quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal verduidelijken:
[ afbeelding ]
You snep now?
Hij is goed he!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
![]()
Geef Bleiblei eens een compliment!
![]()
![]()
*stikjaloers*
You need moar. MOAR!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef AmyGrace het volgende:
@ alle nieuwe collecties. Ik heb genoeg lakjes!
Je krijgt er honger van he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pleurt op met die foto joh!!![]()
Nu gaat ze pitten...
Wat is die China Glaze van het tweede plaatje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook nog wat extra babies gekregen vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
Enne... vol
[afbeelding]![]()
Chanellesquequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is die China Glaze van het tweede plaatje?![]()
Hm, nog eentje maken
Yay!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja op die eerste pic kon je dat ook niet zien en je post nog niet lang genoeg mee om het lakbakverhaal mee te hebben gekregen dus het is je vergeven
And yesh, you needz nubarz 'n zoyaz. You do.
Ik ga nu slapen maar ik ga ze morgen allemaal even googelen, thanks voor de tips alvastquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Shit, precies waar ik al bang voor was, te mooi!!!Ik moet echt flink ruimte gaan maken!
@ Sharana
Zoya en Nubar zijn zooooo leuk! Echt doen!! Zoveel leuke kleurtjes! Even een paar favorieten: nubar gem, nubar night sparkle, nubar violet sparkle, nubar gold leaf, nubar wildlife, nubar purple beach, nubar purple rain glitter. En de zoya's: charla, zara, adina, areetha, kotori.
En ach, eigenlijk kan ik zo nog wel een hele tijd doorgaan
Ik voel een dubbele faalhaas aankomen :pquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:09 schreef Reska het volgende:
http://lacquerlaine.blogspot.com/
Promopic van de nieuwe Orly's, mooi!!! Vooral de eerste van links en de vierde van links
Ja, dat vroeg ik me van de week ook afquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef MissJ het volgende:
Wie iemand trouwens waar Peri is? heb haar al lang niet meer gezien hier...
Ooow ben dus niet de enige die haar mist..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me van de week ook af
Nu je het zegt, ik ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef MissJ het volgende:
Wie iemand trouwens waar Peri is? heb haar al lang niet meer gezien hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |