quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
You iz evilIk probeer me juist in te houden!
Ik vind Maastricht leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
En ik zit net te kijken voor een weekendje weg. Nijmegen staat op het lijstje..........
Iemand hier trouwens nog leuke suggestie voor een stad in Brabant/ Limburg waar je leuk kan shoppen en lekker op een terrasje kan zitten?
Voor wat ik nog weet van Serious Request in Breda is het erg leuk om daar rond te lopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
En ik zit net te kijken voor een weekendje weg. Nijmegen staat op het lijstje..........
Iemand hier trouwens nog leuke suggestie voor een stad in Brabant/ Limburg waar je leuk kan shoppen en lekker op een terrasje kan zitten?
Ik zou lak makkelijk een dag of 4-5 kunnen laten zitten met SV denk ik. Alleen ben ik m voor die tijd al wel beu...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef MissJ het volgende:
ben op werk, dus ga straks alles teruglezen, maarrrrrrrr moet ff wat kwijt.
gisteravond als basecoat Maximum growth van Sally Hansen opgedaan.. daarna gelakt met Pixie dust van Orly en daarna voor het eerst de SV Topcoat gebruikt.
Nou die combi is echt![]()
want heb nu 0 chips en tipwear en dat is echt uitzonderlijk bij mij
![]()
Zal het komen door de Orly lak die gewoon lang goed blijft zitten ofzo of zal het komen door de SV?
Wat is jullie ervaring met SV, chipt jullie lak daardoor ook minder snel?
aaah dus bij jou dus ook dat lak erg goed blijft zitten met SV. Nou dat mag ook wel vind ik, want die geur als je 'm opdoet...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou lak makkelijk een dag of 4-5 kunnen laten zitten met SV denk ik. Alleen ben ik m voor die tijd al wel beu...
Maastrichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
Leuk, foto´s van nieuwe aanwinsten!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef Holyme het volgende:
Vandaag kreeg ik de bundle plates (ze zijn leuk!), en m'n freubeltjes uit HK, en de nieuwe essence lakjes ook gekochtStraks even foto's maken!
Eens!! Vriendinnetje woonde daar in haar studententijd, dus kwam er wel regelmatig, maar vond er echt niks aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef Lindytje het volgende:
@Samsuus: iig niet naar Tilburg gaan... weet je dat alvast
Ik woon er nu, maar er is ook echt weinig te beleven hier... T mag dan een grote stad zijn, maar wel een beheurlijke pauperstad...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maastricht![]()
[..]
Leuk, foto´s van nieuwe aanwinsten!!
[..]
Eens!! Vriendinnetje woonde daar in haar studententijd, dus kwam er wel regelmatig, maar vond er echt niks aan.
Eindhovenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef samsuus het volgende:
Thanks! Zowel voor de complimenten als de steden tips.
We hebben nu Nijmegen, Eindhoven, Maastricht, Den Bosch.
Tilburg gauw doorgestreeptBreda vind ik zelf niet zoveel aan.
Nu nog een leuk betaalbaar hotel in het centrum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Super! Alvast een voorzichtige "gefeliciteerd!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Mooi! Welke is dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Snel lakje.. moet nog even clean-up doen, maar daar heb ik nu geen zin an...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Yay!! Tof, goed gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik ben alleen in Eindhoven geweest, beviel prima. Hotel ook goed en goedkoop. Maar iets nieuws is ook wel eens leuk. Dus vandaar mijn twijfel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Daph_ het volgende:
Eindhoven en Den Bosch zijn aanraders! Nijmegen ben ik ook geweest, maar vond ik persoonlijk iets minder. Ik heb meer met Brabant
Het is... even zoeken...quote:
Ik vond Den Bosch gezelliger dan Eindhoven, alleen hebben we daar geen hotel geboekt toen maar waren we gaan treinen, dus ik heb daar geen aanrader wat betreft hotel..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik ben alleen in Eindhoven geweest, beviel prima. Hotel ook goed en goedkoop. Maar iets nieuws is ook wel eens leuk. Dus vandaar mijn twijfel.
Oh, met Matte Magic er overheen, maar dat maakte niet zo heel veel verschil..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het is... even zoeken...
It's so easy Foil Nail Polish nr 05 (van de groothandel in Veldhoven)
Wij willen echt 2 nachtjes hotel erbij. 's Avonds vanuit de kroeg ons bed in struikelen. En 's ochtends na het ontbijt gelijk de winkelstraten in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond Den Bosch gezelliger dan Eindhoven, alleen hebben we daar geen hotel geboekt toen maar waren we gaan treinen, dus ik heb daar geen aanrader wat betreft hotel..
Erg mooi! Ik heb alleen net mn bestellign van daar binnen. Gaat op mn wishlist!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, met Matte Magic er overheen, maar dat maakte niet zo heel veel verschil..
Haha! Goede zaken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had weer een pakket met moodies binnen en ze zijn weer op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |