die tussen Kijkduin en Scheveningen liggen zijn volgens mij niet de tenten waar gefeest wordt.
Tja Camping Ockenburgh bestaat niet meer en verder is er rond Kijkduin gewoon geen goedkope accomodatie te vinden. Zoveel hotels zijn er hier al niet en wat er is zoals het Atlantic Hotel rekent standaard hotelprijzen.quote:
Je kan op camping ockenburg nog steeds staan! Roompot vakantie park is het trouwens gewoon... maar ze hebben nog steeds een groot gedeelte camping naast alle huisjes!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja Camping Ockenburgh bestaat niet meer en verder is er rond Kijkduin gewoon geen goedkope accomodatie te vinden. Zoveel hotels zijn er hier al niet en wat er is zoals het Atlantic Hotel rekent standaard hotelprijzen.
Ah dat wist ik niet, dat is dan de enige goedkope optie lijkt me. Maar goed je moet wel zelf een tent meenemen dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Je kan op camping ockenburg nog steeds staan! Roompot vakantie park is het trouwens gewoon... maar ze hebben nog steeds een groot gedeelte camping naast alle huisjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |