ik zal na mijn nagelverharderkuur wel een TC vergelijking doen... met de vier die ik nu hebquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal na mijn nagelverharderkuur wel een TC vergelijking doen... met de vier die ik nu heb
Super! Je hebt een PM.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef milka82 het volgende:
[..]
Crientj, je mag de mijne wel hebben, staat hier werkeloos in de Helmer!
Whoot, wat een verzameling!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:27 schreef Daph_ het volgende:
Vijf van de zes lades (opzettelijk groot gelaten zodat je de kleuren beter kunt zien, mochten er mensen problemen mee hebben, geef even een gil, dan pas ik ze alsnog aan!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de inmiddels uit zijn voegen barstende "swapdoos"
[ afbeelding ]
In de overige lade zitten China Glaze en OPI (vol)
Ik dacht dat ik foto's had van vier van de zes lades, had ik er vijfNou ja, bonuspic dan maar
![]()
Niiiiiice! (wil je, je foto's volgende keer verkleinen asjeblief? Dit is heel vervelend met mobiel fokken..)quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef vamperotica het volgende:
Zoo... weer wat tijd voor plaatjes
Mijn nageltjes nadat ik er eigenwijs gel vanaf gekrabbeld had![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duim had t overleefd![]()
[ afbeelding ]
En nu......
Met eigen gezet acryl en l8r g8r![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op welke foto?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Super! Je hebt een PM.
[..]
Whoot, wat een verzameling!![]()
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen welke naam die blauwe glitter met het zwarte dopje heeft? Rechtsvooraan.
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Daph_ het volgende:
Nieuws over de Zoya collections voor Fall 2010: http://zoyanailpolish.blo(...)es-two-new-nail.html
Das groen/teal en geen blauw.. En heeft geen naamquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh ja, dat is er handig om bij te zetten.
Idd die uit de swapdoos
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook nog wat extra babies gekregen vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne... vol
[ afbeelding ]![]()
Stuur maar terugquote:
Ja, m'n vent mag weer aan de klusquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stuur maar terug![]()
Of gewoon een nieuwe bak knutselen!
Leen mij die vent ff!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, m'n vent mag weer aan de klus
(ik heb er sowieso nog drie nodig, voor m'n niet-ChG's![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |