quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[SC] # 240 - We halen de 250 !! »
pagina: 1 2 3 4 5 6 7 Loveless85
[SC 241] het is pichnickweertje :d!
pagina: 1 Ml-etje
Wacht maar even danquote:
Goedemorgenquote:
Whahahahahahaha goed bezigquote:
Die IT skills van jou zouden ook niet als speelgoed moeten mogen dienenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij geven ze je die modpowers niet als speelgoed, maar okay
quote:
Zo gebruik ik ze toch nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die IT skills van jou zouden ook niet als speelgoed moeten mogen dienen
Maar soit bluft eraf
Goe hoorquote:
Tot voor kort wel ja, weet je nog?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo gebruik ik ze toch nietOf wil je een printscreen 'IT-skills' noemen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:34 schreef Goodbye het volgende:
Hoi popjes![]()
![]()
Mijn nieuwe jurkje is in de was precies net zo'n klein beetje gekrompen dat hij nu perfect zitIk vond hem eigenlijk iets te wijd en dat is nu mooi opgelost
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedacht me net dat ik best een "homoderator"-tag had kunnen hebben.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedacht me net dat ik best een "homoderator"-tag had kunnen hebben.
Er staat ook "had kunnen hebben". Gemiste kansquote:
Next yearquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er staat ook "had kunnen hebben". Gemiste kans.
Dan worden de nummers 1 & 2 van de stats hier mod. Met als backup 3 & 4 voor als een van de nummers 1 & 2 weigertquote:
Cool, ik word back-up!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan worden de nummers 1 & 2 van de stats hier mod. Met als backup 3 & 4 voor als een van de nummers 1 & 2 weigert
Kom maar op de met die stats dan want ik ruik lont.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan worden de nummers 1 & 2 van de stats hier mod. Met als backup 3 & 4 voor als een van de nummers 1 & 2 weigert
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op de met die stats dan want ik ruik lont.
quote:001 12291 Greys
002 11115 Dirkh
003 08809 Pisces29
004 08104 tombolafan
quote:
quote:
Kijk dan eens in dat geweldige statistiekentopic hier in ESF!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar op de met die stats dan want ik ruik lont.
Ik hoop dat Dirk en Pisces weigerenquote:
Andere keerquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Kijk dan eens in dat geweldige statistiekentopic hier in ESF!
En niemand komt tussen mij en Erik
De statistieken zeggen dat er 6 mensen tussen jou en Erik komen heurquote:
quote:001 12291 Greys
002 11115 Dirkh
003 08809 Pisces29
004 08104 tombolafan
005 06890 Ml-etje
006 06470 Loveless85
007 05203 Cat22
008 04352 Tha_Erik
Qua team als mods, vlotjequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De statistieken zeggen dat er 6 mensen tussen jou en Erik komen heur
[..]
Nee, die mag hij houden voor het WKquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gaat je duck binnenkort weer zonder vlag door het leven Greys?
We zullen het volgend jaar weten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dirk en Pisces weigeren![]()
I like power
Was een grapje heur, vlotje modjequote:
Nee, die knopjes zijn weg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso al knopjes en teveel macht is niet goed voor je
5, ik schrap mezelfquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De statistieken zeggen dat er 6 mensen tussen jou en Erik komen heur
[..]
Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben mij gevraagd als scriptschrijver voor GTST.
Oh, dan ga ik misschien wel weer kijken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben mij gevraagd als scriptschrijver voor GTST.
Ik keek ook nooit, maar sinds Marjolein Keuning het daar met Danny doet (die 20 jaar jonger is geloof ik) heb ik toch af en toe gekekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik misschien wel weer kijken!
Wishful thinking?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek ook nooit, maar sinds Marjolein Keuning het daar met Danny doet (die 20 jaar jonger is geloof ik) heb ik toch af en toe gekeken![]()
Ik heb het vroeger wel gekekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek ook nooit, maar sinds Marjolein Keuning het daar met Danny doet (die 20 jaar jonger is geloof ik) heb ik toch af en toe gekeken![]()
Nou da's wel heeeeeeeeul jongquote:
Jaartje of 10 danquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's wel heeeeeeeeul jong
Maar ik vind het op zich best knap hoe ze het nog een beetje geloofwaardig krijgen ook
Ja, Greys wil vast wel een man jongen van 16quote:
47quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaartje of 10 dan![]()
En ik vond Marjolein vroegah altijd best een mooie vrouw, die is toch ook al in de 40 ofzo?
Bijna 50 zelfs al, ze is 48. Ohnee 47, moet nog 48 worden dit jaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaartje of 10 dan![]()
En ik vond Marjolein vroegah altijd best een mooie vrouw, die is toch ook al in de 40 ofzo?
De vraag is natuurlijk of zij jou toen had willen doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik had haar jaartje of 6 geleden wel gedaan hoor![]()
Ziet er prima uit
Nuhquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of zij jou toen had willen doen
quote:
Jullie zien er allebei uit als 40?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie zien er allebei uit als 40?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Tombo, uw geld is underway to you
Ja, dat snap ik!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik werd er arm van zegAllememaggies!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik werd er arm van zegAllememaggies!
Sorry, je kunt nu weer aan het kaviaar welquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik!
Ik eet al 3 weken alleen brood met pindakaas omdat ik geen geld heb voor iets anders
Boter!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry, je kunt nu weer aan het kaviaar wel![]()
Ik schrans me momenteel gek aan boterhammen met pindakaas![]()
Wel pindakaas en dan een beetje boter erop.
Ja maar ze is dan ook getrouwd met Henk Poortquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Keuning en Kooijman elkaar in het echt ook doenwillen, als ik ze zo zie op die bank met dat interview.
Ja, kan je dat zien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Keuning en Kooijman elkaar in het echt ook doenwillen, als ik ze zo zie op die bank met dat interview.
Ja, dat vind ik echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, kan je dat zien?
* filmpje bekijken gaat *
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ze is dan ook getrouwd met Henk Poort
Ohohquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt
En bij Tooske en Bas had ik het ook goed gezien, toen die allebei nog lang en breed getrouwd waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja maar zij heeft sowieso al zo'n uitstraling, naast wie ze ook zit of staatquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
DML! Wat leeeeuuuuk!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:42 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dizzybeeb, je bent uit de kast!![]()
WHOEHOEEEEEEEEEE, ik hoef niet langer mijn mond te houden!![]()
![]()
Hebben jullie de sig van DML gezien?
Neequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef Greys het volgende:
Of had iedereen dat al gezien, is er al gefeliciteerd en heb ik dat precies gemist?
Oh, het is inderdaad wel heul gezellig in dat interview!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt
En bij Tooske en Bas had ik het ook goed gezien, toen die allebei nog lang en breed getrouwd waren
Wel een beetje inderdaad. Maar met hem heeft ze wel héél goede chemistry vind ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft sowieso al zo'n uitstraling, naast wie ze ook zit of staat
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoe ver ben je nu dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:![]()
Dank jullie wel. Jullie zijn lieverds.
Het is wel pril dus we duimen heel hard.
Ik duim mee!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Dank jullie wel. Jullie zijn lieverds.
Het is wel pril dus we duimen heel hard.
Oh jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Da zegt mijn ticker voor u hè
Ik ben wel blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. IRL weet verder niemand het maar het is zo moeilijk je mond dicht te houdenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jaklikte hem te snel weg net (liep iemand binnen
).
Dat is wel pril jamaar wel
Je kan het natuurlijk ook onder spoilers zetten hier hequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. IRL weet verder niemand het maar het is zo moeilijk je mond dicht te houden![]()
Maar alle verdere details zal ik als ik zin heb ik OUD gooien en niet bepaalde mensen hier op stang jagen ermee
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik hier mijn ei kwijt kan. IRL weet verder niemand het maar het is zo moeilijk je mond dicht te houden![]()
Maar alle verdere details zal ik als ik zin heb ik OUD gooien en niet bepaalde mensen hier op stang jagen ermee
Mn zusjes baby-in-buik heet Alfred, omdat de eerste echo zo op een eendje leekquote:
Welnee, maar volgens mij gaat Ll nu al rillen als hij het topic opent.quote:
Hoe wijd kan je een deur openzetten Tombo...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusjes baby-in-buik heet Alfred, omdat de eerste echo zo op een eendje leek
Dan wil ik wel een linkjequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Denk bij Ducky nou niet echt aan een beebiequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
Ik dacht Ducky ehmm vast bijnaam ofzodus heb er niet op geklikt
Als ik er sjakie had neergezet wel?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
En dit:
[..]
Denk bij Ducky nou niet echt aan een beebie
Boeit me niksquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe wijd kan je een deur openzetten Tombo...
Ja Sjakie trekt meer m'n interesse dan ducky.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik er sjakie had neergezet wel?
En zo valt het ook niet zo op tenminste
Zo danquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Sjakie trekt meer m'n interesse dan ducky.
Mannen kunnen je altijd weer verbazen hequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Welnee, maar volgens mij gaat Ll nu al rillen als hij het topic opent.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Danku![]()
Veel succes met Sjakie zo de eerste weekjes. Vast nog spannend
Het is wel jouw schuld als ik een meisje krijg met een identiteitscrisis omdat jij wilde dat ik haar Sjakie noemdequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Danku![]()
Veel succes met Sjakie zo de eerste weekjes. Vast nog spannend
Maar nog ff, ja he? Denk jij dat ze het stiekem met elkaar (willen) doen als je ze zo ziet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het is inderdaad wel heul gezellig in dat interview!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is wel jouw schuld als ik een meisje krijg met een identiteitscrisis omdat jij wilde dat ik haar Sjakie noemde
Ik denk het eigenlijk ook wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar nog ff, ja he? Denk jij dat ze het stiekem met elkaar (willen) doen als je ze zo ziet?
Ik gok op ja!
[..]
Het is wel jouw schuld als ik een meisje krijg met een identiteitscrisis omdat jij wilde dat ik haar Sjakie noemde
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ducky zorgt niet voor een identiteitscrisis wilde je zeggen?
Dat is in ieder geval onzijdig wat mijn kind ook blijft tot het eind btwquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ducky zorgt niet voor een identiteitscrisis wilde je zeggen?
Jaaaaaa he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk ook wel ja
Die blikken (en het opzettelijk ontwijken van elkaars blik) en die arm om haar heen op het eind
Ik zeg:
BUSTED!
sexbekquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa he?![]()
Ze kijken zo... zo.... nou, zó naar elkaar, ook dus irl en niet in de serie
Aan Bas en Tooske zag je het op dezelfde manier, whehehe.
Leuk, een verrassing!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval onzijdig wat mijn kind ook blijft tot het eind btw
Ik zou een mail naar de Prive/Story/Weekend/Party sturenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa he?![]()
You are obsessedquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa he?![]()
Nou, ik vind het ook wel cool hoor, dat je het al kan zienquote:
Neequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou een mail naar de Prive/Story/Weekend/Party sturen
Ja sorry, ik vind dat altijd mateloos interessant om te kijken of je kunt zien of mensen die niet officieel bij elkaar horen het nou wel of niet doenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Ja sorry, ik vind dat altijd mateloos interessant om te kijken of je kunt zien of mensen die niet officieel bij elkaar horen het nou wel of niet doen
Ik ga je straks ff PMen over een tijd!quote:
Wie doen het nog meer dan volgens jouw waakzaam oog?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja sorry, ik vind dat altijd mateloos interessant om te kijken of je kunt zien of mensen die niet officieel bij elkaar horen het nou wel of niet doen
De laatste die ik kon betrappen op zulke blikken waren Bastiaan en Tooske toen ze nog allebei met een ander getrouwd waren. Dus da's alweer een tijdje geleden. Het bleek later wel wáár te zijn, vandaar dat ik het sindsdien razend interessant vindquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wie doen het nog meer dan volgens jouw waakzaam oog?
Roddels zijn
Doe maar wat jij leuk vindtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga je straks ff PMen over een tijd!
Half negen ofzo, voor de 11e? Is dat wat?
Half acht is misschien wat te vroeg?
Ja, dan spreken we al eerder af om daar bij de Beer te gaan eten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe maar wat jij leuk vindtAlleen gaan we daarvoor nog even eten ofzo? Want ik wilde eigenlijk door van uit mijn werk, maar dan ben ik dus eerder klaar. Nou, we pm'en wel even
![]()
Ik ga weer werken
Misschien doen ze het evengoed wel heur, je weet het nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste die ik kon betrappen op zulke blikken waren Bastiaan en Tooske toen ze nog allebei met een ander getrouwd waren. Dus da's alweer een tijdje geleden. Het bleek later wel wáár te zijn, vandaar dat ik het sindsdien razend interessant vind![]()
En ik denk het bij deze twee dus ook. Zelfs al doen ze het niet wegens ega's, dan nog willen ze het stiekem wel. Allebei
Pannenkoequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan spreken we al eerder af om daar bij de Beer te gaan eten!
Ja, zo bedoelde ik de 'zelfs' ook, maar dat kwam niet helemaal overquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien doen ze het evengoed wel heur, je weet het nooit
We leggen het vast en als het dan uitkomt later, dan zeggen we dat jij het altijd al gezegd hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik de 'zelfs' ook, maar dat kwam niet helemaal over
Zélfs al zouden ze het toch braaf niet doen (maar ik denk het dus wel) dan zouden ze het wel willen, aan de blikken en gegiechel te zien. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat ook zo goed acteren namelijk...
Ah okee, ik snapte je idd niet helemaal danquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik de 'zelfs' ook, maar dat kwam niet helemaal over
Zélfs al zouden ze het toch braaf niet doen (maar ik denk het dus wel) dan zouden ze het wel willen, aan de blikken en gegiechel te zien. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat ook zo goed acteren namelijk...
Daar ging ik toch met jou heen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit nu trouwens bij mijn ouders, en ik hou al 3 kwartier een kip op zn kop, maar mooi dat ie niet slaapt
Oh is dat de SATC2-date.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ging ik toch met jou heen?
Tenminste, jij mag uiteraard mee die dag, maar dan moet je ook mee op de vervolgdate de rest van de avond.
En ik heb zo'n flauw vermoeden....
Hij wil gewoon graag mee naar SATC2quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ging ik toch met jou heen?
Tenminste, jij mag uiteraard mee die dag, maar dan moet je ook mee op de vervolgdate de rest van de avond.
En ik heb zo'n flauw vermoeden....
Ik geloof jou nooit meer dus hequote:
Zelfs dát was leuk geweest in ons gezelschap hoor. Trust me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh is dat de SATC2-date.
Laat dan maar zitten inderdaad.
Goh! Nou! Jottem! Veel plezier!quote:Ik ga dit weekend naar Nederland - Hongarije in de ArenA
Leuk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga dit weekend naar Nederland - Hongarije in de ArenA
Oh dat zeker, in jullie gezelschap.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dát was leuk geweest in ons gezelschap hoor. Trust me.
Maar ja, gemiste kans dan!![]()
Ja leuk he! de uitzwaai-wedstrijd voor het WKquote:Goh! Nou! Jottem! Veel plezier!![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend naar Nederland - Hongarije in de ArenA
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb SATC2 al gezien.
Ik raad je aan thuis te blijven Ll
Was ik ook van planquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb SATC2 al gezien.
Ik raad je aan thuis te blijven Ll
Vond hem op zich wel leukquote:
Oh ik heb ook wel gelachen hoor maar hij duurde wel lang zonder dat er echt veel gebeurde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond hem op zich wel leukniet echt overdreven leuk maar het is niet zo dat ik niet zou gegaan zijn als ik dat tevoren wist
Ga ons nou niet ontmoedigen, we moeten nogquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel gelachen hoor maar hij duurde wel lang zonder dat er echt veel gebeurde.
En een bioscoopkaartje is best duur tegenwoordig.
En hij is niet opeens verrassend wel leuk voor mannen. Vandaar mijn advies aan Ll![]()
Oh nee dat nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel gelachen hoor maar hij duurde wel lang zonder dat er echt veel gebeurde.
En een bioscoopkaartje is best duur tegenwoordig.
En hij is niet opeens verrassend wel leuk voor mannen. Vandaar mijn advies aan Ll![]()
Ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ons nou niet ontmoedigen, we moeten nog
Een voorvertoning is toch ook gewoon de film, dan heb je toch een idee over hoe die isquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
En ik mocht mee naar een voorvertoningdus heb geen idee
kom met dit weer echt niet vrijwillig in een bios
Ik was vorige week toen het regende en in de bios is het wel lekker koel hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
Ik zeg toch dat ik gelachen hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ons nou niet ontmoedigen, we moeten nog
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een voorvertoning is toch ook gewoon de film, dan heb je toch een idee over hoe die is
Voor hetzelfde geldt regent het over een weekquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
Kom er lekker toch nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt regent het over een week
Nee, inderdaadquote:
Noooooooooooquote:
quote:
Nee toch, wij hadden tot vrijdag dacht ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ga je niet naar het Beach concert
Was je aan het kijken in V&A of de loungehoek al gerealiseerd was?quote:
quote:
Whut? Heb je een loungehoek te koop?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je aan het kijken in V&A of de loungehoek al gerealiseerd was?
quote:
Ja, even kijken of de lampjes al hangen enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je aan het kijken in V&A of de loungehoek al gerealiseerd was?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, even kijken of de lampjes al hangen enzo
Yess ik vroeg naar de bekende wegquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Nee, dan stond er "of hij al te koop was" ipv "gerealiseerd was", of hap ik nu weer?
quote:
quote:
quote:
Jij werkt vaak zonder smilies, dan weet ik nooit hoe laat het is, had ik bij Dirk ook in het beginquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kom zo je kant uit chinezen
en dan naailes
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef Ole het volgende:
Zullen we haar volgend jaar naar het ESF sturen? Maken we geheid kans
quote:
Nou, niet alleen knap. Maar ook intelligent.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie de wijvennijd topics al komen, wat een knappe vrouw
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hoe is het mogelijk dat zoiets gewoon echt gemaakt wordt
![]()
Nee joh, ik moet niet meerdere keren per week gaan, want dan past mijn Speedo niet meer.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet niet meerdere keren per week gaan, want dan past mijn Speedo niet meer.
Maar de komende twee weken zal ik toch iets moeten verzinnen voor de lunch, de kantine gaat dicht vanwege vakantie en er komt geen vervanging. Belachelijk, maar wel goed voor de plaatselijke detailhandel.
Ja! Met kaas!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroegah, toen we nog met een trommeltje brood naar het werk gingen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
En dat die kaas dan op warme dagen tussen je brood vandaan glibberde.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, ik moet niet meerdere keren per week gaan, want dan past mijn Speedo niet meer.
Tsss, ga toch eens met de tijd mee ouwe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vroegah, toen we nog met een trommeltje brood naar het werk gingen.
En het brood naar de trommel smaakte en de trommel naar oud brood rook. Bleghquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
En dat die kaas dan op warme dagen tussen je brood vandaan glibberde.
That's a first!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tsss, ga toch eens met de tijd mee ouwe.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tsss, ga toch eens met de tijd mee ouwe.
Dan moet je eens fatsoenlijk lekker brood halenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef Dirkh het volgende:
En het brood naar de trommel smaakte en de trommel naar oud brood rook. Blegh
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:Ik ben gewoon gedist door mn eetdate van vanavond
Nou ja, ik zou met mn stiefvader eten, en "hij ging toch maar bij een vriend eten"quote:
Heb je dat ook nog verteld tegen hem? Tombostyle?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:
(en ik hou er ook niet van als mn plannen omgegooid worden)
Nee, dat heeft weinig nut bij hemquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat ook nog verteld tegen hem? Tombostyle?![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef Ole het volgende:
Dat Beatrix zich nog durft te vertonen in Noorwegen
`quote:
Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat Beatrix heel trots was op Sieneke.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Ole het volgende:
[..]
`
Nou... of ze niet bang is om uitgelachen te worden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat heeft weinig nut bij hem
Vanavond maar salade eten dan![]()
En ik ben van kwaadheid begonnen met het opruimen van vanalles, maar voorlopig wordt het alleen maar meer een troep
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat Beatrix heel trots was op Sieneke.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met opruimen kan je wel lekker je energie kwijt
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben net al een stuk wezen rijden met hetzelfde doel
idd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Raampje open, goed doorrijden en hard meezingen?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd!
Ik merk wel echt dat ik veel sneller "van slag" ben van dat soort simpele dingen als ik slecht geslapen heb![]()
Ik word oud!
Ik heb toffifee en Ben en Jerry's gehaaldquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Iets lekkers halen werkt ook wel altijd![]()
En te weinig slaap moeten ze gewoon verbieden hoor
Oke nu heb ik ook trekquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb toffifee en Ben en Jerry's gehaald![]()
Komt er nog iets leuks op tv?
En t te weinig slaap was door mn tripje naar schiphol
En dat was niet leuk, zus en zwager hebben een ochtendhumeur en liepen alleen maar te stressen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
3FM zegt net dat mambo nr 5 aangevraagd is door een taxichauffeur uit Zwolle, genaamd Hans...
JJH... ?
3FM zegt net dat mambo nr 5 aangevraagd is door een taxichauffeur uit Zwolle, genaamd Hans...
JJH... ?
JJH... ?
ik heb net een vriendin overgehaald nog ergens te gaan borrelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke nu heb ik ook trekMaar goeie keuze Toffifee en B&J's
![]()
Ik kijk straks wel.quote:Ik heb geen idee wat er komt, zolang ik de benen zo omhoog kan gooien ben ik tevreden
Hahahahahahaha, Mambo nr 5quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
JJH... ?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, Mambo nr 5
Daar kan ik een dansje op![]()
ik heb ooit een blauwe maandag streetdance gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en wat voor dansje dan Tombo? Zijn er foto's van?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb net een vriendin overgehaald nog ergens te gaan borrelenDus ik stop mn ijs nog even terug in de vriezer
[..]
Ik kijk straks wel.En anders maar vroeg naar bed
quote:
quote:
quote:
SC-ers? Nehhh..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hè?Misschien nog in de tuin of buiten?
quote:
ik weet niet, je woont wel in friesland...quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik um ff subtiel op jouw poessies gewezen he Cat![]()
Zoooo, net ruim een uur een baby van 2 dagen oud op de arm gehad.
En m'n eierstokken doen helemaal niets...ben ik wel een echte vrouw?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, zo noordelijk dat je berichtje pas morgen per fierljeppert arriveert
Tegenwoordig hebben we straalaangedreven postduiven, ik las het nu alquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, zo noordelijk dat je berichtje pas morgen per fierljeppert arriveert
Repetitieavond hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo is borrelen, Ml-etje bij naailes, JJH in de auto, Dirk is weer in ontkenning, en de rest... in bad ofzo
Superrr subtiel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik um ff subtiel op jouw poessies gewezen he Cat![]()
Tja... misschien moet je toch even naar de dokter voor een check-up. Dit klinkt zorgelijk.quote:Zoooo, net ruim een uur een baby van 2 dagen oud op de arm gehad.
En m'n eierstokken doen helemaal niets...ben ik wel een echte vrouw?
En, ga je carriére maken als taxidriver?quote:
Neujquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, ga je carriére maken als taxidriver?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij werkt vaak zonder smilies, dan weet ik nooit hoe laat het is, had ik bij Dirk ook in het begin![]()
NaailesWat ben je momenteel aan het doen/maken?
Jaaaa! Ik hoorde iets van een sig met ticker! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
die naailes van ml klinkt wel heel fout
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
die naailes van ml klinkt wel heel fout
Wilde je daarom geen taart?quote:
Trusten Tomboquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen![]()
Morgen weer vroeg oppassen
En volgende week mogen ze bij me logeren!![]()
(op mijn verzoek, de ouders vinden het wel een beetje spannend)
quote:
Gesjelligquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden: 3 Juni 17.30-18.30 Marianne Thieme te gast op FOK!
nee toen wist ik het niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wilde je daarom geen taart?![]()
Of wist je het 15 mei nog niet?
Politiekquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden: 3 Juni 17.30-18.30 Marianne Thieme te gast op FOK!
Daarom zat ik vanmiddag dus zowat te tellenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
nee toen wist ik het niet.
ik hou gewoon niet van taart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |