Het was vanmorgen weer een mooie ochtend, rustig de radio op standje 16 (radio veronica) en aansluiten in de rij voor het stoplicht. Ik stond op de rechterstrook omdat ik bij het stoplicht zelf naar rechts moest. Geen probleem dit is ook aardig vol te houden.
Ineens zag ik op de linkerbaan voor mij een auto scherp naar rechts sturen om ruimte te maken. Ik keek in mijn spiegel en zag een ambulance aan komen met blauwe knipperende lichten. Links voor mij stond een espace, hierin zat een vrouw en had deze gele kist met blauwe lampen ook gezien en wilde ook opzij gaan, naast haar (op de rechterbaan dus) stond een aygo alleen die bleef staan. Dit wekte frustraties op bij deze vrouw waardoor het raam open ging en ze begon te schreeuwen tegen deze betreffende bestuurder (ook vrouw overigens). Deze merkte dat op en deed ook het raam open en begon ook te schreeuwen (wat ze zeiden weet ik niet precies). Het jammerlijke aan deze situatie was dat de ambulance er achter maar moest wachten omdat de dames een onderonsje hadden.....
Gelukkig ging de ambulance vervolgens maar over het gras om zo alsnog deze auto's te passeren.
klacht: vrouwen die dom zijn en niet nadenken!
anti klacht: was optijd op mijn werk!

de situatie in paint:
de ambulance komt aan rijden:
![]()
dames krijgen ruzie:
![]()
Ambulance dan maar door gras:
[ Bericht 12% gewijzigd door Olle. op 02-06-2010 09:26:35 ]