Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Dat was ook wel echt de laatste optie die je kon nemen om in Deventer aan te komen zegquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
23:05, omdat die daarvoor ook tot het dak toe vol zat.
sinds 1940quote:
Jij wel jaquote:
Waarom ram je niet eens wat verstand in die hersenpan van je? Is die je ook een keer van nut.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ram je niet eens wat verstand in die hersenpan van je? Is die je ook een keer van nut.
dat valt me dan wel weer tegen van jequote:
Die rijdt nogsteeds vanaf Enschede richting Gronauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi tochquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die rijdt nogsteeds vanaf Enschede richting GronauWelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
[..]
Die rijdt nogsteeds vanaf Enschede richting Gronauer is een gedeelte geweest dat ie niet reedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
[..]
Die rijdt nogsteeds vanaf Enschede richting GronauWelkom dan alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kom je te wonen ?
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
En toen dachtie; ohnee ik zit wel heel fout?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb iemand die dat van plan was maar even aan de kant geduwd.
Geen idee, ik wou het niet it de hand laten lopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En toen dachtie; ohnee ik zit wel heel fout?
Enschede of Hengelo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef F2tB het volgende:
[..]
Welkom dan alvastWaar kom je te wonen ?
ik schrik nu alquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Enschede of Hengelo.
Volgende opleiding zit in Hengelo, maar mijn lief woont in Enschede (bij hem wonen is natuurlijk veel goedkoper, maar ik vind het wel een beetje snel)
Alleen via die woningstichting voor jongeren moet je alsnog hospiteren. Daar hou ik niet zo van (ik ben heel eng!)
Is je maar geraden ook!quote:
MBO Juridisch versneld (4 jaar in 2 jaar)quote:
Wat gek zeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef GimmeGore het volgende:
Maar serieus, ik heb een keertje gehoord dat ik "eng" ben, toen was ik hier in Arnhem wezen hospiteren
En ik had niet eens een "eng" shirt aan
Nu je het zegt...quote:
Staat zo'n FoBoicoontje rechts toch ?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Is je maar geraden ook!
Maar serieus, ik heb een keertje gehoord dat ik "eng" ben, toen was ik hier in Arnhem wezen hospiteren
En ik had niet eens een "eng" shirt aan
Dit was mijn 12500e postquote:
Nope.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, zelfs niet als een 'nieuw' iemand zich meld in TOF!?
1938. Daarvoor heette NS, SS (Staats Spoorwegen)quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:03 schreef rulerofdeath het volgende:
sinds 1940
Ja hè, vond ik nou ook, want ik ben ontzettend lief, grappig, charmant, bijdehand en intelligentquote:
huh, wat een rare fotoquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
1938. Daarvoor heette NS, SS (Staats Spoorwegen)
[ afbeelding ]
pafipo!
Correctie: Een Sprinter.quote:
Is geen sprinter gekke wous.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef F2tB het volgende:
[..]
Correctie: Een Sprinter.
Apart dat het geen neger is ?
Klopt, gewoon zo'n ouwe verlepte stoptreinquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef F2tB het volgende:
[..]
Klopt, gewoon zo'n ouwe verlepte stoptrein
en dan? Dan komt de NS in het nieuws ivm agressieve conducteurs ipv agressieve reizigersquote:
Zoiets wou ik er ook van makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan? Dan komt de NS in het nieuws ivm agressieve conducteurs ipv agressieve reizigers
dat is dan wel een pluspuntquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef F2tB het volgende:
[..]
Zoiets wou ik er ook van maken
Dan kan hij mooi die agressieve turkjes en marokkaantjes aanpakken
Maartje .... gushi gushi gushiquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef F2tB het volgende:
MSN met m'n zus
maartje,,,, zegt:
Waar hej zin in dan naast bier?
Machiel zegt:
grolsch
picsquote:
ik vond jou eerste voorstel primaquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef F2tB het volgende:
Ze vraagt wat ik wil hebben..
Zeg ik: iets van gebakken aardappels met groente en vleesch ?
Zij: geen sushi ofzo? of pasta ?
Ik: das mooi makkelijk he ? Een lap vlees met bier is ook goed
hoezo dattan? Wat had je gezegd dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Redbaron het volgende:
morn ni weer naar holten. zeggen wat je van iets denkt mag al ni meer
Auwquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef Redbaron het volgende:
morn ni weer naar holten. zeggen wat je van iets denkt mag al ni meer
Ja ik ook, zou haar wel teveel werk worden ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond jou eerste voorstel prima
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ja ik ook, zou haar wel teveel werk worden ofzo
Zolang ik maar iets doods binnenkrijg en bier, ben ik blij
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ja ik ook, zou haar wel teveel werk worden ofzo
Zolang ik maar iets doods binnenkrijg en bier, ben ik blij
quote:
ik zeg doen!quote:
tjah, dat is dan ook niet zo heel tactischquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Redbaron het volgende:
ik heb alleen maar gezegd dat ik ze een stel incompetente kutplanners vond als ze niet ff doorbellen dat er een auto gewisseld word.
* rulerofdeath zet z'n alu-hoedje vast opquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
Zó. Heb een dikke kras op m'n borst staan en ik heb geen idee hoe ik eraan kom
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath zet z'n alu-hoedje vast op
Ik kan me voorstellen dat jouw boezem soms behoorlijk in de weg kan zitten dus zo raar vind ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef Samzz het volgende:
Zó. Heb een dikke kras op m'n borst staan en ik heb geen idee hoe ik eraan kom
Ik denk dat m'n trui dan ook wel tekenen had vertoont, denk je niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jouw boezem soms behoorlijk in de weg kan zitten dus zo raar vind ik het eigenlijk niet.Misschien langs een spijker gelopen?
Denk ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet krea de volgende keer wat rustiger aan doen
Ojee. Ik denk dat ik ook maar een alu-hoedje ga opzetten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n trui dan ook wel tekenen had vertoont, denk je niet?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Namens de ToF'ers: Pics van de kras?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Namens de ToF'ers: Pics van de kras?
quote:
quote:
hier nietquote:
Ik heb Kanonquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin, we moeten nog een keer gaan zuipen
goorquote:
die is al bezetquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De kelder kan desondanks wel aangenaam zijn hoor
goed beginquote:
dat dacht fritzl ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De kelder kan desondanks wel aangenaam zijn hoor
Meur zequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:42 schreef Redbaron het volgende:
en toch hou ik van duidelijkheid, dus draaide er niet omheen maar zei wat ik dacht.
Dat zij zo gevoelig zijn is jammer voor hen![]()
Net eten op btw, nu dipje
p2000.nl?quote:
jammerquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat wok restaurant staat er nog trouwens wouter![]()
denk klein brandje geweest
Ow oke, dat verklaart die rookpluim boven Almelo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja...camping pooksbelten staat in de fik..mooi laten affikken
Inderdaad, ik vroeg net al wat er in de fik stond in Albergenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke, dat verklaart die rookpluim boven Almelo.
Ligt ten hoogte van Mariaparochie idd, dus lijkt al snel op Albergen , maar niet hardlopen vanavond want kun je natuurlijk weer niet fatsoenlijk langs met al die ramptoeristenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, ik vroeg net al wat er in de fik stond in Albergen![]()
Ik reed naar huis en ik zag al dikke rookwolken boven t bos uitkomen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ligt ten hoogte van Mariaparochie idd, dus lijkt al snel op Albergen , maar niet hardlopen vanavond want kun je natuurlijk weer niet fatsoenlijk langs met al die ramptoeristen.
IK LACH ME KAPOT VEEG ME OPquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:48 schreef Redbaron het volgende:
Zit jij niet op de camping marko?
wel een beetje voor jouw soort
Stiekem ook weinig zinquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
je kunt er ook omheen lopen? Het rookt nog maar een beetje. dus zal wel meevallen denk ik
EDIT: laat maar, dr komen alweer dikke wolken vanaf![]()
Neuh, Markooo zit hier nog lekker vastgeketend in het schuurtjequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:48 schreef Redbaron het volgende:
Zit jij niet op de camping marko?
wel een beetje voor jouw soort
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, Markooo zit hier nog lekker vastgeketend in het schuurtje
PATS!quote:
heuj dat was voor mij gereserveerdquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, Markooo zit hier nog lekker vastgeketend in het schuurtje
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je hangt met nog iemand in dat schuurtje?
wtfquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet wel heel sterk denken aan verhalen die ik over een of ander Marko/Marco uit Almelo heb gehoord.
vertelquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:01 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet wel heel sterk denken aan verhalen die ik over een of ander Marko/Marco uit Almelo heb gehoord.
Ja, mijn vriend en zijn halve vriendenkring hebben me al gewaarschuwd voor een kerel die ze kennen, Marc(k)o uit Almelo, die alles met een kut toevoegd op MSN en die hij dan in het eerste gesprek al meteen zijn mannelijke vleesstaaf laat zien op de webcamquote:
Je spoort nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend en zijn halve vriendenkring hebben me al gewaarschuwd voor een kerel die ze kennen, Marc(k)o uit Almelo, die alles met een kut toevoegd op MSN en die hij dan in het eerste gesprek al meteen zijn mannelijke vleesstaaf laat zien op de webcam
Jah dat is Markoooquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend en zijn halve vriendenkring hebben me al gewaarschuwd voor een kerel die ze kennen, Marc(k)o uit Almelo, die alles met een kut toevoegd op MSN en die hij dan in het eerste gesprek al meteen zijn mannelijke vleesstaaf laat zien op de webcam
Ow jee, voel je je aangesproken?quote:
Wat?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
whahahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wdn doe je voor werk als je nu al je nest in gaatquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef GimmeGore het volgende:
Maar ik ga eens mijn bed in klimmen.
Tis morgen weer veel te vroeg dag (wanneer ik verhuisd ben moet ik echt niet weer dit werk gaan doen)
![]()
Dahag Tukkers!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef GimmeGore het volgende:
Tis morgen weer veel te vroeg dag (wanneer ik verhuisd ben moet ik echt niet weer dit werk gaan doen)
![]()
Dahag Tukkers!
Laat ik het zo zeggen, ik begin morgen om 06:00 (zoals elke dag) dan heb ik daarvoor 3 kwartier de wekker laten snoozen en moet ik me alsnog haastenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wdn doe je voor werk als je nu al je nest in gaat
En nu er gauw vandoor gaan. Doeiiiiquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef GimmeGore het volgende:
![]()
Dahag Tukkers!
hmmkay...ik ga dan iig nog niet slapen om 9u, meestal rond 10u, half 11 als ik er om 5u uit moetquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik begin morgen om 06:00 (zoals elke dag) dan heb ik daarvoor 3 kwartier de wekker laten snoozen en moet ik me alsnog haasten![]()
ga je de hele nacht feesten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga vannacht helemaal niet slapen
De hele nacht batsen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga vannacht helemaal niet slapen
Geen slecht idee, helaas moet vrijdag de scriptie afquote:
vrijdagavond hier in het dorp gratis bierquote:
oeh nicequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vrijdagavond hier in het dorp gratis bier![]()
kom ook langsquote:
Naisquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geen slecht idee, helaas moet vrijdag de scriptie af![]()
[..]
hoezo gratis bier?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Geen slecht idee, helaas moet vrijdag de scriptie af![]()
[..]
14.gifquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:32 schreef Redbaron het volgende:
vnaaf ook maar eens een biertje doen, morgen toch niet werken
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
kom maar langs ik heb slaapplek voor 6 man ofzo en nog één bij mij in bed, dus marko?![]()
hmm, op zich wel goed plan. ik moet alleen de volgende dag werkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
kom maar langs ik heb slaapplek voor 6 man ofzo en nog één bij mij in bed, dus marko?![]()
ik vind hem nog wel twijfelachtig klinken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu wordt het interessant zeker?
Nee, vraag me alleen af hoezo gratisquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu wordt het interessant zeker?
Nee oké.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind hem nog wel twijfelachtig klinken.
En dat is dan weer niets voor Robin
waarom nog afvragen, gewoon erbij zijn en kantelen die glazenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, vraag me alleen af hoezo gratis
ik sprak vandaag nog iemand uit fleringenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, vraag me alleen af hoezo gratis
Ja en dan alsnog moeten betalenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarom nog afvragen, gewoon erbij zijn en kantelen die glazen
Picsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net een semi-liquidatie hier in de straat. Turk wordt finaal in elkaar geschopt door 5 Turken in een mercedes. Ze waren wel eerst uitgestapt natuurlijk.
Oeh, spanning ende sensatiequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net een semi-liquidatie hier in de straat. Turk wordt finaal in elkaar geschopt door 5 Turken in een mercedes. Ze waren wel eerst uitgestapt natuurlijk.
zoiets jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja en dan alsnog moeten betalenomdat men het verkeerd heeft begrepen.
wie???quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik sprak vandaag nog iemand uit fleringen
geilquote:
Gaat goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
schoorsteenbrand in Bornerbroek
en een automatisch alarm bij cinestar
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
joah, maar die schoorsteenbrand is wel echt.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
In Fleringen gebeurt nooit wat, op wat akkefietjes zoals mishandeling van agenten na..
Fleringen is ook niks. Voor ik hier in dit topic kwam had ik er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
In Fleringen gebeurt nooit wat, op wat akkefietjes zoals mishandeling van agenten na..
Ik ook nooit van Almeloquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Fleringen is ook niks. Voor ik hier in dit topic kwam had ik er nog nooit van gehoord.
Jij vieze vuile leugenaarquote:
quote:
quote:
Ja.. wanneer? Kun je het vrijdag rond een uurtje of 2 wachten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij vieze vuile leugenaarKom je nog een keer smoken in het voor jou ohzo onbekende Almelo?
nu bij mediant GGZ aan de broekheurne ring een automatische meldingquote:
Zit de boel niet op te stokenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
nu bij mediant GGZ aan de broekheurne ring een automatische melding
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)nje-koorts-stijgt-2/
Vanaf 1.23, aan de linkerkant
Een paard?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik trek er één los.
Almeloquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ilse de Lange , Herman Finkers , Daphne Bunspoepen Tom (voetbalverslaggever met zn strokapsel
![]()
)Egbers komen allemaal uit Almelo ja.
![]()
En MarkoAlmelo ook ja.
Jij wereldvreemde Fleringer.
Oooh en Berdien fluit Stenberg ook. En wat dacht je van Willem Mouth Duyn? Die lul reed me een keer bijna van de fiets achter de kerkstraat trouwens, en na mijn vervloeking ging ie dood
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
En wat dacht je van Willem Mouth Duyn? Die lul reed me een keer bijna van de fiets achter de kerkstraat trouwens, en na mijn vervloeking ging ie dood
Rustig aan schatje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh kut, ik ben weer lekker sloom aan het posten en mn internet doet ook nog eens traag
Dubbelop dus.
ik heb niet eens internetquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh kut, ik ben weer lekker sloom aan het posten en mn internet doet ook nog eens traag
Dubbelop dus.
Juist.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef Robinhoo het volgende:
OHNEE WAS HET MAAR KUT DAN HAD JE ER NOG WAT AAN HAHAHAAHAHAHAHA.
doe ik nooitquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef Robinhoo het volgende:
Alleen Ilse de Lange is goed aan Almelo, MarkoAlmelo is nog wel een chille gast en jij bent een milf.
De rest is kut.
Boschkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren gemaakt speciaal voor jullie;
[ afbeelding ]
Nee, kan er ook niet veel aan doen dat hij de hele tweede helft met z'n rug naar ons toe stondquote:
Deden ze niet moeilijk omdat je een SLR camera bij je had?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren gemaakt speciaal voor jullie;
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat Cocu zo moeilijk kijktquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deden ze niet moeilijk omdat je een SLR camera bij je had?
Ik zou de beste man niet herkennen op de foto's, maar ik vermoed dat hij ongelofelijk moest poepen.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou de beste man niet herkennen op de foto's, maar ik vermoed dat hij ongelofelijk moest poepen.
Pleasequote:
het zijn ook niet mijn typesquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Please![]()
Amrabat, el Hamadi of weet ik veel hoe die heet en al die andere voetballers.. hou op!!!
Ik word er werkelijk gestoord van.
driedelig pak?quote:
goede zaak.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede zaak.
staat d'r ook een huis in de fik in Bornerbroek?
wat?quote:
henig anquote:
Nee, afgelopen zaterdag wel een gedeelte van een schuur afgefikt op een boerderijquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede zaak.
staat d'r ook een huis in de fik in Bornerbroek?
waar?quote:
Boukhari?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Nordin een schatje.
daar werd ik mee vergeleken toen ik nog langer haar hadquote:
constant gezeur aan de kop?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:02 schreef Fems het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen je gek maken?
other way around:Pquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
constant gezeur aan de kop?
of op andere manier gek maken?
aahquote:
heb je de broek al uit?quote:
Gewoon negeren; knop omdraaien en de negeer modus inschakelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:02 schreef Fems het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen je gek maken?
volgens mij gaat het niet om vervelend gek makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gewoon negeren; knop omdraaien en de negeer modus inschakelen.
http://www.tctubantia.nl/(...)ilms-in-Cinestar.ecequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |