Maar je typt wel voor lul met een blauwe tag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon weer blauw worden, dan hoef je niets te betalen
Haten=verlaten, jeweets
Je kan beter fipo's quoten, iesch wel kwaliteitzquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar je typt wel voor lul met een blauwe tag.
Ja dat wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan beter fipo's quoten, iesch wel kwaliteitz.
quote:
ik ben er nu tochquote:
quote:
Nu wel jaquote:
ik ben er wel vaker de afgelopen tijd hoor broertjequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
Oja dikke veer voor je team dat de search heeft gemaakt
Ga je nog op vakantie trouwens?
[..]
Nu wel ja![]()
Dan heb je nog steeds die flutbanners hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon weer blauw worden, dan hoef je niets te betalen
Haten=verlaten, jeweets
Mensen met een blauwe tag typen met hun lul. Typisch geval van het klokkenspel horen luiden maar niet weten waar de tepel hangtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar je typt wel voor lul met een blauwe tag.
Hoe doen de vrouwelijke mods dat dan? Of ben ik nu achter iets heel naars gekomen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen met een blauwe tag typen met hun lul. Typisch geval van het klokkenspel horen luiden maar niet weten waar de tepel hangt
Heb je al een erectie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef sciter het volgende:
Dit is mijn eerste post in een topic waar danny ook heeft gepost
Vrouwelijke FOK!kersquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoe doen de vrouwelijke mods dat dan? Of ben ik nu achter iets heel naars gekomen...
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vrouwelijke FOK!kersNet als Krentenbol. zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |