Domme studies.quote:
Wanneer ben ik welkom op je party?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag even opnieuw berekend, en ik ben gefuckingslaagd. Ook als de normering 0 is
.
Ninja -edit.quote:
Ik nodig gewoon wat mensen uit om te drinken en daar opstap, ehh 17 juni heb ik de uitslag dus 18 juniquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer ben ik welkom op je party?
Ik had betere cijfers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:39 schreef Crack_ het volgende:
Wiskunde tussen 3,8 - 5,8
Geschiedenis 4,1 - 6,1
Nederlands 4,5 - 6,5
M&O 2,9 - 4,9![]()
![]()
Duits 5,2 - 7,2
Economie 5,3 - 7,3
Engels 7 - 9
En alles waarbij ik twijfelde heb ik fout gerekend dus dit gaat nog wel fors omhoog nomnomnom.
Duh.quote:
Daar verbaas ik me ook niet over, mijn school examens zijn ook 1000 keer beter. Mn centraal examens gingen echt heel heel heel slechtquote:
Oh oké, dan kan ik wel. Komt Tiffany ook? De vorige keer dat we elkaar troffen gooide ze bier over m'n weave.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik nodig gewoon wat mensen uit om te drinken en daar opstap, ehh 17 juni heb ik de uitslag dus 18 juni.
Ja die komt ook maar die zet ik dan wel bij de honden. Verschil merkt ze toch nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, dan kan ik wel. Komt Tiffany ook? De vorige keer dat we elkaar troffen gooide ze bier over m'n weave.Dus ik denk niet dat het goed gaat als we ons in dezelfde ruimte begeven.
Nah, ik denk dat je schoolexamens dan iets te makkelijk waren. Maar het kan ook zijn dat je cijfers straks veel hoger uitvallen, dat had ik bij sommige vakken wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook niet over, mijn school examens zijn ook 1000 keer beter. Mn centraal examens gingen echt heel heel heel slecht. Weet niet waardoor het komt
. Volgens mij echt zenuwen en te moeilijk na denken
.
Ik denk allebei..quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je schoolexamens dan iets te makkelijk waren. Maar het kan ook zijn dat je cijfers straks veel hoger uitvallen, dat had ik bij sommige vakken wel.
Chilll, en had je toen ook zelf nagekeken en shit?quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:16 schreef JanDePiraat het volgende:
Aardrijkskunde werd bij mij 1,7 punt ofzo verhoogd, had ik ineens een 8
Neeuhquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chilll, en had je toen ook zelf nagekeken en shit?
Haha chill, bij m&o vond ik kut. Had je 3 vragen ofzo, en het antwoord van de eerste vraag moest je ook weer gebruiken voor de 2e vraag and so on. Ja jonge, zo heb ik geen kansquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:20 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Neeuh
Ik maakte tentamens en dacht er niet meer aan, et was dat iedereens cijfer 1,7 ofzo omhoog ging door allerlei fouten in dat tentamen
Dat zijn toch gewoon doorrekenfouten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha chill, bij m&o vond ik kut. Had je 3 vragen ofzo, en het antwoord van de eerste vraag moest je ook weer gebruiken voor de 2e vraag and so on. Ja jonge, zo heb ik geen kans.
Ik weet niet, als ze dat niet fout rekenen is dat punt ook echt veel hogerquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:25 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon doorrekenfouten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |