Die eerstequote:
Haha, ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef merciless het volgende:
Mes naar voren houden, en wachten totdat ie er langzaam steeds dichterbij komt. Wanneer hij jeuk krijgt gaat ie wel aan de kant. Andere optie is doen alsof je een homo bent en er tegenaan schuren, moet je alleen hopen dat desbetreffende persoon hetero is. Gegarandeerd succes!
Wel 10 op 10 voor doorzettingsvermogenquote:
Die 2e is juist geniaal. Daar moet ik altijd zo hard om lachen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef Niss het volgende:
[..]
Die eersteDie tweede wel een beetje zielig
Dat is nog veel leuker wanneer je een afstapje hebt bij de trein, dan stap je uit en stop precies wanneer jou koffer de grond raakt. Als het dan druk is vallen de rest van de passagiers zo over je koffer de trein uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:25 schreef Platina het volgende:
Terechte klacht, of wat te denken van mensen met een koffer met wieltjes die precies aan het uiteinde van de trap gaan staan om de wieltjes uit te schuiven. Loop dan even 3 meter door zodat je niet in de weg staat klapjosti.
Daar word ik niet vrolijk van. (C) Rob Geus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Dat is nog veel leuker wanneer je een afstapje hebt bij de trein, dan stap je uit en stop precies wanneer jou koffer de grond raakt. Als het dan druk is vallen de rest van de passagiers zo over je koffer de trein uit![]()
![]()
Ik moet ook toegeven dat ik meestal degene ben die half de trein uit flikkerdquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Daar word ik niet vrolijk van. (C) Rob Geus.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan het filmpje niet meer vinden, maar er is ook een filmpje van een man die veelsteveel koffers meesjouwt, en bovenaan de roltrap met die dingen klem komt te zitten. En iedereen die erachteraan komt valt en struikelt daar allemaal overheen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nou wat grappig weer.
klb is echt kanker geworden met al die kutusers die denken dat ze een 'hihihaha topic' aanmaken.maak jij dan ff een sireus topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik Ben Stoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |