Hoop lezen en eens per jaar een artikeltje schrijven over wat je gelezen hebt en je noemt je wetenschapper.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou met lezen wel geld willen verdienen, mag dat ook?
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoop lezen en eens per jaar een artikeltje schrijven over wat je gelezen hebt en je noemt je wetenschapper.
Arty is veel minder autistisch dan ik. Die vindt werken leuk. Hij neemt zijn collega's zelfs mee naar huis!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar verdient arty dan ook ongeveer evenveel? Dat die dezelfde strategie aanhangt? Ik bedoel, want het is voor jou natuurlijk wel makkelijker relaxen als je mannetje voor het bulk van de inkomen zou zorgen. Of is dat niet zo?
Beterquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
Stelregel is dat we lekker moeten kunnen leven, niet overal op hoeven letten en op vakantie kunnen.
Maar wij hebben het dan ook niet slecht.
En van je hobby je werk maken is geen optie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterIk wil gewoon voldoende tijd en geld aan mijn hobbies kunnen besteden
Dan ben ik gelukkig
Fotografie
Soms zou ik daar wel eens nog meer tijd voor uit willen trekken hoor
Gelukkig ga ik straks al minder werken
Ja! Zo kun je het ook zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, jij bent gewoon veel efficiënter.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoop lezen en eens per jaar een artikeltje schrijven over wat je gelezen hebt en je noemt je wetenschapper.
heerlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef golfer het volgende:
Zo, jullie hebben gewoon een heel deel volgeluld in een paar uur.![]()
Boodschappen gedaan en nu lekker even met een portie kibbeling van de viswinkel in de zon genieten.
mag ik ook??quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef golfer het volgende:
Zo, jullie hebben gewoon een heel deel volgeluld in een paar uur.![]()
Boodschappen gedaan en nu lekker even met een portie kibbeling van de viswinkel in de zon genieten.
Door Eindhoven? Zie dat je daar woont.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja! Zo kun je het ook zien.![]()
Ik ga even wandelen in de zon. Ajuu amigo's!
Was het maar zo, dan had ik Dude allang gemeet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Door Eindhoven? Zie dat je daar woont.
Ik woon in een dorp er tegen aan, altijd benieuwd of ik hier 'bekenden' tegenkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een jaar 36 uur per week gelezen. En toen had ik ontstoken ogen.
Ik krijg ook ontstoken ogen van Adriaan van DisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Veldhoven. Jij ook ergens in de buurt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik Dude allang gemeet.
Geldrop, Nuenen, Veldhoven, Waalre of toch Valkenswaard?
the movie? veel plezier! en eet smakelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Aure het volgende:
Ik ga strakjes mcdonalds eten hihi. En naar satc
Jup, ergens bij de Tongelreep.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Veldhoven. Jij ook ergens in de buurt?
Yes! Ik heb hem maandag ook al gezienquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
the movie? veel plezier! en eet smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |