Vroeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Laat ik eens naar bed gaan.
Dit jaar ben ik op mijn schooldagen niet voor 1 uur gaan slapenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Wat zijn er eig nog veel mensen in de SC voor een schooldag?
De helft al klaar voor dit jaar ofzo?
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Beter!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Die kinderen in die busjes likken aan de ramen als ik ze voorbij zie rijden. Echt rare zitten daartussen meng.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
@Crack Haha, ja ik herken het. M'n zusjes werden ook met een busje opgehaald en weer thuis gebracht.
Whehequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kinderen in die busjes likken aan de ramen als ik ze voorbij zie rijden. Echt rare zitten daartussen meng.
Ik vond het altijd zo stom, ik ga daar niet vijf minuten staan zwaaienquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef Fascination het volgende:
@Crack Haha, ja ik herken het. M'n zusjes werden ook met een busje opgehaald en weer thuis gebracht.
Supergoed. Ik ga op zeker slagen. Maar ik ben dan weer niet zo dat ik 16 juni thuis ga zitten wachten tussen 17:00 uur en 18:00 uur, want ze bellen als ik niet slaag, dus dan zit ik in stress. Ik ga gewoon naar school om te vragen of ik geslaagd ben, anders word ik mad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Beter!
Hoe zijn je examens gegaan?
Tell me about it.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kinderen in die busjes likken aan de ramen als ik ze voorbij zie rijden. Echt rare zitten daartussen meng.
Ik vond het altijd zo irritant, kei veel van die kindjes gaan echt 1 cm van je gezicht staan als ze met je gaan pratenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word daar echt bang van. Ik vind ze enger dan clowns. Ze maken onverwachte bewegingen en voor je het weet zit er 1 met zijn tong in je oor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tell me about it.Volgens mij maak je elke dag wat mee als je met die mensen werkt.
Hier bellen ze voor 12:00 uur als je niet geslaagd bent. Eenmaal raden wie ik die ochtend ga bellenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Supergoed. Ik ga op zeker slagen. Maar ik ben dan weer niet zo dat ik 16 juni thuis ga zitten wachten tussen 17:00 uur en 18:00 uur, want ze bellen als ik niet slaag, dus dan zit ik in stress. Ik ga gewoon naar school om te vragen of ik geslaagd ben, anders word ik mad.
Mensen die naar school gaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef MouzurX het volgende:
Niks is zo erg als levende poppen. Gremlins en Chuckiequote:Op woensdag 2 juni 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word daar echt bang van. Ik vind ze enger dan clowns. Ze maken onverwachte bewegingen en voor je het weet zit er 1 met zijn tong in je oor.
Ik vind het sneu als je iemand gaat bellen om 'm te laten zweten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier bellen ze voor 12:00 uur als je niet geslaagd bent. Eenmaal raden wie ik die ochtend ga bellen
Zit nu naar zo'n set van dancedepartment te luisteren en daar komt dat liedje na zo'n reclameblok en begint hij 2 maten voordat die vocals beginnen. Echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aan het begin had ik echt zoiets van wtf is this shit maar vanaf het moment dat die vocals inkicken klinkt het opeens best wel heel chill
Mensen die naar de Uni gaan en keihard verzaken waardoor ze volgend jaar alles opnieuw moeten doenquote:
Zeggen ze daar toch niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Supergoed. Ik ga op zeker slagen. Maar ik ben dan weer niet zo dat ik 16 juni thuis ga zitten wachten tussen 17:00 uur en 18:00 uur, want ze bellen als ik niet slaag, dus dan zit ik in stress. Ik ga gewoon naar school om te vragen of ik geslaagd ben, anders word ik mad.
Haha het hoeft eigenlijk niet eens, want hij wordt al door school gebeld omdat hij serieus niet gaat slagenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het sneu als je iemand gaat bellen om 'm te laten zweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |