Je wist al dat je niet meer mocht posten omdat je het al verziekt had. Lijkt me niet zo vreemd dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is trouwens best irritant. Zit je even lekker te ouwehoeren in een topic, merk je dat opeens je niet meer kan posten.
Ik zou je gevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:58 schreef Chowi het volgende:
Ok, doei allemaal ik ga slapen. Het was weer ongekend gezelleg met jullie vanavond. Bedankt voor het geven van kleur aan mijn levensdagen..
Dat wordt toch niet fout gerekend als je bij de 2e&3e bijv. de berekening wel goed uitvoerd, maar je had bij 1 het verkeerde antwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha chill, bij m&o vond ik kut. Had je 3 vragen ofzo, en het antwoord van de eerste vraag moest je ook weer gebruiken voor de 2e vraag and so on. Ja jonge, zo heb ik geen kans.
Jawel, maar je hebt je ritme verneukt. Dat gebeurt wel vaker als mensen zo lang werkloos zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:15 schreef Lamon. het volgende:
Damned to hell, dit zijn geen tijden.
Hup, naar de bus toe...
Ik zit inderdaad te wachten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:34 schreef Chai het volgende:
Ik moet nog een flauw ochtendgrapje maken voor WF. [ afbeelding ]
Met een beetje succes zit WF achter het stuur. Kijk hij zit al op zijn Phone te internetten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:15 schreef Lamon. het volgende:
Damned to hell, dit zijn geen tijden.
Hup, naar de bus toe...
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met een beetje succes zit WF achter het stuur. Kijk hij zit al op zijn Phone te internetten.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |