Ja mods kunnen per topic een warning aanzetten ofzo. Tevens tvpquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef dekkered het volgende:
wat de neuk is dit in 1 keer ? Voordat je reageert
Geen links naar hyves, facebook of wat nog meer posten aub.
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en policy.
Nee, maar zij heeft wel wat tegen mij.quote:
Echte liefdequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, maar zij heeft wel wat tegen mij.
Maar waarom is die waarschuwing nodig...quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja mods kunnen per topic een warning aanzetten ofzo. Tevens tvp
Ws omdat zij ook niet weten of Anita echt of nep is en Fok nooit zin heeft in privacygezeik met derden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maar waarom is die waarschuwing nodig...
dear god is dat nieuw ?quote:Voordat je reageert
Geen links naar hyves, facebook of wat nog meer posten aub.
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en policy.
Dan nogals waarom mogen wij geen links naar facebook hyves en dergelijke linken ze heeft het open en bloot staan in haar filmpjes en andere profielen meukquote:
Heb het mailadres eff veilig gesteld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef dralion13 het volgende:
anitadutch@live.nl
laten we haar mailen over hoe belachelijk ze er uit ziet!!!
Ik zeg doen. Anita moet net zo bekend worden als M.C. Martin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:26 schreef sarkout het volgende:
We moeten denk even Anita wat bekender maken. Ik heb een lijst met duizend e-mails die gebruikt worden .\
Doen?
en doorzenden via hyves etc Zou het beste zijn.
En dan subben en dan op facebook
en op Partyflocks
en op school tegen iedereen zeggen.
Wie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Anita moet net zo bekend worden als M.C. Martin.
Ik denk Hyvesquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:01 schreef mustisuc het volgende:
Hoe komt men nou weer aan haar e-mail dan?![]()
Hoi Fan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |