abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 18:45:13 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83410485
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:27 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat je sowieso een gebrek aan empathisch vermogen hebt.

Is het niet een beetje raar om dat te zeggen op een internetforum? Je bent wel een echt persoon dat erachter zit, maar voor mij ben jij gewoon een user, iemand die ik niet ken, en waarvan het me neit kan schelen als ik die tegen me in het harnas jaag. Wat je hier op dit forum ziet zijn meningen, meningen waarop je kunt reageren, meningen die je kunt afbranden of kunt prijzen. Het blijven meningen. Geen mensen.
In een politiek debat gaat het er ook hard aan toe, maar daarna zijn ze gewoon weer vriendjes, die politici .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83413270
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is het niet een beetje raar om dat te zeggen op een internetforum? Je bent wel een echt persoon dat erachter zit, maar voor mij ben jij gewoon een user, iemand die ik niet ken, en waarvan het me neit kan schelen als ik die tegen me in het harnas jaag. Wat je hier op dit forum ziet zijn meningen, meningen waarop je kunt reageren, meningen die je kunt afbranden of kunt prijzen. Het blijven meningen. Geen mensen.
In een politiek debat gaat het er ook hard aan toe, maar daarna zijn ze gewoon weer vriendjes, die politici .
Godverdomme wat een fantastisch "politiek correct antwoord" ...
quote:
Letterlijk? Mentale Retardatie. Want ook ik kan kortzichtig zijn. Ik kan van alles zijn, ik ben officieel gestoord, maar ik ben ook officieel niet achterlijk. Denk eens na man.. of doe iig moeite.
Quasi sophisticated analystisch gedrag wat als een kut op een drumstel slaat..
I rest my case..
You iz curtains.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:01:21 #178
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_83416519
Bij mijn Theory of mind training was een meisje die deed dat ook, die begeleiders hadden haar een elastiekje gegeven en elke keer als ze wou snijden moest ze aan dat elastiekje trekken.
Het bleek wel te werken.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  maandag 28 juni 2010 @ 21:46:35 #179
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83419386
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef Graseter het volgende:
Bij mijn Theory of mind training was een meisje die deed dat ook, die begeleiders hadden haar een elastiekje gegeven en elke keer als ze wou snijden moest ze aan dat elastiekje trekken.
Het bleek wel te werken.
Werkt het echt? Of deed ze het om andere redenen? Een naald in je vinger voel je ook, maar geeft toch echt niet die voldoening..
  maandag 28 juni 2010 @ 21:48:01 #180
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_83419486
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef fs180 het volgende:

[..]

Werkt het echt? Of deed ze het om andere redenen? Een naald in je vinger voel je ook, maar geeft toch echt niet die voldoening..
Het werkte echt (zei ze )
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_83421083
quote:
Maar ik trap die mensen niet de grond in! Ik trap hun gedrag de grond in!
En jij denkt dat dat alsnog niet hard aankomt?
Alsof mensen zich snijden voor de lol? Alsof ze niet liever vrolijk zijn?
pi_83421557
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef fs180 het volgende:

[..]

Scheuren helpt ook.. het gaat om een bom die ontploft en de energie daarvan moet een uitweg hebben..
Daarom is het ook vaak krassen ipv snijden, en ook geen teksten maar chaotisch.. dat is de echte shit..
En dan zijn er alternatieven.. zoals het scheuren van oud papier, of gewoon een boksbal. een boksbal kan al heel veel wonderen doen.
Maar het verschilt per persoon, en je moet die knop om kunnen zetten of het kunnen beheersen, de keuze kunnen maken. Het moet er iig uit, het is een kernexplosie die zijn weg moet vinden..
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  maandag 28 juni 2010 @ 22:40:01 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83422529
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef lovemeorhateme het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat alsnog niet hard aankomt?
Alsof mensen zich snijden voor de lol? Alsof ze niet liever vrolijk zijn?
Natuurlijk komt het hard aan! Dat is toch juist het doel? Ik denk dat mensen die zich snijden pijn als primaire emotie ervaren, dat is het enige dat nog tot ze doordringt.. en of dat nou pijn is omdat je een scheermesje in je arm jetst of omdat een user op FOK! niet zo aardig tegen je is.. het dringt wel door. Of althans, dat hoop ik .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 juni 2010 @ 22:42:44 #184
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83422665
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Natuurlijk komt het hard aan! Dat is toch juist het doel? Ik denk dat mensen die zich snijden pijn als primaire emotie ervaren, dat is het enige dat nog tot ze doordringt.. en of dat nou pijn is omdat je een scheermesje in je arm jetst of omdat een user op FOK! niet zo aardig tegen je is.. het dringt wel door. Of althans, dat hoop ik .
hier ben ik het wel mee eens naast dat het uiteindelijk gewoon een verslaving wordt dan
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:53:13 #185
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_83431766
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:29 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik bedoelde het absoluuut niet als goedpratertje.. ook niet als excuus.. Enkel om ook de andere kant te tonen. Ook geen medelij.. ik wil absoluut geen medelij, want je kan niet voelen wat ik voel. Dat kan niemand.
Iedereen kent de slechte kanten... iedereen heeft het alleen maar over de slechte kanten.. ik wou even laten zien dat het niet zo hoeft te zijn.

Kom ik weer op de film Gremlins.. het lieve poppetje, wat door een trigger kan veranderen in een monster.
Maar dan net ff anders..
Ik bedoelde het ook niet op jouw situatie persoonlijk, maar echt het filmpje zelf.
De positieve kanten vallen buitenstaanders minder snel op.
Die denken dat iemand gewoon spontaan is, beseffen niet dat het de impulsiviteit is.

Ik word btw best blij van dit topic. Ik weet dat mijn inlevingsvermogen best beroerd is, maar kennelijk kan het toch erger.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:34:44 #186
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83432969
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:23 schreef Autidude het volgende:

[..]

Scheuren helpt ook.. het gaat om een bom die ontploft en de energie daarvan moet een uitweg hebben..
Daarom is het ook vaak krassen ipv snijden, en ook geen teksten maar chaotisch.. dat is de echte shit..
En dan zijn er alternatieven.. zoals het scheuren van oud papier, of gewoon een boksbal. een boksbal kan al heel veel wonderen doen.
Maar het verschilt per persoon, en je moet die knop om kunnen zetten of het kunnen beheersen, de keuze kunnen maken. Het moet er iig uit, het is een kernexplosie die zijn weg moet vinden..
Er zit nogal een verschil is tussen de groep die het uit een soort onmacht of frustratie doet, en een die het echt voor het gevoel doet.. Een lading endorfine is niet te vergelijken met het slaan op een bal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:36:19 #187
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83433004
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:48 schreef Graseter het volgende:

[..]

Het werkte echt (zei ze )
Ik zou waarschijnlijk hetzelfde zeggen, alleen is het al omdat buitenstaanders geen idee hebben hoe zoiets nou uberhaupt werkt.. Je zou jezelf alleen maar stigmatiseren..
pi_83448027
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jou doel misschien.. dus jij denkt dat als je ''niet zo aardig'' doet tegen iemand
dat dat een vervanging is van het snijden? Geloof me snijden geeft een beter gevoel!
Misschien maak je het wel alleen erger, misschien zijn er door jou reacties wel mensen die
weer gaan snijden.. ooit aan gedacht?
Het is misschien jou mening. Jou waarheid. Maar voor anderen is dat anders!
pi_83448350
@ Maanvis,

zie je nu niet langzamerhand door de reacties van meerdere mensen die er ervaring mee hebben, zowel door zichzelf of door bekenden, dat je er werkelijk niets van lijkt te begrijpen??

Ik weet het niet hoor maar ik zou zelf niet zo hoog van de toren blazen op een topic waar ik niets van begrijp.

Succes..
Nothing is impossible
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:56:39 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83449768
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef lovemeorhateme het volgende:

[..]

Jou doel misschien.. dus jij denkt dat als je ''niet zo aardig'' doet tegen iemand
dat dat een vervanging is van het snijden? Geloof me snijden geeft een beter gevoel!
Misschien maak je het wel alleen erger, misschien zijn er door jou reacties wel mensen die
weer gaan snijden.. ooit aan gedacht?
Het is misschien jou mening. Jou waarheid. Maar voor anderen is dat anders!
Aha, dus doordat ik zeg dat ze niet mogen snijden, dat snijden slecht is, gaan ze juist weer snijden?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:58:34 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83449878
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef BOEnietschrikken het volgende:
@ Maanvis,

zie je nu niet langzamerhand door de reacties van meerdere mensen die er ervaring mee hebben, zowel door zichzelf of door bekenden, dat je er werkelijk niets van lijkt te begrijpen??

Ik weet het niet hoor maar ik zou zelf niet zo hoog van de toren blazen op een topic waar ik niets van begrijp.

Succes..
Is snijden dan iets dat je uberhaupt wilt begrijpen?
Een gedicht over Maanvis
pi_83450044
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je op een forum post hoe slecht het wel niet is, is dat misschien wel handig!
pi_83450079
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Aha, dus doordat ik zeg dat ze niet mogen snijden, dat snijden slecht is, gaan ze juist weer snijden?
Nee, maar misschien door die andere opmerkingen van je wel!
pi_83450222
Als je het veroordeelt maanvis, moet je wel alle feiten kennen, want je wilt je toch niet schuldig maken aan vooroordelen?
Nothing is impossible
pi_83450470
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Absoluut
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:27:31 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83456446
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef BOEnietschrikken het volgende:
Als je het veroordeelt maanvis, moet je wel alle feiten kennen, want je wilt je toch niet schuldig maken aan vooroordelen?
Nou laat ik het zo zeggen, zoals ik al eerder heb gezegd, ik was op een forum waarbij iedereen postte wanneer ze weer eens gesneden hadden en hoe, soms inclusief foto's. En het leek erop alsof men daar elkaars technieken over aan het nemen was en men elkaar aan het opjutten was over hoe kut het leven wel niet is en dat snijden helemaal neit slecht was.. het ging van kwaad tot erger!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:26:34 #197
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_83462271
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou laat ik het zo zeggen, zoals ik al eerder heb gezegd, ik was op een forum waarbij iedereen postte wanneer ze weer eens gesneden hadden en hoe, soms inclusief foto's. En het leek erop alsof men daar elkaars technieken over aan het nemen was en men elkaar aan het opjutten was over hoe kut het leven wel niet is en dat snijden helemaal neit slecht was.. het ging van kwaad tot erger!
En dus is iedereen zo. Ik zag laatst een puber vuurwerk afsteken, dus alle pubers, zonder uitzondering zijn dagelijks met criminele activiteiten bezig _____
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:29:52 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83462465
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:26 schreef fs180 het volgende:

[..]

En dus is iedereen zo. Ik zag laatst een puber vuurwerk afsteken, dus alle pubers, zonder uitzondering zijn dagelijks met criminele activiteiten bezig _____
Da's een vergelijking die de plank compleet misslaat . Ik heb toch niet gezegd "Alle pubers snijden" of wel ? .
Een gedicht over Maanvis
pi_83465058
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's een vergelijking die de plank compleet misslaat . Ik heb toch niet gezegd "Alle pubers snijden" of wel ? .
Nee, maar hij slaat de plank niet mis!
Jij zegt dat ze op dat andere forum elkaar zo aan het opjutten waren, en alles van elkaar overnemen.
Dus.. zal dat wel op ieder forum zo zijn.. Doordat je op dat andere forum hebt gezetten stel je je zo op
op dit forum! Maarja ik hebb hier nu even geen zin in..
pi_83465350
kansloos
.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')