Bij mij onder de accu.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef DO2 het volgende:
Ik heb ook een Nokia. Geen idee welke. Wellicht dezelfde. Hoe kan je dat zien?
Ik sta verkeerd in het lijstje. Ik hoor in het 'boeit me niet'-lijstje!quote:
Zo werkt het niet. Je houdt óf van sudoku, óf van voetbal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik sta verkeerd in het lijstje. Ik hoor in het 'boeit me niet'-lijstje!
GODVERDOMME!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Je houdt óf van sudoku, óf van voetbal.
Geen van beidequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Je houdt óf van sudoku, óf van voetbal.
Het tempo zit er lekker in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Gellius het volgende:
Wat een geoudehoer weer, mensen.
Hm... Dat is nog niet zo gemakkelijk. Het één is leuker, maar het ander kun je tijdens het schijten doen.quote:
Nee, nieuwer juist. Wel iets eenvoudiger.quote:
Ah. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, nieuwer juist. Wel iets eenvoudiger.
Ik wist het ook niet tot een minuut geleden, maar Nokia blijkt dus verschillende series met hun eigen typenummers te hebben. De 1xxx zijn basic toestellen, 2xxx meer geavanceerd enzovoort. De hoogte van het getal zegt dus weinig over uit welk jaar een toestel is en inderdaad is jouw 1650 nieuwer dan mijn 3500.
Niet dat het mij veel interesseert, al vind ik dat cameraatje soms toch handig.
Gelukkig hou ik mij altijd aan de regeltjes. Dat vind ik minder inspannend. Sorry Mainport.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder wil ik de amsterdammers even waarschuwen dat de politie vanmorgen mensen die over het waterloopleinfietsten bekeurde (ivm afsluiting Jodenbreestraat). Dat is voor gemeenteambtenaren wel leuk om te zien, maar misschien voor jullie wat minder om mee te maken.
Maar ook minder spannend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik mij altijd aan de regeltjes. Dat vind ik minder inspannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |