Lekker wijf. Meisje dus.quote:
Dus jij staat nu naast mij?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee wat de fuck!????
Hoe kom je aan mijn foto?
Herbert?? Ben jij dat??quote:
Volgens mij een bandshirtquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:35 schreef Fortitude het volgende:
Wat een baas trouwens. Vadsig, lang haar, wolvenshirt en WoW speler.
Twilightshirt zou helemaal de kroon spannen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat zou ook wel goed zijn, maar niet zo goed als een wolvenshirt.
TS laat stiekem lekkere wijven in wolvenshirts winnen tijdens WoW zodat ie haar daarna kan versieren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:37 schreef Salamando het volgende:
TS wordt gepwnd in WoW door iemand met een wolvenshirt
oh oh wow spelertje wordt boosquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga anders lekker je gameboy overclocken TS
Jij stond in de op van de enige eckte fok wow topicquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga anders lekker je gameboy overclocken TS
geeft niet hoor dat je veel games speeltquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij stond in de op van de enige eckte fok wow topic
Je staat er nog steeds inquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
geeft niet hoor dat je veel games speelt
hij wilde zelf ook in de OPquote:
Ja om weer te kunne lachen om je, dat weet je tochquote:
weet ik niet, maar welk level ben je nu dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja om weer te kunne lachen om je, dat weet je toch
level 2, ik wil net zo noest worden als dat jij bentquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
weet ik niet, maar welk level ben je nu dan?
Dat soort mensen moeten ze ruimenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef Gupje het volgende:
Die een heeft 30% defense half tank half fury of wat dan ook. Sjezus hij zegt net dat hij een all star sword to of the world.
En het wordt hier steeds erger. Elke nieuwe ICT klas die er bij komt is 75% WoW Addicted.
Klacht: [ afbeelding ]
Achja,quote:
noest?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
level 2, ik wil net zo noest worden als dat jij bent
Voetbal tokkie term gok ik.quote:
quote:
Wat klopt hier niet?quote:Voetbal fans moeten ze castreren zodat ze niet nog meer tokkies voort brengen.
Voetbalterm is 1 woord, dus voetbaltokkieterm ookquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Herbert?? Ben jij dat??
Hahaa sukkel beetje stoer doen maar jij ook bij onze WoW mooiboi posse!
Ben nog niet hoog genoegquote:
Iedereen zijn ding, echter voetbal fans moeten ze castreren.quote:
Tja, het is maar wat je liever hebt...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Achja,
Je hebt ook hersenloze rand debielen die als een wijf gaan zitten gillen als "hun" team wint met voetbal, nadat ze 90 minuten passief hebben zitten staren.
Met wow doe je ten minste zelf nog iets.
Ieder zo zijn ding.
Voetbal fans moeten ze castreren zodat ze niet nog meer tokkies voort brengen.
Echte tolerantie...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef Darkangle het volgende:
Iedereen zijn ding, echter voetbal fans moeten ze castreren.
Ga eens naar buiten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Iedereen zijn ding, echter voetbal fans moeten ze castreren.
(Nigel powers: there are two things I hate in this world; people who are intolerant of other cultures, and the Dutch)
Ik zit lekker buiten, maar bedankt voor het denken te weten waar ik zitquote:
wat maakt het uit?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:32 schreef o.us het volgende:
Is dat een jongen of een meisje?
Die zijn vergelijkbaar met die voetbaltokkies die lekker elkaars hoofden gaan masseren met bakstenen op veldjes. Beiden (wow en voetbal) kennen hun extremen, en beiden is het fout. Als je niet een kromme vergelijking wilt trekken (zoals jij wel doet) dan zit ik liever af en toe even achter de pc sociaal met andere mensen van een spelletje te genieten die we samen spelen, dan als een stel aphatische boozed up brulapen op de bank.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef LePoo het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je liever hebt...
In je eentje in een donker hol achter je schermpje wat pixels dood slaan door middel van een muisklik, en dat herhalen tot je er bij neer valt.
Of je gaat -met je vrienden- een wedstrijd kijken onder het genot van een biertje.
Ik kies toch voor dat laatste.
Kansloze bedoeling dat WoW.
Te gek voor woorden dat mensen hun complete sociale leven opgeven voor zo een achterlijk spel.
Ik kots er op, serieus.
Mensen zoals jij weten gewoon niet wat ze missen. Oubollige idioten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
Wow mensen die ook nog serieus die shit gaan verdedigen
Erg vermakelijk altijd
Hee, ik speel zelf af en toe ook wat games online hoor en mijn huisgenoot was een '3 avonden in de week raiden'-wow speler. Ik begrijp het allemaal prima, gewoon niet mijn ding, maar de argumenten die hier heen en weer gegooid worden zijn gewoon vermakelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:37 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen zoals jij weten gewoon niet wat ze missen. Oubollige idioten.
Kom naar Falador dan, daar kan je magic priests wieldenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik moet vanavond nog 3 lvl's grinden voor mijn nieuwe unholy aura scroll.
Misschien willen deze mensen wel niet weten wat ze missen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:37 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mensen zoals jij weten gewoon niet wat ze missen. Oubollige idioten.
Bekrompen losers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:41 schreef LePoo het volgende:
[..]
Misschien willen deze mensen wel niet weten wat ze missen?
Ooit daar eens aan gedacht?
Heb jij die nieuwe mount van de laatste patch al? Die met unforgivenable crunch? Ik probeerde die gisternacht uit bij de aggro bandites en ik HEERSTE.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik moet vanavond nog 3 lvl's grinden voor mijn nieuwe unholy aura scroll.
Omdat ze niet van computerspelletjes houden?quote:
Het is 2010 hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ze niet van computerspelletjes houden?![]()
Hi-la-risch
Het raam openzetten op je tochtige zolderkamer is niet hetzelfde als buiten zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Ik zit lekker buiten, maar bedankt voor het denken te weten waar ik zit.
Dat moet. Wel online natuurlijk, single player kan echt niet meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan moet iedereen maar gamen?!![]()
Ga jij maar lekker in-game met mensen praten, op fora vlot het niet zo, ben benieuwd of je IRL wel eens contact hebt met mensen, dat moet dan wel he-la-maal dramatisch zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat moet. Wel online natuurlijk, single player kan echt niet meer.
Ahhh, hij is op z'n teentjes getrapt.quote:
Natuurlijk heb ik IRL contact met mensen, vanavond komt iedereen weer met zijn laptop en dan gaan we lekker raiden tot 12 uur. Doen we 6x per week.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in-game met mensen praten, op fora vlot het niet zo, ben benieuwd of je IRL wel eens contact hebt met mensen, dat moet dan wel he-la-maal dramatisch zijn
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ahhh, hij is op z'n teentjes getrapt.
Lekker WoW blijven spelen jonge.![]()
Die boze buitenwereld is duidelijk nog niet klaar voor jou.
En loser? Om maar over mijn hobby te beginnen;
Dit jaar kampioen geworden met ons team, en afgelopen weekend nog 2 prijzen in onze kast mogen zetten.
En wat heb jij bereikt afgelopen jaar?
Heb je je zwaard al geupgrade naar level 30?
Ben je al max level, en hoe gaat het met raiden? Wat raiden ook mag zijn...
Ik toevallig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Rectum het volgende:
Gaan hier nog meer mensen LARPen op de Veluwe aanstaande zaterdag?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ahhh, hij is op z'n teentjes getrapt.
Lekker WoW blijven spelen jonge.![]()
Die boze buitenwereld is duidelijk nog niet klaar voor jou.
En loser? Om maar over mijn hobby te beginnen;
Dit jaar kampioen geworden met ons team, en afgelopen weekend nog 2 prijzen in onze kast mogen zetten.
En wat heb jij bereikt afgelopen jaar?
Heb je je zwaard al geupgrade naar level 30?
Ben je al max level, en hoe gaat het met raiden? Wat raiden ook mag zijn...
Ja, ik ben healerquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Rectum het volgende:
Herbert, waar moet ik anders heen??quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Herbert, waar moet ik anders heen??
De zon schijnt, net alsof ik dan naar buiten ga!
Twisting nether of zoiets zeggen zequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Vraag eens op welke server ze spelen.
Dat heb ik ze al een paar keer duidelijk gemaakt, maar niet om een server keuzequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Haha kutserver. Daar zitten alleen maar n00bguilds, trieste gasten. Zeg dat maar tegen ze.
Lightening Bolt! Lightening Bolt! Lightening Bolt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef Rectum het volgende:
Ik zou maar stoppen met raden, je lijkt er geen talent voor te hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het raam openzetten op je tochtige zolderkamer is niet hetzelfde als buiten zitten.
Stiekem ben ik jaloers. Eigenlijk wil ik ook zo'n leven... Waarom zou je een vriendin willen hebben? Die zeikt alleen maar als je lekker wil gamen, en dan noemt ze metal kutmuziek waarna ze commerciele massa-muziek gaat luisteren... En vrienden, pff. Toch veel makkelijker als je die online hebt. Hoef je ook niet naar buiten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lach maar, hij loopt tenminste niet mee met de rest en heeft zijn eigen stijl
Wijze woorden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Stiekem ben ik jaloers. Eigenlijk wil ik ook zo'n leven... Waarom zou je een vriendin willen hebben? Die zeikt alleen maar als je lekker wil gamen, en dan noemt ze metal kutmuziek waarna ze commerciele massa-muziek gaat luisteren... En vrienden, pff. Toch veel makkelijker als je die online hebt. Hoef je ook niet naar buiten.
Metal is tenminste muziek met echte instrumentenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Stiekem ben ik jaloers. Eigenlijk wil ik ook zo'n leven... Waarom zou je een vriendin willen hebben? Die zeikt alleen maar als je lekker wil gamen, en dan noemt ze metal kutmuziek waarna ze commerciele massa-muziek gaat luisteren... En vrienden, pff. Toch veel makkelijker als je die online hebt. Hoef je ook niet naar buiten.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wijze woorden.Met jou kan ik praten.
Als je er om moest lachen ga je naar de hellquote:
nope, nog steeds op schoot met laptopje. Moet helaas weer werken, en ga nu wel naar binnenquote:
Nee, wanneer ik dood ga ga ik lekker 42 maagden neuken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Als je er om moest lachen ga je naar de hell
42 zand negers die zichzelf opgeblazen hebben?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:21 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, wanneer ik dood ga ga ik lekker 42 maagden neuken.
Van die lekkere vadsige wowspelers met enorme melkerige tetten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Darkangle het volgende:
[..]
42 zand negers die zichzelf opgeblazen hebben?
Zoals daar @ 3:50.quote:
Kan niet kijken op werk, ik zal je woord er voor nemen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Van die lekkere vadsige wowspelers met enorme melkerige tetten.![]()
[..]
Zoals daar @ 3:50.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
Echte muziek met echte instrumenten![]()
Hier kan niks tegenop
Nederlandse Hiphop, zeker weten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
Hier kan niks tegenop
Dat jij hier naar luistertquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
Hier kan niks tegenop
Ja, de echte undergroundmuziek ga ik hier natuurlijk niet posten, dan weet iedereen er ook vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat jij hier naar luistertBijna 10.000 views op youtube. Veelste commercieel
Jeugdherinneringen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:05 schreef afcajos het volgende:
Die gast uit de OP. EpischDe stereotype metalluisterende wowspelende autist die vroeger met gym altijd als laatst werd gekozen.
dan zijn die heren toch niet voor rede vatbaar, dit is Fok! weet je nogquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef GlenSpey het volgende:
Heren, jullie kraken wow altijd af....
Wat als ik jullie vertel dat ik mijn ex vriendin op wow heb ontmoet...
En geloof het of niet, die dame was een echte nimf (en nog knap ook!).
En ik heb wow ruim een jaar gespeeld... nee ik ben niet vadsig, nee ik heb geen lang haar, nee ik draag geen wolvenshirts...
Waarom heb je een fotoboek zonder foto?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef GlenSpey het volgende:
En ik heb wow ruim een jaar gespeeld... nee ik ben niet vadsig, nee ik heb geen lang haar, nee ik draag geen wolvenshirts...
Grutjes. In wat voor malle wereld leef jij dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef GlenSpey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom heb je een fotoboek zonder foto?
Hoax dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mijn meest handige actie idd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef leeell het volgende:
[..]
dan zijn die heren toch niet voor rede vatbaar, dit is Fok! weet je nog
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grutjes. In wat voor malle wereld leef jij dan.Ninja-editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
img fail
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Build?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben net gerespecced naar mijn hybrid FOK poster/WoW speler built.
Weet niet of hij dat bedoelde, maar zo kwam het ongeveer uit zijn mond. Zal eerst volgende keer als ik hem zie wel even vragen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef internal het volgende:
En trouwens, wat wil die nerd gaan doen met een half fury half prot spec?
Jij bent nu dus een nerd die over WoW praat maar die het niet zelf speelt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat bedoelde, maar zo kwam het ongeveer uit zijn mond. Zal eerst volgende keer als ik hem zie wel even vragen.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:37 schreef _Fanta het volgende:
net of iedereen die WoW speelt per definitie een nerd is
Ik wacht op een antwoordquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat bedoelde, maar zo kwam het ongeveer uit zijn mond. Zal eerst volgende keer als ik hem zie wel even vragen.
net of iedereen die zich van de mannenliefde bedient per definitie een homo isquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:37 schreef _Fanta het volgende:
net of iedereen die WoW speelt per definitie een nerd is. Je hebt ook Casual WoW spelerts he
dankuquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef Rectum het volgende:
Sterkte allemaal. Ik leef met jullie mee.
Wat een kromme vergelijkingquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
net of iedereen die zich van de mannenliefde bedient per definitie een homo isJe hebt ook Casual kontenbonkerts he
Doen alsof Casual WoW'ers bestaanquote:
Ik weet niet wat je hier zegt, en waar je het over hebt, maar voor het geval het op mij slaat, right back at you, assholequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef internal het volgende:
En trouwens, wat wil die nerd gaan doen met een half fury half prot spec?
Wat is CampZone nou weerquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef Rectum het volgende:
_Fanta en internal, ik wens jullie veel plezier op CampZone deze zomer.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier zegt, en waar je het over hebt, maar voor het geval het op mij slaat, right back at you, asshole
FRITUUR ETEN EN GAMEN NAAST EEN AGGREGAAT VAN 8000 WATT!!1quote:
Jah waarom niet? Lijkt me stug dat die miljoenen spelers die WoW spelen allemaal addicts zijn toch?quote:
Zijn het wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah waarom niet? Lijkt me stug dat die miljoenen spelers die WoW spelen allemaal addicts zijn toch?
Met internet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
FRITUUR ETEN EN GAMEN NAAST EEN AGGREGAAT VAN 8000 WATT!!1
Je zegt het zelf al: GeenStijlquote:
SW is beterquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Laten we een meet regelen in ironforge.
Doen jullie dat, dan doen wij net of we niet denken dat jullie nerd zijn.quote:
Jij wilt ook wel mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doen jullie dat, dan doen wij net of we niet denken dat jullie nerd zijn.
Maar in IF kan je hem in lava gooienquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt... daar heb je boten dan kan je AP eraf gooien aangezien die soberso komt.
Jezus wat een opties!!! Op naar Darnassus dan maar... daar heb je wilde beesten die hem verslinden maar niet nadat ze hem anaal hebben vernederd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef internal het volgende:
[..]
Maar in IF kan je hem in lava gooien
In Exodar laten we een elekk op hem zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jezus wat een opties!!! Op naar Darnassus dan maar... daar heb je wilde beesten die hem verslinden maar niet nadat ze hem anaal hebben vernederd.
Oké maar ik ga niet weer zijn skelet draak uitlaten!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:01 schreef _Fanta het volgende:
we kunne een ook bakkie gaan doen bij de Lich King in ICC
Die komt vanzelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké maar ik ga niet weer zijn skelet draak uitlaten!!!
zolang die valkyr's me maar nie van zn "balkon" aflikkeren vind ik t bestquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké maar ik ga niet weer zijn skelet draak uitlaten!!!
Als dat gebeurd faalt je groupquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zolang die valkyr's me maar nie van zn "balkon" aflikkeren vind ik t best
Jup.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
eerlijk gezegt ben ik nog nooit in ICC geweest, jij wel?
Klopt. Wij zijn bezig met een aanslag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
jeetje, waar gaat het noou weer over? Skeletdraken, bakkies koffie, balkons, valkyr's... Volgens mij is dit gewoon een terroristisch plot. Iemand het nummer van de AIVD??
heb ik voor jequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
jeetje, waar gaat het noou weer over? Skeletdraken, bakkies koffie, balkons, valkyr's... Volgens mij is dit gewoon een terroristisch plot. Iemand het nummer van de AIVD??
Not true. Ik speel ook casual en raid ook. Je moet gewoon een groepje vinden die ook casual spelen en wel af en toe willen raiden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik moet ook maar us gaan wa gaan Raiden binnekort, mjah ik ben casual he, die raiden nie
Mwah ik ben casual en ik heb nog NOOIT geraid gewoon omdat ik een leven heb en geen tijd heb om 4-5 uur met geeks in één ruimte te verkeren waarna ze de lich king gaan slaan die, ALS HIJ ECHT BESTOND, ons met 1 klap kan doorklieven met zijn machtige zwaard vriesrouw.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef internal het volgende:
[..]
Not true. Ik speel ook casual en raid ook. Je moet gewoon een groepje vinden die ook casual spelen en wel af en toe willen raiden.
Ik zal me binnekort us in de raidbrowser zette, hopelijk mag ik dan mee met een raidquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef internal het volgende:
[..]
Not true. Ik speel ook casual en raid ook. Je moet gewoon een groepje vinden die ook casual spelen en wel af en toe willen raiden.
Je hoeft toch niet te raiden tot je bij de lich king bentquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah ik ben casual en ik heb nog NOOIT geraid gewoon omdat ik een leven heb en geen tijd heb om 4-5 uur met geeks in één ruimte te verkeren waarna ze de lich king gaan slaan die, ALS HIJ ECHT BESTOND, ons met 1 klap kan doorklieven met zijn machtige zwaard vriesrouw.
Serieus... 4-5 uur lang? Met meerdere personen op 1 monster in slaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah ik ben casual en ik heb nog NOOIT geraid gewoon omdat ik een leven heb en geen tijd heb om 4-5 uur met geeks in één ruimte te verkeren waarna ze de lich king gaan slaan die, ALS HIJ ECHT BESTOND, ons met 1 klap kan doorklieven met zijn machtige zwaard vriesrouw.
Daar kijkt echt niemandquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik zal me binnekort us in de raidbrowser zette, hopelijk mag ik dan mee met een raid
Lich King duurt maximaal 20 minuten. En dat is volgens mij toch echt de langste gevecht in het spel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Serieus... 4-5 uur lang? Met meerdere personen op 1 monster in slaan?![]()
Mede door dit topic ben ik nog meer anti-WoW.
Wat een sneuheid, mijn god.
Mwah WoW is wel grappig tussendoor hoor. Maar die raids gaan me te ver.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Mede door dit topic ben ik nog meer anti-WoW.
Wat een sneuheid, mijn god.
hmm jah dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef internal het volgende:
[..]
Daar kijkt echt niemandgewoon in trade omroepen dat je opzoek bent naar een raid.
die hele Raids duren wel langer... ik zie ze zo 3 uur bezig zijn per avond en nog het hele ding niet klaar hebben. Bovendien gaan de meesten toch steeds tussendoor dood.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef internal het volgende:
[..]
Lich King duurt maximaal 20 minuten. En dat is volgens mij toch echt de langste gevecht in het spel.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Daarom verspreid je de raid over meerdere avondenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
die hele Raids duren wel langer... ik zie ze zo 3 uur bezig zijn per avond en nog het hele ding niet klaar hebben. Bovendien gaan de meesten toch steeds tussendoor dood.
En zelfs dan zijn ze nog 3-4 uur bezig per avond.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef internal het volgende:
[..]
Daarom verspreid je de raid over meerdere avondenanders wordt het ook echt te lang.
Ik ga echt geen 3-4 uur achter elkaar raidenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En zelfs dan zijn ze nog 3-4 uur bezig per avond.
mooi is dat hequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En zelfs dan zijn ze nog 3-4 uur bezig per avond.
Dat weet ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef Fortitude het volgende:
Ik vind dat we een KLB wow guild moeten vormen. Dan lekker 6x per week gaan raiden.
jaah! en dan een topic openen in klaagbak als we maar 5 keer hebbe kunne raiden in een week! Goed planquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef Fortitude het volgende:
Ik vind dat we een KLB wow guild moeten vormen. Dan lekker 6x per week gaan raiden.
Klote ninja'squote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk ga altijd begin van de avond weg en kom rond 11-12 uur weer even terug en zie ze dan nog vloeken en tieren dat ze dood gaan of dat er weer een pikkedief tussenzit.
Meid toch! En je kon geen tweede brei tol vinden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef internal het volgende:
[..]
Klote ninja'sZo heeft een ML een keer mijn Bryntroll geninja'd.
Ik roll altijd laag op items die ik wil hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Meid toch! En je kon geen tweede brei tol vinden?
Mijn first aid healt ook OVER NEINTAUSANT!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan vet goed healen.
We zitten niet allemaal op de zelfde realm. Dit vind ik toch wel redelijk belangrijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan vet goed healen.
kreeg je wel de achievement? Ik bedoel elke wow speler is een Achievement sletjequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef internal het volgende:
[..]
Ik roll altijd laag op items die ik wil hebbenEn toen rolde ik een keer 100 en wordt hij geninja'd.
Gewoon met zijn alle een nieuw ventje powerlevelen. 20 uur per dag spelen en we zijn zo level 80.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef internal het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal op de zelfde realm. Dit vind ik toch wel redelijk belangrijk
Had ik al van een ander iets wat ik had geneed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
kreeg je wel de achievement? Ik bedoel elke wow speler is een Achievement sletje![]()
![]()
Dan wil ik wel op mijn serverquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Gewoon met zijn alle een nieuw ventje powerlevelen. 20 uur per dag spelen en we zijn zo level 80.
Of je huurt zo'n chinees in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Gewoon met zijn alle een nieuw ventje powerlevelen. 20 uur per dag spelen en we zijn zo level 80.
Toe even zeg. Een echte pro kan zonder die troep. Vooral healers.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef internal het volgende:
[..]
Dan wil ik wel op mijn serverdan heb ik tenminste heirlooms.
lul nie pannekoek, kheb mn first aid op mn max en t health maar iets van 550quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mijn first aid healt ook OVER NEINTAUSANT!!!
725 per tick toch met heavy frostweave?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lul nie pannekoek, kheb mn first aid op mn max en t health maar iets van 550
Dan heb je hem niet echt op je max en je hebt hem ook niet geupgrade en getweakt en weet ik veel wat! Met die gems jeweet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lul nie pannekoek, kheb mn first aid op mn max en t health maar iets van 550
niet in total?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef internal het volgende:
[..]
725 per tick toch met heavy frostweave?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet echt op je max en je hebt hem ook niet geupgrade en getweakt en weet ik veel wat! Met die gems jeweet!
je first aid upgraden met gems? wtf :Squote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet echt op je max en je hebt hem ook niet geupgrade en getweakt en weet ik veel wat! Met die gems jeweet!
Kan nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je first aid upgraden met gems? wtf :S
Klopt. Dan stop je een gem in je verband en dat druk je op de wond zodat de gem in je wond verdwijnt waardoor het lijkt alsof je een gezwel hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je first aid upgraden met gems? wtf :S
je hebt gelijk trouwens, die heavy frostweave bandages healen 5800 over 8 sec. maar dan nog schiet t nie echt op als je over de 30k Health hebtquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef internal het volgende:
[..]
725 per tick toch met heavy frostweave?
Die gem geeft dan +23 Cancerquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt. Dan stop je een gem in je verband en dat druk je op de wond zodat de gem in je wond verdwijnt waardoor het lijkt alsof je een gezwel hebt.
In pvp is het toch wel handigquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt gelijk trouwens, die heavy frostweave bandages healen 5800 over 8 sec. maar dan nog schiet t nie echt op als je over de 30k Health hebt
net zo min dan dat je bandages kan gemmequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die stats heb je toch helemaal niet?
Bewijs dat maar eens!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
net zo min dan dat je bandages kan gemme
Bewijs jij maar eens dat je een socket heb op een bandagequote:
Dan moet je hopen dat je eten het uithealed als je niet zelf kan healenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef _Fanta het volgende:
mjah bandages in pvp werkt alleen als je geen curse op je hebt oid
Kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Het siert de nolifers wel dat ze totaal geen moeite hebben met het volspammen van dit topic
jah of ff mn ghoul tot leven roepen en die spell gebruiken zodat ik 40% van mn health terugkrijg wil vaak ook nog wel us helpequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef internal het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat je eten het uithealed als je niet zelf kan healen
Tja WoW is ook zo'n mooi spel. Dat jij nou helemaal geen epics hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Het siert de nolifers wel dat ze totaal geen moeite hebben met het volspammen van dit topic
Ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah of ff mn ghoul tot leven roepen en die spell gebruiken zodat ik 40% van mn health terugkrijg wil vaak ook nog wel us helpe. uhm jah ik speel DK idd
Sokken < Socketsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Waarom zou ik mijn sokken tussen het verband bewaren? Ik bedoel ik heb het over juwelen niet over SOKKEN!
ze zijn gewoon jaloers op ons, dat is t gewoonquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef internal het volgende:
[..]
Ik ookIk vind het echt onzin dat DK's worden gediscrimineerd. Zolang je jouw class maar kent en je er mee om kan gaan zijn alle classes goed.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Tja WoW is ook zo'n mooi spel. Dat jij nou helemaal geen epics hebt.
Ik denk eerder dat een diep gewortelde haat zit omdat DK's nogal OP waren toen ze net werden geintroduceerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze zijn gewoon jaloers op ons, dat is t gewoon
tis nie voor niks een heroic class he!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:52 schreef internal het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat een diep gewortelde haat zit omdat DK's nogal OP waren toen ze net werden geintroduceerd.
De classes zijn nog lang niet uitgebalanceerd, elke patch wordt er nogsteeds iets veranderd. En ik heb heul geen last vaan tree of lifesquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tis nie voor niks een heroic class he!, Mjah klopt denk ik wel wat je zegt. Maar nu zijn alle classen weer uitgebalanceerd en op elkaar afgestemd enzow, En iedere classes hebbe zo hun voordelen en nadelen op andere classes. Zo heb ik nogal een hekel aan van de Tree Druids in BG's, je mept je eigen er suf op maar je krijgt ze gewoon nie dood
Nee we moeten ff wat meer spammen.quote:
hoe dan? bij mij blijven ze rondrenne en zichzelf de hele tijd healen enzow. jah miss als je net zolang doorgaat tot ze oom zijn dan zijn ze zo neer. maar da duurt altijd een zo tyfus lang met die kutbomenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:58 schreef internal het volgende:
[..]
De classes zijn nog lang niet uitgebalanceerd, elke patch wordt er nogsteeds iets veranderd. En ik heb heul geen last vaan tree of lifesik krijg ze meestal wel dood.
Daar heb je zowieso geen tijd voor omdat er dan wel iemand komt helpen. Je moet gewoon wachten op een nourish en die interrupten. Dan krijg je ff wat tijd om damage te doen en gooi er daarna een strangulate achter aan. En ik heb nog nooit een tree of life oom zien gaan in pvpquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe dan? bij mij blijven ze rondrenne en zichzelf de hele tijd healen enzow. jah miss als je net zolang doorgaat tot ze oom zijn dan zijn ze zo neer. maar da duurt altijd een zo tyfus lang met die kutbomen
huh watte?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef internal het volgende:
[..]
Daar heb je zowieso geen tijd voor omdat er dan wel iemand komt helpen. Je moet gewoon wachten op een nourish en die interrupten. Dan krijg je ff wat tijd om damage te doen en gooi er daarna een strangulate achter aan. En ik heb nog nooit een tree of life oom zien gaan in pvpdaarvoor is de cooldown op innervate te kort.
ik doe zo ongeveer 3,5k dps op lvl80 dummy's. is dat een beetje oke?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:11 schreef jagga het volgende:
DK's hebben de schijn tegen omdat zo'n beetje elke keyboardkwijlende kutnoob er 1 rolled en gewoon 800 dps doet in 232+ gear wat intens triest is.
*speelt tauren warrior*
wtfquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:11 schreef jagga het volgende:
DK's hebben de schijn tegen omdat zo'n beetje elke keyboardkwijlende kutnoob er 1 rolled en gewoon 800 dps doet in 232+ gear wat intens triest is.
*speelt tauren warrior*
Wachten tot de druid een nourish cast en dan interrupten met brain freeze.quote:
GS limiet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Het valt me mee dat hier nog geen GS limiet op zit.
Omg ik voel me een nerd nu ik dit kan uitleggen.quote:
Oh doh ik dacht even niet aan gearscorequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Omg ik voel me een nerd nu ik dit kan uitleggen.
Gearscoreje weet wel dat ding dat alle paupers gebruiken om hun groepjes te ordenen. Een soort discriminator.
Ik haal trouwens ongeveer 8K single target en 12 trash. Niet echt geweldig maar voor een bloodbuild vind ik het primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:17 schreef jagga het volgende:
3.5 is niet slecht maar ook niet echt goed, maar dat zal gear zijn.
Ik tank meestal, heb fury offspec. Ik haalf single target 8.5, trash 15k dps
En idd 800 is intens triest maar ze lopen er echt rond
Ik moest wel lahcenquote:
Was dit wat je bedoelde?quote:
Jij bent stoer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Gupje het volgende:
Ja! Gelukkig kan ik hier over heen lezen, gister was ik verplicht om mee te luisteren
Bah roguesquote:
niet huilen ventjequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Gupje het volgende:
Ja! Gelukkig kan ik hier over heen lezen, gister was ik verplicht om mee te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |