Jouw postgemiddelde is echt drastisch gedaald!quote:
noooh vwo of niet?quote:
VWO wiskunde A is 0.7quote:
Vind 'm stiekem nog aardig hoog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jouw postgemiddelde is echt drastisch gedaald!
post ze pleasequote:
Maar je stond eerst in de 100.quote:
Maak je je nou niet zo druk en ga je voorbereiden op de herkansing ofzo als je het zo zeker weetquote:
pff i know.. maar ben gewoon kut als het hierop aankomt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Maak je je nou niet zo druk en ga je voorbereiden op de herkansing ofzo als je het zo zeker weet
ik kan je wel neerzwaffelen met mijn monstercockquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:21 schreef Zwabber_ het volgende:
Ik kan pas gebeld worden tussen 15:45 en 16:00
Jouw vader is je mentor of je snapt niet dat je je pas zorgen moet maken als je na 15:30 wordt gebeld.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jouw vader is je mentor of je snapt niet dat je je pas zorgen moet maken als je na 15:30 wordt gebeld.
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal![]()
MAAR IK BEN GESLAAAAGD!
FELIquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
MAAR IK BEN GESLAAAAGD!
Gefeliciteerd!! En het is pas 13 uur?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
MAAR IK BEN GESLAAAAGD!
OMDAT BAASD een held is met een VWO Diplomaquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:19 schreef julian6 het volgende:
Waarom weten jullie het nu al?
gvd niet eerlijk
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
MAAR IK BEN GESLAAAAGD!
Ja maar je heet nog altijd Dennisquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef BaasD het volgende:
[..]
OMDAT BAASD een held is met een VWO Diploma
Oh, dat zit wel goed denk ik zo.. had alleen op een hogere norm voor Latijn gehooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one rules if no one obeys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |