misschien doet hij jou welquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel. En ik doe hem in een strandhuisje.
Ik vind het kankertof als hij het lichaam gewoon heeft laten liggen. Echt zo van check mijn rape murder dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het wel matig dat hij dit keer het lichaam niet heeft weggemaakt. Ik ben wel in voor een sequal eigenlijk. Ik speur de gids al door voor de aflevering van Peter are the Freeze.
Na zoveel maanden droog staan doe ik iemand.quote:
Chriz2k is je nieuwe madecoach. Om je te motiveren krijg je 10 euro voor elke date die je zo meteen regelt.quote:
Jij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bied ook 10. Bevestiging is genoeg.
Haha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het kankertof als hij het lichaam gewoon heeft laten liggen. Echt zo van check mijn rape murder dan.
HAHAHAquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Chriz2k is je nieuwe madecoach. Om je te motiveren krijg je 10 euro voor elke date die je zo meteen regelt.
Made.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Chriz2k is je nieuwe madecoach. Om je te motiveren krijg je 10 euro voor elke date die je zo meteen regelt.
Stoere praatjes laten jouw gaatje niet vullen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet hij ook cantgetadate toevallig?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan random dudes neuken, gewillige players. Maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stoere praatjes laten jouw gaatje niet vullen.
Zand.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja eerst doet ze niet haar best en dan wordt hij heel boos en dan gaat ze het heel goed doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Made.Dan gaat het in het allemaal heel moeizaam met wd, maar op het eind bereikt ze haar doel.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan random dudes neuken, gewillige players. Maar dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, je hebt het verpest met je niet af willen spreken. Asshole.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah come on. Wat kan ik nu wel goed zeggen
?
Not this shit again.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt het verpest met je niet af willen spreken. Asshole.
Ja bij jongens noemen ze dat nog 'ladiesman' .quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''I want to be made into a slut''
Alleen met een Jillz boy van het strand. Ik ken geen lekkere Jillz boys die op Johnny Jillz lijken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef Bragi het volgende:
[..]!!!!!
Je zegt net toch dat je het doet. Hence 'stoere praatjes'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |