Goeie vraag. Wat vind je belangrijker, de OP of dat ik de tafel schoonmaak?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt de HTM bar op de hoek van de Appelstraat ingewijd met een leuke vrouwelijke passagier?
De Vlierboomstraat zit er ook vlakbij. 't Is natuurlijk ook maar net wat je aanstaat om rond te hangen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
nee klokhuis is maar een kutlocatie, niks in de buurt dus meeste bestuurders gaan mee richting het sav om daar rond te hangen
Die twee staan volledig los van elkaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wat vind je belangrijker, de OP of dat ik de tafel schoonmaak?
Slavendrijver.quote:
Gaat voor je deur zitten voor het geval je geld naar buiten gooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
aangezien ik niet meer aan eten heb gedacht en toch geld aan het rondstrooien ben () pizza besteld
geld is nu opperdepopquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gaat voor je deur zitten voor het geval je geld naar buiten gooit
krabpaal was "maar" 90 euro die mediaplayer daar integen wat meer lolquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil dan ook echt niet weten wat die krabpaal gekost heeft
Nee, dat kind luistert nu al goed naar tante Liesquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef summer29 het volgende:
Air en MissMxS, zo te zien is het nog niet zo ver voor jullie, he!Misschien vindt jullie baby veel te warm als tie eenmaal eruit is. Jullie baby denkt laat maar ik blijf nog lekker koel in buikje bij mamma.
Het is gewoon net zo'n lui varken als paps en mamsquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef summer29 het volgende:
Air en MissMxS, zo te zien is het nog niet zo ver voor jullie, he!Misschien vindt jullie baby veel te warm als tie eenmaal eruit is. Jullie baby denkt laat maar ik blijf nog lekker koel in buikje bij mamma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |