quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef Desunoto het volgende:
Als het echt helemaal nergens op internet te vinden is moet het wel een heel, heel erg klein en onbekend bandje zijn.
En als ze zo heel, heel erg klein en onbekend zijn vraag ik me af waarom ze het niet gratis verspreiden. In dat stadium moeten ze haast wel.quote:
Omdat ze alleen in eigen land bekend zijn bijna, ja en Mofrika maar die seeden nooit, die zijn zelfs in staat bands na te synchroniserenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En als ze zo heel, heel erg klein en onbekend zijn vraag ik me af waarom ze het niet gratis verspreiden. In dat stadium moeten ze haast wel.
Ja echt heulemaal niks dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef Desunoto het volgende:
Je kan ook buiten torrents zoeken he. Fora en blogs en zo.
Ja van een of ander vreemd genre met als enige artiest daarbinnen de band die TS zoekt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef klaagbaas het volgende:
en natuurlijk moet het weer een obscure finse band zijn waar nooit iemand van heeft gehoord, want alleen dan...alleen dan voelt TS zich speciaal![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef zovty het volgende:
Hahahahaha TS is op zoek naar de nieuwste release van het urkermannenkoor en kan het niet vinden![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |