abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82236158
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]

Niet de beste kwaliteit en snel gelakt, maar hij is zo mooi en hij lakt superfijn.
Mooi
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:42:47 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_82236174
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Hmm, hier issie idd best oranje. Het felle lijkt me juist tof, maar misschien kan ik dan toch beter voor Pool Party gaan... Hmmm...twijfel, twijfel, twijfel
pool party is meer donkerroze, flip flop meer licht roze met koraal. Maar absoluut niet oranje
disclaimer
pi_82236202
quote:
[ afbeelding ]

Niet de beste kwaliteit en snel gelakt, maar hij is zo mooi en hij lakt superfijn.
Moooi! Stond er ook Skin Food toevallig? Dat zijn een soort babyflesjes met echt de schattigste kleurtjes ever, maar ook Holos
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_82236265
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Als verpleging mag het eigenlijk niet, lees maar wat info van de ziekenhuishygiënist na
Ja ik weet dat het officieel niet mag maar zelfs de bazin bij ons in het verzorgingstehuis vind het prima.
All good things are wild and free.
pi_82236273
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik kreeg m niet echt goed vastgelegd.... maat dit is ie bij mij:

[ afbeelding ]
Oh ja, jij had em! Bij jou vind ik hem weer heel mooi zucht
Nou ja, eerst maar m'n pakketje met Zoya's afwachten, 'k moet me echt een btje inhouden
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:44:39 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_82236277
@samsuus, goed gelukt!
disclaimer
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:44:44 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_82236282
quote:
[ afbeelding ]

Zelfde vorm flesje als Nubar lijkt zo ! Wat een mooie kleurtje overigens, staat je goed.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:44:54 #83
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_82236289
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:40 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Hmm, hier issie idd best oranje. Het felle lijkt me juist tof, maar misschien kan ik dan toch beter voor Pool Party gaan... Hmmm...twijfel, twijfel, twijfel
Nee hij is juist minder oranje dan ik hoopte. Echt rood/roze heel apart wel.

Als je nog geen felle neon hebt zou ik voor Pool Party gaan. Ik heb express voor deze gekozen omdat ik Essie Punchy Pink al heb. En 2 roze neon vond ik overdreven.

Maar Essie lakt echt beroerd dus best kans dat ik alsnog voor de hele Poolside collectie ga
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_82236350
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pool party is meer donkerroze, flip flop meer licht roze met koraal. Maar absoluut niet oranje
Ok, als jij zegt dattie niet oranje is, geloof ik je
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:45:59 #85
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82236355
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:44 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Oh ja, jij had em! Bij jou vind ik hem weer heel mooi zucht
Nou ja, eerst maar m'n pakketje met Zoya's afwachten, 'k moet me echt een btje inhouden
Ik had m ook ja
Als ik jou was: kopen! Hij's echt gaaf!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:46:22 #86
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_82236378
Thanks AmyGrace en Stormqueen. Ik hoop dat het me lukt om 10 vingers te doen
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:46:51 #87
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_82236412
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef samsuus het volgende:
Mijn eerste poging met gel! Ik heb dus geen cursus oid gevolgd. Spullen gekocht en nu maar oefenen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_82236481
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:43 schreef princess-a het volgende:

[..]

Moooi! Stond er ook Skin Food toevallig? Dat zijn een soort babyflesjes met echt de schattigste kleurtjes ever, maar ook Holos
Ik zal eens kijken de volgende keer. Ze heeft echt alles van nail art en nagellakjes, super leuk.
Voor mensen die in de buurt van Arnhem/Nijmegen wonen hier staat ze altijd :

Maandag
Weekmarkt Nijmegen ( Centrum, t.o. de Hema )
Dinsdag
Weekmarkt Oss / Doetinchem ( om de week, Centrum )
Woensdag
Weekmarkt Arnhem ( Arnhem Zuid )
Vrijdag
Weekmarkt Arnhem ( Centrum )
Zaterdag
Weekmarkt Nijmegen ( Centrum, hoofdstraat )
pi_82236493
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:

[..]

Wow, ik had die pauw nog niet eens ontdekt op de bundelmonster plates, die is echt heeeeeel gaaf!!! Ga zo even kijken waar die zit
[..]

[..]

Thanks!
[..]

Holo!!
BM15
pi_82236494
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je mag toch wel iets lakken? Iets rustigs?
Ja, maar zoek maar eens iets rustigs tussen al die hysterische glitters, holo´s, duochromes Misschien kan ik twilight matte doen, die is nog redelijk rustig in verhouding met de rest van het nieuwe spul. Of lavender, maar die vind ik saai in z´n uppie, daar moet echt een konadje overheen ofzo.
pi_82236508
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het officieel niet mag maar zelfs de bazin bij ons in het verzorgingstehuis vind het prima.
Nou ja, als je baas het goed vind en het is een verzorgingstehuis ipv een ziekenhuis... dan zal het wel. IIn de paar ziekenhuizen waar ik heb gewerkt krijg je er meteen een opmerking over (en terecht!) en een fles aceton in je handen. (Niet dat ik ooit degene was met gelakte nagels hoor, en toen ik patientenzorg deed, had ik ook niet zulke afgekloven nagels als mijn pics hier)
pi_82236519
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik had m ook ja
Als ik jou was: kopen! Hij's echt gaaf!
You iz evil Ik probeer me juist in te houden!
pi_82236545
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zelfde vorm flesje als Nubar lijkt zo ! Wat een mooie kleurtje overigens, staat je goed.
Oh jou valt het dus ook al op ik zag deze onderop de bak liggen, ik dacht omg nubar maar nee
pi_82236595
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Nou ja, als je baas het goed vind en het is een verzorgingstehuis ipv een ziekenhuis... dan zal het wel. IIn de paar ziekenhuizen waar ik heb gewerkt krijg je er meteen een opmerking over (en terecht!) en een fles aceton in je handen. (Niet dat ik ooit degene was met gelakte nagels hoor, en toen ik patientenzorg deed, had ik ook niet zulke afgekloven nagels als mijn pics hier)
Oh ja maar een ziekenhuis is heel anders he, daar begrijp ik het wel.
pi_82236663
Goed gelukt Samsuus!! Knap zo voor een eerste keer!
pi_82236695
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef Daph_ het volgende:

[..]

BM15
Die ga ik zeker gebruiken bij mijn volgende konad!! Zo leuk!
pi_82236980
ben op werk, dus ga straks alles teruglezen, maarrrrrrrr moet ff wat kwijt.

gisteravond als basecoat Maximum growth van Sally Hansen opgedaan.. daarna gelakt met Pixie dust van Orly en daarna voor het eerst de SV Topcoat gebruikt.
Nou die combi is echt want heb nu 0 chips en tipwear en dat is echt uitzonderlijk bij mij
Zal het komen door de Orly lak die gewoon lang goed blijft zitten ofzo of zal het komen door de SV?

Wat is jullie ervaring met SV, chipt jullie lak daardoor ook minder snel?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:59:05 #98
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_82237009
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:48 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken de volgende keer. Ze heeft echt alles van nail art en nagellakjes, super leuk.
Voor mensen die in de buurt van Arnhem/Nijmegen wonen hier staat ze altijd :

Maandag
Weekmarkt Nijmegen ( Centrum, t.o. de Hema )
Dinsdag
Weekmarkt Oss / Doetinchem ( om de week, Centrum )
Woensdag
Weekmarkt Arnhem ( Arnhem Zuid )
Vrijdag
Weekmarkt Arnhem ( Centrum )
Zaterdag
Weekmarkt Nijmegen ( Centrum, hoofdstraat )
En ik zit net te kijken voor een weekendje weg. Nijmegen staat op het lijstje..........

Iemand hier trouwens nog leuke suggestie voor een stad in Brabant/ Limburg waar je leuk kan shoppen en lekker op een terrasje kan zitten?
pi_82237042
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef samsuus het volgende:

[..]

En ik zit net te kijken voor een weekendje weg. Nijmegen staat op het lijstje..........

Iemand hier trouwens nog leuke suggestie voor een stad in Brabant/ Limburg waar je leuk kan shoppen en lekker op een terrasje kan zitten?

Den bosch vind ik erg gezellig!
pi_82237057
Hoi

samsuus, toffe bestelling, en ziet er goed uit voor een eerste poging!

Dzjonka, begint al ergens op te lijken dan En dat plaatje van die nagel

mirannie, hele gave lakjes!

Daph_, cute!

AmyGrace, wederom

tliciouz, oh mooi lakje Ik ga binnenkort 'ns kijken of ze dan hier staan!

Lindytje, wooo fel

Vandaag kreeg ik de bundle plates (ze zijn leuk!), en m'n freubeltjes uit HK, en de nieuwe essence lakjes ook gekocht Straks even foto's maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')