De man die de hoes van River Deep Mountain High ontwierp nog meer!quote:
Nope een bekende fotograaf, regisseur en acteur.....quote:
Helaas dit weekend overleden.... Een grote held!quote:
Dan had er ook nog psychiaterisch patiënt bij de hints gestaan!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan had er ook nog psychiaterisch patiënt bij de hints gestaan!
goed gezienquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef CaLeX het volgende:
Gezien de vorige vraag; Blue Velvet?
Cultfiguur die Pothuizen. Ik vond dat ze er bij Studio Voetbal erg kinderachtig op reageerde.quote:
Idemquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ken alleen acceptgiro's.....
Is dat het Monatoetje van de maand?quote:
quote:
Moet toch even leren duidelijke vragen te stellenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef Yankee het volgende:
dit jaar: Farrar?
Overall: iig Coppi & Merckx dacht ik
Zo zijn de spelregels niet. Wie had je in je hoofd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
Moet toch even leren duidelijke vragen te stellen
AKQ 1974
1 steekbal
2 CaLeX
2 Yankee
1 mr_anonimous
1 nightcowboy
Maar je kan niet twee mensen punten geven voor 1 vraag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:09 schreef CaLeX het volgende:
Cippolini, maar zoals de vraag gesteld is, zou farrar het antwoord moeten zijn
Zo erg is deze oplossing toch ook wel weer nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je kan niet twee mensen punten geven voor 1 vraag.Dus je zal moeten kiezen.
Zo gaan we dus de regels steeds een stukje in het voordeel buigen.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zo erg is deze oplossing toch ook wel weer niet
quote:
Lijkt me een eenmalige oplossing, maar goed...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo gaan we dus de regels steeds een stukje in het voordeel buigen.....![]()
Gewoon zeggen dat naar aanleiding van een andere interpretatie van de vraag jouw antwoord goed is, is een betere oplossing lijkt me. Of Cippolini was wat ik in gedachte had dus punt voor Nightcowboy ook. Met die zogenaamde "eenmalige" oplossingen komt er alleen maar meer verwarring over wat nu wel en niet kan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
![]()
[..]
Lijkt me een eenmalige oplossing, maar goed...
wat jij wiltquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat naar aanleiding van een andere interpretatie van de vraag jouw antwoord goed is, is een betere oplossing lijkt me. Of Cippolini was wat ik in gedachte had dus punt voor Nightcowboy ook. Met die zogenaamde "eenmalige" oplossingen komt er alleen maar meer verwarring over wat nu wel en niet kan.
Ja, zo ranzig dat spul.Had het vannacht met een collega over die een tijdje in Australie heeft geleefd.quote:
Je kan me nu wel een zeikerd vinden maar als de een de regels eens een keertje ombuigt gaan straks anderen het ook doen. Dan kun je die spelregels net zo goed gelijk afschaffen. Maar ik zal wel weer moeilijk doen.....quote:
Een soort smeerbare Maggi vind ik het.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja, zo ranzig dat spul.Had het vannacht met een collega over die een tijdje in Australie heeft geleefd.
Ik had het ooit op een brood gesmeerd in de veronderstelling dat het bietenstroop was.Ik heb bijna gekotst.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een soort smeerbare Maggi vind ik het.
Het ziet er uit als wagensmeer en ik vermoed dat het ook zo smaakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik had het ooit op een brood gesmeerd in de veronderstelling dat het bietenstroop was.Ik heb bijna gekotst.
Ook maar ze waren ook het gezicht van een bekende Nederlandse groep....quote:
Dat vind ik inderdaad, daarnaast lijkt het me handiger om meer over de vraag an sich te zeuren dan over een dergelijke oplossing. Daarnaast slaat het nergens op om te insinueren dat het mij puur te doen is om zelf ook een puntje te halen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan me nu wel een zeikerd vinden maar als de een de regels eens een keertje ombuigt gaan straks anderen het ook doen. Dan kun je die spelregels net zo goed gelijk afschaffen. Maar ik zal wel weer moeilijk doen.....
Ik insinueer niet dat het je om het punt ging. Ik houd er niet van dat dergelijke creatieve constructies goed gekeurd worden terwijl de oplossing: Of jouw antwoord goedkeuren of Cowboy's antwoord goedkeuren de correcte manier is. Mocht je het anders opgevat hebben dan spijt het mij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad, daarnaast lijkt het me handiger om meer over de vraag an sich te zeuren dan over een dergelijke oplossing. Daarnaast slaat het nergens op om te insinueren dat het mij puur te doen is om zelf ook een puntje te halen.
Cobra4 +1quote:
Terp heeft het al recht getrokken geloof ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef CaLeX het volgende:
Haal dan maar een punt bij mij eraf, aangezien de vraag voor de verwarring zorgde
Okay je punt is duidelijk. In dat geval ook excuses van mijn kant voor het vals beschuldigenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik insinueer niet dat het je om het punt ging. Ik houd er niet van dat dergelijke creatieve constructies goed gekeurd worden terwijl de oplossing: Of jouw antwoord goedkeuren of Cowboy's antwoord goedkeuren de correcte manier is. Mocht je het anders opgevat hebben dan spijt het mij.
had ik al gedaan, deels was ik het namelijk wel met je eensquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Terp heeft het al recht getrokken geloof ik.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
had ik al gedaan, deels was ik het namelijk wel met je eens
Okay! Dan kunnen we nu weer gewoon verder quizen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
Okay je punt is duidelijk. In dat geval ook excuses van mijn kant voor het vals beschuldigen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Dan kunnen we nu weer gewoon verder quizen!
Het zou eens tijd worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Dan kunnen we nu weer gewoon verder quizen!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Helen Folusade?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ofrah Haza?
Kort lijstje:quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Meestal onthoud ik mensen met een enorme neus.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kort lijstje:
Pinokkio, Blossom en Barbara Streisand...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:07 schreef CaLeX het volgende:
Valkenburg?
Dan moet je maar eens gaan kijken/luisteren dan. Want veel zul je niet meer van haar horen. Ze is recentelijk overleden.quote:
Self-Catering +1quote:
quote:
Moet goed zijn.quote:
Welk nummer?quote:"" is a rock song written by Mars Bonfire and made famous by the Canadian rock band
. It is often used in popular culture to denote a biker appearance or attitude. It is sometimes described as the first heavy metal song, and the second verse lyric "heavy metal thunder," marks the first use of this term in rock music.
AKQ 1974quote:
Was het ook, thanks voor het waarnemenquote:
AKQ 1974quote:
Wie was die linkerman?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Was het ook, thanks voor het waarnemen
Dat vroeg je niet.quote:
ik vroeg ook geen voetballersquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet.
Neushoorn Drommedaris Giraffe olifant Kameel
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet.
Neushoorn Drommedaris Giraffe olifant Kameel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
AKQ 1974quote:
AKQ 1974quote:
Oostkust VS om precies te zijn.quote:
van delanotte?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Corkscrew het volgende:
Wie is de huidige minister-president van Vlaanderen?
quote:
Waarom zet je nou degenen met 2 punten niet op alfabetische volgorde?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
![]()
AKQ 1974
3 CaLeX
2 Yankee
2 mr_anonimous
2 nightcowboy
2 Cobra4
2 Ofyles2
2 ScottTracy
1 Corkscrew
1 Flitspaal
1 lubje25
1 Neleos
1 Self-Catering
1 steekbal
1 Terpentin07
1 tong80
AKQ 1974quote:
Ik heb hem wel gezien maar ik wist niet of Ofyles op een film of een boek doelde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Flitspaal het volgende:
Waarom dat vraagteken Andy? Niet gezien? Met Henk Poort zonder gezang.
Nico +1quote:
Ja dus.quote:
quote:
Marokko is het ja (reden is het conflict over de Westelijke Sahara).quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Marokko is het ja (reden is het conflict over de Westelijke Sahara).
AKQ 1974
3 CaLeX
3 mr_anonimous
2 Yankee
2 nightcowboy
2 Cobra4
2 Ofyles2
2 ScottTracy
2 Corkscrew
2 Flitspaal
2 lubje25
1 Neleos
1 Self-Catering
1 steekbal
1 Terpentin07
1 tong80
1 Nico_S.
AKQ 1974quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:04 schreef ScottTracy het volgende:
Jamie Lidell?
Balkenende vs. Bosquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
"U draait en u bent niet eerlijk"
Wie zei dit tegen wie?
quote:
AKQ 1974quote:
AKQ 1974quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
Lex Goudsmit
Dat is alvast 1 goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef lubje25 het volgende:
Rep naast Cruijff en Rensenbrink denk ik. Over die andere ben ik nog aan t denken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:28 schreef lubje25 het volgende:
Krol ook nog?
en toch kan ik er niet op komenquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Als linksback. De mid-mid kan niet moeilijk zijn
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:40 schreef lubje25 het volgende:
Neeskens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
AKQ 1974quote:
AKQ 1974quote:
correct!quote:
Nee, dat was de vorige, die in 1999 is overleden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef slaveloos het volgende:
hassan?
shit, ik twijfelde al zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dat was de vorige, die in 1999 is overleden.
De zesdequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef CaLeX het volgende:
Mohammed
quote:
Anatolië/Anatolius?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef CaLeX het volgende:
"Veni vidi vici" berichtte Ceasar aan de Senaat om zijn snelle overwinning (drie dagen nadat hij de grens is overgestoken) in de slag van Zela samen te vatten.
Welke landstreek/kuststreek werd overwonnen?
Ik zal 'm er bij de volgende tussenstand wel bij tellenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:25 schreef CaLeX het volgende:
correct, ik zit mobiel, dus als je zelf even de score wil toevoegen bvd
Juist.quote:
quote:was een Britse filosoof, historicus, logicus, wiskundige, voorvechter voor sociale vernieuwing, humanist, pacifist en een prominent rationalist.
werd in 1949 de Order of Merit toegekend en in 1950 ontving hij de Nobelprijs voor de Literatuur.
Als schrijver heeft hij de filosofie gepopulariseerd en commentaren geschreven over vele onderwerpen. Hij vervolgde een familietraditie van politiek activisme, was een prominent anti-oorlog activist en propageerde de vrije handel met anti-imperialistische naties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |