lol ja, als ze ze bij tell sell niet kwijt kunnen gaan ze idd de markt op of de zaken zoals jij aangeeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Nee. Wel goedkopere equivalenten bij de Blokker of Action. Vnl schoonmaakproducten ook, zo'n stoomreiniger en autowax.
beviel of bevalt het goed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:19 schreef Juicyhil het volgende:
Genoeg. Familie van me werkte daar, dus regelmatig iets met voordeel daar gekocht.
Terwijl de reclames doorgaan met de grote kreet: 'Nergens in de winkel verkrijgbaar!'quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol ja, als ze ze bij tell sell niet kwijt kunnen gaan ze idd de markt op of de zaken zoals jij aangeeft.
Ze proberen hier op de markt al een hele tijd Mr T's flavorwave te slijtenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol ja, als ze ze bij tell sell niet kwijt kunnen gaan ze idd de markt op of de zaken zoals jij aangeeft.
Joah, het waren altijd wel leuke producten die ertussen zaten. Kwaliteit soms wat minder, maar toch zijn het vaak goede producten.quote:
Goede producten, kwaliteit sóms wat minder ? Het is per definitie inferieure meuk voor een veel te hoge prijsquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:33 schreef Juicyhil het volgende:
Joah, het waren altijd wel leuke producten die ertussen zaten. Kwaliteit soms wat minder, maar toch zijn het vaak goede producten.
Zie de goedkopere en betere alternatieven bij je dichtsbijzijnde blokker/kruidvat/action enz...quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:33 schreef Juicyhil het volgende:
Zoals dat Aerobed, geweldig ding jongen.![]()
die heb ik! bij de blokker of kruidvat ofzo gekocht!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:31 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil eigenlijk stiekem zo'n Flavorwave hebben. Het eten ziet er in de reclame zo lekker uit!!
dat werkt echt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:56 schreef Drinky het volgende:
Wij hebben wel zo'n George Foreman Grill
Al 7 jaar ofzo? Bij de blokker gehaald voor 19 euro, verrekkes handig ding, geeft eten soort van barbeque achtig iets en is best lekker
Jaquote:
hier ook zon cheap versie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja
Als ik bijvoorbeeld zin heb in een hamburger of kipschnitzel pleur ik dat ding gewoon aan. Bij hamburger komt er ook nog eens best veel vet eruit, en qua smaak is het eigenlijk zelfs beter
Werkt overigens ook voor veel andere etenswaren.
Oja, je kan er ook tosti's mee maken. Of wrapsquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:33 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
hier ook zon cheap versie.
tostis, vleesch, maakt niet uit, flikker t erop en smakelijk
Dude, da's gewoon een panini grillquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:56 schreef Drinky het volgende:
Wij hebben wel zo'n George Foreman Grill
Al 7 jaar ofzo? Bij de blokker gehaald voor 19 euro, verrekkes handig ding, geeft eten soort van barbeque achtig iets en is best lekker
Ik heb er ook een, niet via tell sell, maar via amzon.co.uk gekocht voor 10 euro en het is inderdaad een geweldig ding. Nergens kon ik pull-ups doen en nu is dat supersimpel.quote:
Echt niet. Deze heeft een kleine helling waardoor het vet in een opvangbakje(of een opgvangdoekjequote:Op donderdag 3 juni 2010 02:41 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Dude, da's gewoon een panini grillHeb er een gekocht voor E 10,- en bakt als n trein...
Ok, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:45 schreef Drinky het volgende:
Echt niet. Deze heeft een kleine helling waardoor het vet in een opvangbakje(of een opgvangdoekje) valt, voor een vetvrije maaltijd.
ik heb hem nu een paar weken en ik kon in het begin met moeite een pull up doen, nu al bijna drie achterelkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:45 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, niet via tell sell, maar via amzon.co.uk gekocht voor 10 euro en het is inderdaad een geweldig ding. Nergens kon ik pull-ups doen en nu is dat supersimpel.
3quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
ik heb hem nu een paar weken en ik kon in het begin met moeite een pull up doen, nu al bijna drie achterelkaar
Oeh!! En en en en en?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:35 schreef Aylin het volgende:
[..]
die heb ik! bij de blokker of kruidvat ofzo gekocht!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:02 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Goede producten, kwaliteit sóms wat minder ? Het is per defenitie inferieure meuk voor een veel te hoge prijs
[..]
Zie de goedkopere en betere alternatieven bij je dichtsbijzijnde blokker/kruidvat/action enz...
Maar ik ben week dus drie is op het moment al een verbetering van 300%quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
3.
Echte mannen doen er gewoon 12 aan de trap hangend.
Ik kon er met veel moeite 1 (maar ben dan ook een vrouw...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maar ik ben week dus drie is op het moment al een verbetering van 300%
Ja die orgreenic. Wil ik ook wel eens proberen, maar 160 euro is me ook iets te veel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zag van de week een set met speciale anti-aanbakpannen. 160 euro! Ik wacht dus tot ze voor een kwart van de prijs bij de blokker liggen onder een iets andere naam
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oeh!! En en en en en?
(stiekem niet te vreten zeker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
amazon.co.ukquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Burakius het volgende:
waar kan je zo een iron gym goedkoop halen.
volgens mij zijn dat geen kunststof korrels. maar een soort van kleine boontjes of een ander natuurproduct.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef Chule het volgende:
M'n ouders hebben een keer twee van die Yubisaki pillows besteld, kussens met plastic bolletjes erin. Verschrikkelijk. Heb het ook een keertje geprobeerd, maar kreeg er een stijve nek van.
Hij ligt nu onder m'n gewone kussen zodat ik wat hoger met m'n hoofd lig indien ik last heb van maagzuur.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef standaard_broodrooster het volgende:
nee maar ik kan er wel een tijd naar kijken en genieten van die domme, overdreven amerikanen.
U CANT SAY NO TO THIS!
nóg meer voordeel?!!??quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:19 schreef Juicyhil het volgende:
Genoeg. Familie van me werkte daar, dus regelmatig iets met voordeel daar gekocht.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Isegrim het volgende:
Nee. Maar ik denk bij die reclames altijd wel: "Dat heb ik zéker nodig!".
SHUT UP, FOOL!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil de PedEgg hebben.Maar die verkopen ze nu ook op de markt. Net als de FlavorWave van Mr. T.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |