Te kansloos, ik zei het net al in dit of een ander Joran-topic. Twitter creeert zo zijn eigen bronnen. Iemand roept wat debiels, dan is het wachten tot dat geretweet word en de media het oppikt, en dan is die media-aandacht weer de bron voor nog meer Tweets / coveragequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef Vandaag... het volgende:
Dat zelfmoord verhaal op twitter...
Nu neemt de media het over en komt het weer op twitter als nieuwsTerwijl de oorspronkelijke bron een collega-nitwit twitteraar is die ook maar wat riep.
Dat is eigenlijk best triest inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te kansloos, ik zei het net al in dit of een ander Joran-topic. Twitter creeert zo zijn eigen bronnen. Iemand roept wat debiels, dan is het wachten tot dat geretweet word en de media het oppikt, en dan is die media-aandacht weer de bron voor nog meer Tweets / coverage
Inderdaad, het 'je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is' geld daar denk ik niet zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe dan ook, het alternatief is dit:
http://dezwarejongen.nl/a(...)bajeshorror-in-peru/
Ik weet niet hoe het rechtssysteem in Peru is maar op een of andere manier heb ik het idee dat de kans heel klein is dat hij NIET veroordeeld zal worden als ze hem pakken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik weet niet hoe het rechtssysteem in Peru is maar op een of andere manier heb ik het idee dat de kans heel klein is dat hij NIET veroordeeld zal worden als ze hem pakken.
Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als Joran daar weg kwijnt..quote:“Of ze nu schuldig zijn of niet, dit wens je je ergste vijand niet toe.”
http://www.moviemeter.nl/film/58715quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef alors het volgende:
Dat hier nog geen film van gemaakt is. Elke 5 jaar kun je weer een sequel maken
Waarschijnlijk krijgt Joran dan nog wel bezoek van deze jongen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat dat hem gaat overkomen. Kijk waar hij zich allemaal al uit heeft gered!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als Joran daar weg kwijnt..
Je weet nog nieteens of hij het heeft gedaan. Misschien was hij daar met een vriend en heeft die het gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als Joran daar weg kwijnt..
Ik zei het (in andere woorden) op de FP al: de enige manier waarop hij eigenlijk nog kan ontsnappen nu is door een valse identiteit aan te nemen of iets dergelijks. En dan verhuizen naar Afrika. Maar goed, dat trekt hem waarschijnlijk minder met zijn gokverslaving.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef dpgargoyle het volgende:
Conjo, deze keer ben je echt de lul!
Anyway, volgens mij is hij nu echt de sjaak. Europa zoekt hem. Azië zoekt hem. Zuid-Amerika zoekt hem. De enige mogelijkheid voor hem is te vluchten naar de jungle of een onbewoond eiland. Maar hoe lang hou je dat vol, zonder geld te kunnen genereren.
Aan de andere kant, ik zie hem er wel voor aan om gewoon van de aardbodem te verdwijnen. Over 40 jaar vinden we hem dan wel weer levend terug, ergens. Zo'n baas is het wel.
Dat verkrachtingsverhaal vind ik eigenlijk ook wel zo'n stereotype dat eens mag verdwijnen. Alsof ze daar voortdurend elkaar aan het sodomizeren zijn of zo. Ik denk dat het dagelijkse gevangenisleven er een heel stuk prozaïscher uit ziet om eerlijk te zijn. Opstaan, wassen, eten, lezen, werken, slapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je weet nog nieteens of hij het heeft gedaan. Misschien was hij daar met een vriend en heeft die het gedaanGezien de gevangenissen in Peru is het denk ik een normale reactie om te vluchten, je te verstoppen en zo snel mogelijk een advocaat te regelen als je wordt verdacht van een misdrijf. In plaats van eerst in de gevangenis te worden gesmeten, daar te worden verkracht en pas 3 jaar later te worden vrijgelaten als blijkt dat je onschuldig was (als je dan nog leeft). Ik zou hem ook zo snel mogelijk smeren als er ook maar een kleine kans bestond om daar te worden gearresteerd, zelfs als je onschuldig bent.
Ja, hij zou nog naar Afrika kunnen gaan. En och, in Afrika kun je vast ook wel gokken. Ze schijnen er ook internet te hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik zei het (in andere woorden) op de FP al: de enige manier waarop hij eigenlijk nog kan ontsnappen nu is door een valse identiteit aan te nemen of iets dergelijks. En dan verhuizen naar Afrika. Maar goed, dat trekt hem waarschijnlijk minder met zijn gokverslaving.
ik gok dat de vader van dat meisje betere connecties heeft...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:07 schreef Vandaag... het volgende:
Als Joran de connecties en geld heeft kan ie wel ergens een schuilplek vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |