Jensen? is die terug dan? OMGquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef Floxcie het volgende:
Hopelijk verschijnt Anita bij Jensen op RTL 5, dan kan ze ons publiekelijk aanspreken inclusief haar bjoetie imperium promoten.
Jup, hier kun je de laatste afleveringen van Jensen terugzien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jensen? is die terug dan? OMG
Zou wel leuk zijn, en dat ze dan ook een paar Fokkers uitnodigen (wel met masker op, want we moeten natuurlijk wel anoniem blijven)
Jah dat zou idd wel eens leuk zijn, maar ben benieuwd hoe ze zich dan gaat uiten op de fokkersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, en dat ze dan ook een paar Fokkers uitnodigen (wel met masker op, want we moeten natuurlijk wel anoniem blijven)
Gewapend met eyeliner en lippenstiftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:33 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Jah dat zou idd wel eens leuk zijn, maar ben benieuwd hoe ze zich dan gaat uiten op de fokkers
Voor op het neusje!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gewapend met eyeliner en glitterlippenstift
Fokkers komen nooit buitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
quote:
LOL.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
porsche1, Anita gaat je grijpen!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjonnie je herkent, je moet er niet aan denken dat hij even een ruit kapot gooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]ik ga niet achter mijn PC vandaan. Live webcam sessie in jensen. Ik een masker op en me stem word helemaal vervormd.
Ja. En straks is die advocaat er ook, en wilt hij me dagvaarden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjonnie je herkent, je moet er niet aan denken dat hij even een ruit kapot gooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef Floxcie het volgende:Snafu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Deeltje 5 zowat alweer.quote:
Deeltje vijf alweer dan, en het blijft vermakelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Deeltje 5 zowat alweer.
Leer lezen.
Ik maak 5 denk ik wel weer aan.
Ik heb nog steeds medelijden met de eigenaren van vok.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:38 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gepost op WieWatWaar vanaf haar fan Hyves.
Direktie van vok site.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:38 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gepost op WieWatWaar vanaf haar fan Hyves.
Het is verdomme Danny.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Denny heeft het maar druk met al die brieven en telefoontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |