Standaard Philips probleem, heeft te maken met de interne bekabeling en kunnen ze niks aan doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
Als ik mijn ps3 aanzet en een game ga spelen hoor ik in het zacht de geluiden van de tv/zender die ik voor het laatst ophad staan door mijn geluiden van de game heen. (Hoewel het heel zachtjes is) irriteer ik me er mateloos aan. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Niet toevallig een nieuw kastje ofzo waar hij in staat? ivm te warm worden?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Onze PS3 doet de laatste dagen raar...
Hij piept om de zoveel tijd... er lijkt geen vaste reguliere tussenpauze te zijn tussen de piepjes, maar het is precies de zelfde soort piep als je hem aan zet. Ook hebben we de laatste systeem firmware, dus: Wat kan dit zijn ?
He's back!!!!quote:
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest? Ik begin het namelijk wel heel erg eentonig te vinden...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
RDR verhaal ausgespield, echter nog geen credits gezien, dus blijkbaar mis ik nog wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Voornamelijk de 40 en 60GB Phats die dat hebben hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 10:33 schreef Tjaapo het volgende:
Hebben jullie ook last dat je ps3 belachelijk warm/heet wordt? Ik let er de laatste tijd een beetje op omdat ik wat berichten heb gelezen over de befaamde YLOD. Is het nu zo dat dit alleen bij die ps3 phats van 60gig gebeurd? Ikzelf heb een PS3 slim met 250gig en soms speel ik iets van 6 uur achter elkaar op dat ding en is ie echt belachelijk heet, moet ik me zorgen maken om de YLOD en minder lang spelen of kan het geen kwaad denken jullie? Peace out en battlefield bad company 2 is trouwens echt een onwijs vet spel
Wat een trieste zak ellende zeg. Semi stoer doen door veel met "fucking", "Bullshit", "Bitches" enzo.....quote:
Sad but true.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |