Preciesquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
Lief hoor dat kaartje!![]()
Ze zal zich vast beter voelen na al dat gepest.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Smight het volgende:
Porsche, een verbeterde versie
[ afbeelding ]
Na rimpelvoerming nu gefelicieerd?quote:
Ik weet het niet.....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Na rimpelvoerming nu gefelicieerd?![]()
Of is het lettertype echt zo klein en zie ik het verkeerd?
Maakt ook niet uit, gezien de spellingswijze die ik voorbij heb zien komen van onze Bjoetie Anita gaat het haar niet opvallenquote:
quote:
Ik vind dit toch liefquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Hhaha, er zal misschien wel weer een klachtenfilmpje over ons komen,of ze gaat weer een klacht indienen bij weet ik veel wie dan ook. Ze weet er altijd wel weer wat op te verzinnen
iig, hij komt zkr wel op dr hyves te staan tussen de rest gok ik!![]()
Hopelijk gaat ze alles oplezen inclusief onze namen erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Hhaha, er zal misschien wel weer een klachtenfilmpje over ons komen,of ze gaat weer een klacht indienen bij weet ik veel wie dan ook. Ze weet er altijd wel weer wat op te verzinnen
iig, hij komt zkr wel op dr hyves te staan tussen de rest gok ik!![]()
ondankbare trollquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef mustisuc het volgende:
Oh ze heeft het kale kaartje gepost waar alleen"groetjes vok.nl" op staat.. Wat een faler weer..
volgens mij niemand maar we voeren de trollquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:14 schreef Mikevin het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat dit serieus is?
Smeren, smeren, smeren! Dat zal de onmenselijke wezens op FOK! leren!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Doe allemaal een anonieme respect voor de mooie paints
[ afbeelding ]
Welke vrouw van (bijna) 41 jaar gaat er nou weer trollen en doet dit sinds 2008?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:14 schreef Mikevin het volgende:
Zijn er echt mensen die denken dat dit serieus is?
41 en 2008???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Welke vrouw van (bijna) 41 jaar gaat er nou weer trollen en doet dit sinds 2008?
Anita heeft sinds 28 juni, 2008 een fan Hyves daarnaast wordt ze op 10 juni, 2010 maar liefst 41 jaar. Waarschijnlijk verschijnt er ook een video op YouTube waarin ze openlijk vertelt dat ze 22 jaar geworden is.quote:
Verdoriequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef mustisuc het volgende:
Oh ze heeft het kale kaartje gepost waar alleen"groetjes vok.nl" op staat.. Wat een faler weer..
Bewust een P vergeten in "stopped" of gewoon een dikke spelfout?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Smight het volgende:
Porsche, een verbeterde versie
[ afbeelding ]
Ach laten we het maar houden op bewust vergetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:08 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Bewust een P vergeten in "stopped" of gewoon een dikke spelfout?
Geen ideequote:
Denk het niet, hopelijk komen er vandaag bjoetie video´s uit, dan kan ik me weekend goed beginnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Smight het volgende:
[..]
Geen ideeWaarvoor zou hij die hebben gekregen dan?
Meer paints maken voor op haar hyvesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Denk het niet, hopelijk komen er vandaag bjoetie video´s uit, dan kan ik me weekend goed beginnen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:33 schreef Smight het volgende:
Geachte Anita fans,
ik heb slecht, maar dan ook slecht nieuws.....Anita is een hater![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |