meisje in Victoria Secrets bikini,quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:51 schreef -moppie- het volgende:
ik zie geen pic
Suited for Workquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef -moppie- het volgende:
SFW?
Dat hebben we wel dus aufsalzen bitte,quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:00 schreef Frummpie het volgende:
Eindhoven heeft geeneens een strand!
Een prachtig stukje natuurquote:
Dank jequote:
Je ziet er goed uit op die foto FUF!quote:
lekker he!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit op die foto FUF!
ik zat dat filmpje een tijdje terug met bb te kijken en vroeg me af waarom ze wel bier schenken aan mensen die geestelijk geen 16 of ouder zijnquote:
Leuk! Tot ik 'm aan mijn lijf visualiseerde, toen zat mijn monitor vol met water.quote:
snap precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat dat filmpje een tijdje terug met bb te kijken en vroeg me af waarom ze wel bier schenken aan mensen die geestelijk geen 16 of ouder zijn
Nee we zijn koffie halen bij Philipsquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:44 schreef Levitation het volgende:
Stil hier, is iedereen opeens aan het werk?
Daar stond ik al, nu valt het gebouw zeker om!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
* rent snel naar andere kant kantine om de balans in stand te houden
drommels, my badquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar stond ik al, nu valt het gebouw zeker om!
maar de kantine zit in de kelderquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef -moppie- het volgende:
sorry SQ, je werkplek is nu al geruïneerd.
Die voetballers zijn eigenlijk ook gewoon goed betaalde hoeren.quote:
ja, vanmorgen ontdekt via googlequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef febster het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:
daar zit altijd 1-2 weken tussen Blauwequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:32 schreef Blueman het volgende:![]()
Wel een brief krijgen van de belastingdienst dat ik geld terug krijg, maar het geld al overmaken, ho maar!
ja en de rest..quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zit altijd 1-2 weken tussen Blauwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |