hehe ok, maar als je geschoten had, miste je nu een teen hequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het doet anders behoorlijk zeer
ik heb evengoed medelijden met je hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het doet anders behoorlijk zeer
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok, maar als je geschoten had, miste je nu een teen he
http://i46.tinypic.com/2m32o40.jpgquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Trek een zak op je hoofd en teken daar eenop.
dat laatste denkt mijn vriendin hier ook weleensquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar...
en weer zit ik hardop te lachen
Mijn man denkt volgens mij: die is gek
hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar...
en weer zit ik hardop te lachen
Mijn man denkt volgens mij: die is gek
En dan zelf bijna je lach niet in kunnen houdenquote:
Ik probeerde het na te doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan zelf bijna je lach niet in kunnen houden
...quote:
Meer pics?quote:
quote:
it's the story of my life.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
dat laatste denkt mijn vriendin hier ook weleens
snapt niets van wat ik leuk vind aan een forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Whehehehe, nee ze denkt dat ik gek ben omdat ik hardop naar een scherm zit te lachenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
Voor Marlalala
http://i46.tinypic.com/2iizmaa.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |