Hoe ga je haar pakken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef boekenworm het volgende:
Doodgaan doe ik vanzelf en dat wijf pak ik nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho, ze pakt haar nog wel hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Zou alleen mooi zijn als je dit :
Jezus, laat haar even hersenkanker krijgen of zow... elitaire KUTHOER
Tegen de persoon in kwestie in het gezicht zou zeggen.
TR gedaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef Penisbaard het volgende:
Kan een mod misschien dat gescheld uit de OP halen? Nergens voor nodig.
Wat een engerds!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef boekenworm het volgende:
Dat heb ik ook in haar gezicht gezegd
En inderdaad, ik kom zelf niet uit zo'n elitair insect gezin en als je bij iemand aan tafel gaat zitten die in gesprek is loop je de kans om dingen te horen die je niet wilt horen.
Joh!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef boekenworm het volgende:
En inderdaad, ik kom zelf niet uit zo'n elitair insect gezin.
Stomme freak die maar per se moet schelden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef boekenworm het volgende:
En inderdaad, ik kom zelf niet uit zo'n elitair insect gezin en als je bij iemand aan tafel gaat zitten die in gesprek is loop je de kans om dingen te horen die je niet wilt horen.
Wat een verrassing ..... had echt het vermoeden dat jij toch wel uit een goede buurt van bijv. Wassenaar vandaan zou komen. Maar heb je deze krachttermen nodig om jezelf te profileren op die hogeschool? En past jouw taalgebruik wel bij het niveau (HBO) wat je via deze post claimt te hebben?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef boekenworm het volgende:
Gut, dat gevoel heb ik nu precies bij jou...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef boekenworm het volgende:
Insect gezin???!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef boekenworm het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef boekenworm het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef Penisbaard het volgende:
Kan een mod misschien dat gescheld uit de OP halen? Nergens voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |