Volgens mij probeert UPS m eerst 2 keer te bezorgen. Daarna kun je m of zelf afhalen, maar je kunt ook een afspraak maken op een later tijdstip. Kun je niet zorgen dat iemand je pakje aanneemt dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:00 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, ik heb een probleem. Ik verwacht een bezorging van UPS, maar zij bezorgen enkel van maandag t/m vrijdag (09:00-17:00). Dan ben ik dus nooit thuis. Hoe kan ik nou in hemelsnaam m'n pakketje ontvangen? Ik kan 'm ook niet ophalen omdat die vestiging in Rotterdam e.d. zit en dat haal ik ook niet.
Niet? Is het zo'n vervelend kind dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, eerst komt het zoontje van een vriend nog langs, jippie.
Ja, vandaag en morgen komen ze ook nog. Dan ben ik er dus niet en m'n huisgenoten ook niet. Bij de buren kunnen ze 'm niet afleveren (denk ik) want dat is een winkel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij probeert UPS m eerst 2 keer te bezorgen. Daarna kun je m of zelf afhalen, maar je kunt ook een afspraak maken op een later tijdstip. Kun je niet zorgen dat iemand je pakje aanneemt dan?
Misschien heet ie Jippiequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet? Is het zo'n vervelend kind dan?
http://www.ups.com/conten(...)delivery_change.html ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vandaag en morgen komen ze ook nog. Dan ben ik er dus niet en m'n huisgenoten ook niet. Bij de buren kunnen ze 'm niet afleveren (denk ik) want dat is een winkel.
Zelf afhalen gaat dus ook niet. En op een later tijdstip kan toch niet? 's Avonds zou wel ideaal zijn.
Kies een andere afleveringsoptiequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
http://www.ups.com/conten(...)delivery_change.html ?
Gewoon bellen dus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kies een andere afleveringsoptie
Uw verzoek tot wijziging aflevering kan momenteel niet worden verwerkt. Probeer het later opnieuw of neem contact op met UPS..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Soms wel ja, gisteren ging het goed, maar soms is ie echt irritant.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet? Is het zo'n vervelend kind dan?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon bellen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga even bellen.
Ah, dat is wel vervelend ja. Alle kinderen zijn natuurlijk soms echt irritant, maar sommigen doen er soms echt moeite voor lijkt hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms wel ja, gisteren ging het goed, maar soms is ie echt irritant.
En hij is hier dus gisteren en eergisteren ook al geweest, ws nog de rest van de week ook, dus is wat veel.
Nieuwe vibrator besteld?quote:
Hij is heel jong voor zn leeftijd en je moet echt boos worden wil ie luisteren (Gisteren schrok hij heel erg toen ik boos werd omdat hij mn dochter in dr gezicht wilde steken met een stokquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, dat is wel vervelend ja. Alle kinderen zijn natuurlijk soms echt irritant, maar sommigen doen er soms echt moeite voor lijkt hetBij mijn ouders achter hebben ze zo'n trampoline en gistermiddag was het echt oorlog op dat ding. Allemaal schreeuwende en jankende kinderen en die ouders het maar een beetje half proberen op te lossen. 'Laat je zusje nu maar even met rust'. Binnen 2 minuten was dat kind dus weer hard aan het janken. Heerlijk
Fijn dat ze zo meedenkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef Allure_ het volgende:
God, wat kreeg ik een teef aan de lijn. Het komt er dus op neer dat hem maar zelf moet afhalen, wat ik dus niet haal. Of dat ik maar geluk moet hebben dat ze aan het eind van de middag bezorgen!
Hmmm... Altijd fijn zo'n helpdesk. Toch maar thuis blijven dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef Allure_ het volgende:
God, wat kreeg ik een teef aan de lijn. Het komt er dus op neer dat hem maar zelf moet afhalen, wat ik dus niet haal. Of dat ik maar geluk moet hebben dat ze aan het eind van de middag bezorgen!
Oh godquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is heel jong voor zn leeftijd en je moet echt boos worden wil ie luisteren (Gisteren schrok hij heel erg toen ik boos werd omdat hij mn dochter in dr gezicht wilde steken met een stok) Dus dat is best vermoeiend.
Maar goed, meestal gaat het wel, ben gewoon zo moe nu
Ja, jezusquote:
O ja, ze gaan gewoon buiten spelen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:30 schreef Gizmore het volgende:
Oh godKun je m niet gewoon naar buiten sturen? Het is wel mooi weer vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |