allereerst geweldige serie, heb m zelf ook, maar dan in "losse onderdelen".quote:
dat gaan we hier ook niet doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
allereerst geweldige serie, heb m zelf ook, maar dan in "losse onderdelen".
Maar bellen is wel grappig (zonder nummer)
Succes met de verkoop
kom dan eens met een realistisch aanbod, je vraagprijs is gewoon te hoog iig.quote:
Een Nederlandse box met seizoen 1 t/m kost 140 euro bij bol.com.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kom dan eens met een realistisch aanbod, je vraagprijs is gewoon te hoog iig.
als ik hem op mijn Nederlandse adres thuis laat bezorgen kost hij me incl. verzenden ook EUR 140,= hoor (dan hoef ik dus niet naar m'n Engelse adres), nieuw, dezelfde versie als jij hebt (althans ook met NL ondertiteling).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Een Nederlandse box met seizoen 1 t/m kost 140 euro bij bol.com.
Bij FRS kun je elk seizoen los kopen voor 40 euro.
En dan vind je 140 euro voor seizoen 1 t/m 7 + redemption te hoog?
Dan koop je hem toch lekker bij play.com en laat je hem op je Engelse adres afleveren? Ik doe het voor hetzelfde geld en dan hoef je verder niet nog even heen en weer naar je Engelse adres
En dus vind jij een bod van 50 euro heel redelijk als je precies hetzelfde krijgt geleverd?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als ik hem op mijn Nederlandse adres thuis laat bezorgen kost hij me incl. verzenden ook EUR 140,= hoor (dan hoef ik dus niet naar m'n Engelse adres), nieuw, dezelfde versie als jij hebt (althans ook met NL ondertiteling).
wat hij bij andere shops kost is niet boeiend: ik ben geïnteresseerd maar niet voor die prijs, wel voor wat ik eerder bood.
waarom zou ik die moeite doen voor nog geen tientje minder?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:22 schreef Hare het volgende:
[..]
En dus vind jij een bod van 50 euro heel redelijk als je precies hetzelfde krijgt geleverd?
Zeg dan 130 ofzo, maar dit gaat natuurlijk nergens over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |