Begin dan eens met luisteren naar fatsoenlijke muziek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:52 schreef NetSphere het volgende:
Ik ben eigelijk best een makkelijk kind. Ik ben dan wel een paar keer de fout in gegaan haha. maar dat was op mn 15, ben ik al overheen.
Gaymo, een gay emo. Dat bedacht ik zojuist ff, scherp he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef NetSphere het volgende:
[..]
wat is een gaymo? :p
En ik maak geen grapje.
uhneequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja nu wel maar het is echt niks voor mij![]()
Ik houd meer van
Dat jij er niet van houd betekent niet dat het niet fatsoenlijk isquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Begin dan eens met luisteren naar fatsoenlijke muziek.
Maar geen U2 hoor!
O nee ik ben geen emo :pquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gaymo, een gay emo. Dat bedacht ik zojuist ff, scherp he?
Is dat niet een beetje dubbelop?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gaymo, een gay emo. Dat bedacht ik zojuist ff, scherp he?
Een gay is altijd emo of een emo is altijd gay?quote:
De wansmaak.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja nu wel maar het is echt niks voor mij![]()
Ik houd meer van
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:01 schreef NetSphere het volgende:
Dit vind ik ook echt geweldig haha
Weet alleen niet wat jack sparrow daar doet
De echte G_E zou dat weten. Jij blijkbaar nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:06 schreef Great.Expectations het volgende:
(Zijn al die nieuwelingen eigenlijk stiekem klonen?)
Bettie Serveert, Oasis, Tori Amos. Of Biosphere. Of dingen als Gorki, Spinvis en Pomplamoose. Of Otis Redding. Jazz. Of zelfs Bach en Schubert.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef NetSphere het volgende:
Waar houden jullie dan van? Ik heb ook een rock periode gehad haha. Ben toen veel naar concerten geweest.
Waxxer weet dat ik de enige echte G_E ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De echte G_E zou dat weten. Jij blijkbaar niet
Hoi Waxepaxjequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waxxer weet dat ik de enige echte G_E ben.
Totaal niet mijn stijl dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bettie Serveert, Oasis, Tori Amos. Of Biosphere. Of dingen als Gorki, Spinvis en Pomplamoose. Of Otis Redding. Jazz. Of zelfs Bach en Schubert.
Zoals ik al zei: Kutkind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |