Terwijl Kate weer eens voor Sawyer ging terwijl ze toch eigenlijk Jack wilde (quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen die Mr Eko beter / leuker vinden dan Katevoor dat halve seizoen dat Eko erin zat, en zelfs in die tijd vond ik m oersaai met al dat bijbelgedoe
Kate heeft de MIB vermoord. Punt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Terwijl Kate weer eens voor Sawyer ging terwijl ze toch eigenlijk Jack wilde (), sloeg Mr Eko links en rechts Others dood met z'n blote handen (
).
Ja, dáárom kies jij voor Kate hè.quote:
Kate is gewoon een personage dat thuis hoort in As the World Turns of Days of our Lives of zoiets (Ik wil Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer ... en ze zou dan ook geregeld nog eens brand stichten, een moordje plegen, een bank overvallen... hoe ongeloofwaardig wil je 't eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen die Mr Eko beter / leuker vinden dan Katevoor dat halve seizoen dat Eko erin zat, en zelfs in die tijd vond ik m oersaai met al dat bijbelgedoe
Dat heb ik dan weer met Jacob - Charlotte Lewisquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef TC03 het volgende:
Daniel Faraday - Christian Shephard is wat mij betreft een no-brainer eigenlijk...
Dat was voor mij ook een no-brainer (Charlotte).quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met Jacob - Charlotte Lewis
Ik mag Kate ook niet, maar Lost zonder Kate is ook weer geen Lost.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kate is gewoon een personage dat thuis hoort in As the World Turns of Days of our Lives of zoiets (Ik wil Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer, nee Jack, nee Sawyer ... en ze zou dan ook geregeld nog eens brand stichten, een moordje plegen, een bank overvallen... hoe ongeloofwaardig wil je 't eigenlijk).
Alleen de stok van Eko is al boeiender.
Desmond, Hurley.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef MikeyMo het volgende:
we weten toch wel dat de top uiteindelijk zal uitkomen op locke, lapidus, miles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |