Ik als KLB'er zou daar zo voor tekenenquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:56 schreef remlof het volgende:
Zei ie nou dat het 'm eens in de twee maanden een 'seksbeurt' oplevert?
Jah duh, zie m'n sigquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik als KLB'er zou daar zo voor tekenen
Dat verstond ik dus ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:56 schreef remlof het volgende:
Zei ie nou dat het 'm eens in de twee maanden een 'seksbeurt' oplevert?
Goedendag mensen,quote:
Stuur 'm in als subtitle naar youtubequote:Op woensdag 2 juni 2010 03:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedendag mensen,
Ik hoop dat u het filmpje Hey Gothic Meisje heeft gezien dat ik in mijn eentje heb gemaakt en niet met iemand anders. Ehm, voor diegenen die het filmpje kut vonden: ik zou graag niet willen weten waarom, omdat het mij echt geen ruk kan schelen wat je ervan vindt of niet. Als jullie het wel mooi vonden en jullie bekijken het vaker: mooi,. Dat houdt mijn rating omhoog en dat maakt mij populair. Ja, jullie denken misschien van niet, maar dat mooie filmpje levert mij [..] wel eens in de twee maanden wel een goede seksbeurt op. Dus dat is zeer mooi. En ehm, ja, alles wat ik in het liedje heb gezegd heb eigenlijk wel gemeend. Ja, eigenlijk wel. Dus eh, ja, als je het filmpje niets vond en je vindt mij lelijk, dan hoop ik dat je kanker krijgt, eigenlijk. Met je hoofd. Dus.
Hoi! [..].
Geen ideequote:Op woensdag 2 juni 2010 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als je de eigenaar van het filmpje bent?
Kanker NSB'erquote:Op woensdag 2 juni 2010 04:50 schreef Winner_Taco het volgende:
Klinkt als Lamon
En natuurlijk meteen een klacht ingediend over dat filmpje .
Mij een beetje kanker toewensen, hoe durft hij
Aha, jij was dus die kneus in dat filmpje !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |