Snap ik, maar ik vind de kleur niet zo leuk op een forum. En ik post niet in WK op Fok.quote:
Zaterdag een fokmeet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat![]()
Oeh ik ga zaterdag naar het strand
Hoiquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, gevonden!!!!![]()
![]()
Kally, iBenny, vaduz, enwienogmeer????
Lekker strand hoor!! Ging ik vroegah vaak heen ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoek van Holland, is voor de kinderen het leukst en daar zijn we het snelst
Jij dan.. als we in de finale komen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind de kleur niet zo leuk op een forum. En ik post niet in WK op Fok.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee. M'n kop gaat alleen kaal bij winst.
Uitgebreid weet ik niet, wel even de voor de knipbeurt en na de knipbeurt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
We krijgen dan toch wel een uitgebreide reportage he?
Nou in de zin van nog een keer wel jaquote:
Daar kan ik ook wel mee levenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitgebreid weet ik niet, wel even de voor de knipbeurt en na de knipbeurt.
Hey Kittykatquote:
hoiquote:
Brrrr die zou ik niet graag in mijn kennissenkring hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is een vriend van een vriendin van mij
Ik kom er niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel mee leven![]()
Er is nog niet zo'n weddenschap topic in WK he?
Nee ik ook niet, maar ze waren al vrienden zeg maar voor het hele gebeuren.. zij woonde toen nog op Aruba, kwam toen terug naar NL, en een jaar later gebeurde het ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
[..]
Brrrr die zou ik niet graag in mijn kennissenkring hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |