geschoten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb mijn teen geschoten en nu heb ik au
Hoe doe je zoiets?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb mijn teen geschoten en nu heb ik au
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef iBenny het volgende:
In het Geel![]()
![]()
http://i48.tinypic.com/sw934z.jpg
Slaap lekker Kittykatquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook... maar die toetsen leer ik gewoon de dag voor de toets.. en op zich kunnen die rollenspellen en presentatie in het weekend wel.. wil morgen eigenlijk die 2 andere projecten doen, na stage en werk..
wat me er aan doet herrineren dat ik nu MOET gaan slapen, morgen weer stage en werk van 07.30 tot 20.00!
Doei popjes![]()
slaap lekker Patries!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook... maar die toetsen leer ik gewoon de dag voor de toets.. en op zich kunnen die rollenspellen en presentatie in het weekend wel.. wil morgen eigenlijk die 2 andere projecten doen, na stage en werk..
wat me er aan doet herrineren dat ik nu MOET gaan slapen, morgen weer stage en werk van 07.30 tot 20.00!
Doei popjes![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! die gaat het archief in, weet maar nooit waar ik hem voor nodig heb.
Jaquote:
quote:
Trek een zak op je hoofd en teken daar eenquote:
ja dat is een goeiequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Trek een zak op je hoofd en teken daar eenop.
Ik heb hier ff geen zak bij de hand... papiertje ook goed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Trek een zak op je hoofd en teken daar eenop.
Okai.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier ff geen zak bij de hand... papiertje ook goed?
slaap lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doei popjes![]()
ok goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier ff geen zak bij de hand... papiertje ook goed?
het doet anders behoorlijk zeerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
ah, dat ziet er al een stuk minder pijnlijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |