Daarin heb je wel gelijk , maar het is wel een tussenoplossing geweest om uiteindelijk het helemaal niet meer te doen. Dat is namelijk toch iets wat je moet leren en gaan inzien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Een elastiekje is slechts een matiging. Het mooiste is als je de boosheid en kracht van het negatieve gevoel om kan zetten in iets wat (met enige mate) creatief, actief of productief is.
Uhuh, hebben hetzelfde effect als een gevarendriehoek bij een auto. Bij uit de buurt blijven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Roadtoad het volgende:
Nu is het een damn hot girl, littekens vallen slecht op maar hebben wel wat...
Bedankt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik werd al getest op add en borderline.
In die periode begon ik ook met krassen en heb ik daarover hulp ingeroepen . Toen ik mijn diagnose kreeg dus add en borderline toen hadden ze juist omdat ik begon te krassen intensieve dagtherapie aan geraden en dat heb ik gedaan en ben zelf toen ook daaraan hard gaan werken , want ik zag het zelf ook wel als probleem en wilde het niet in de toekomst hebben.
Ik ben daar na een jaar ook vanaf gekomen gelukkig en nu acht jaar verder is dat ook voor mij de beste beslissing geweest om voor dat juist hulp te zoeken.
Ondertussen weet ik dat het beter is problemen uit te praten en ok emoties kunnen heftig zijn, maar ik heb eerder gezegd dat liever dan dat ik weer in de krasperiode kom want in die tijd was niet echt goed voor mij.
Dat is natuurlijk heel verschillend per persoon. Als ik naar mezelf kijk komt het vooral door een intense spanning en woede in mijn geest en lichaam. Dat kan ik dan op meerdere manier uiten door anderen te slaan, dingen te vernielen of op mezelf te richten. Aangezien dat eerste bij mij sowieso afvalt en vandalisme ook probeer te voorkomen, komt het al snel bij het laatste neer. Op dit moment probeer ik mezelf wel een andere manier te leren om met die spanning om te gaan. Zie bericht hier boven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij wel? Zie ook degene die zei dat stiekje niet werkt. Iedereen die dat leest zal nu de stiekjesmethode afwijzen, terwijl dat gewoon een methode is die ook in klinieken etc gebruikt wordt.
[..]
Stel je kind ligt op bed zonder mesjes op die kamer. Dan gaat ze dankzij jouw bericht misschien haar nagels gebruiken terwijl ze anders misschien iets anders had gedaan. En vertel eens. hoe kwam jij op het idee om te gaan snijden toen je je kut voelde? had je ergens gelezen of van een vriendinnetje gehoord dat het kon helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |