Als er maten van me komen hier (wat gek genoeg de laatste tijd steeds minder wordt), dan haal ik als reactie mijn piemel uit mijn broek wanneer ze irritant of slap kletsen en kijk ze dan gewoon aan. Daarmee laat ik dus non-verbaal zien dat het mij echt niet boeit wat ze zeggen.
Sommige vinden het wel grappig, maar een aantal komen hier steeds minder vaak.
Laatst belde zo'n gast mij op en zei, je bent echt een toffe gozer en ik kan goede serieuze gesprekken met je hebben en je kan ook heel volwassen zijn en ik vind je echt een goede jongen, maar ik vind het een beetje vervelend dat je regelmatig je lul uit je broek haalt...
En een andere maat zei tegen mij (die arts is) waarom haal je elke keer als ik hier ben je lul uit je broek? ik zei, nou dat valt ook wel mee zo vaak is dat niet, en jij bent arts dus jij moet er mee om kunnen gaan.
Zijn reactie was dat ik wel 1 op de 3 keer mijn lul uit mijn broek haalde als hij bij me op bezoek kwam.
Maar hij vond het verder niet erg, volgens hem probeerde ik hem te shockeren of te laten zien wie het mannetje was.
Maar, ik vind het gewoon leuk om af en toe mijn lul uit mijn broek te slingeren om idd te shockeren en om diegene van zijn apropos te brengen als die irritant of slap lult. Ik hoef geen hele verhalen op te hangen om diegene op zijn plek te zetten, ik slinger gewoon mijn lul uit mijn broek om het gespreksonderwerp te veranderen.
Haal jij je lul ook wel eens uit je broek om onorthodoxe redenen? (behalve seks en urineren?)
twee