Als ik dit hoor, komt het EK/WK gevoel wel meteen terugquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die van 2008 vond ik maar matig... De live versies:
Ik kan dat nummer niet meer horen zonder treurig te worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wenn es passiert staat hier nog regelmatig op.
De eindtune van Studio Sportzomer 2010quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef JBakermans het volgende:
begintune is 'Mafikizolo - Marabi'
Nu de eindtune nog... Iemand?
Ik denk dat je deze o.a. bedoelt:quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef haneli het volgende:
dank je...had het onderschrift gemist...sorry...
nou nog die begin en eindtune te pakken zien te krijgen, zijn ECHT hele leuke nummers...
de NOS weet altijd wel leuke muziek uit te kiezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze o.a. bedoelt:
Ik vind bovenstaande met die van Ginger Ninja het leukste. Het afsluitende liedje van Studio Sportzomer vind ik dit jaar tegenvallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
de NOS weet altijd wel leuke muziek uit te kiezen
das waarquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind bovenstaande met die van Ginger Ninja het leukste. Het afsluitende liedje van Studio Sportzomer vind ik dit jaar tegenvallen.
Hij is idd ECHT leuk. Lekker loom vakantienummertje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze o.a. bedoelt:
http://www.dvdvideosoft.c(...)to-MP3-Converter.htmquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef haneli het volgende:
dank je...had het onderschrift gemist...sorry...
nou nog die begin en eindtune te pakken zien te krijgen, zijn ECHT hele leuke nummers...
Blijft een leuk liedje, ik denk dat die akoestisch gaan optreden aan het einde van het toernooi.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef meta71 het volgende:
Zojuist het nummer gevonden dat vandaag aan het einde van de wedstrijd NL-Denemarken werd gedraaid:
Sunshine - Ginger Ninja
En it was..... Klonk live leuk, maar was verreweg van akoestischquote:Op maandag 28 juni 2010 18:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Blijft een leuk liedje, ik denk dat die akoestisch gaan optreden aan het einde van het toernooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |