Herkenbaar weer!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het kut dat ik het na 6 jaar nog steeds niet kan........
Dat is wel cool inderdaad! Welke studie doe je btw?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef guitarist het volgende:
Lowlands had 2 jaar geleden wat vets. Je kreeg een armbandje men een chip er in en over het hele terein liepen camera mensen, bij hun kon je een filmpje van een minuut opnemen (met updates, nieuwtjes, wat je gezien hebt, etc) en dat werd door de chip gelezen automatisch geupload naar je Lowlands profiel.
ik als bedroom rocker vind het niet erg om af en toe een foutje te maken want ik ben toch de enige die het hoortquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef The_Dean het volgende:
Strak spelen doe uiteindelijk voornamelijk zelf. Je kan alles en iedereen wel de schuld geven, maar je bent er zelf bij
Idd, als je dan gewoon doorspeelt valt het nauwelijks op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:24 schreef The_Dean het volgende:
Het is live ook niet erg, heb er nog nooit iemand over horen vallen... en vind het ook nooit erg als de band waar ik naar sta te kijken het doet [vaak valt het niet eens op].
Ik zag een Cube staan in V&Aquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
Weet iemand een goede aanrader voor een versterker (niet te duur, ongeveer 30W)?
cubequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
Weet iemand een goede aanrader voor een versterker (niet te duur, ongeveer 30W)?
Er zit me nog wel een behoorlijk prijsverschil tussen die Cube en de Spirit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Cubes
Deze, veel beter:
[TK] Roland Spirit 50 [gitaarversterker]
Een Cube is veel nieuwer en heeft veel ingebouwde effecten enzo, de Spirit is oud en heeft niks. Clean en wat een bluesige overdrive, voor goeie scheurderij moet er een pedaal voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Er zit me nog wel een behoorlijk prijsverschil tussen die Cube en de Spirit.
De Spirit heeft een hoger vermogen, en is dus ook een stuk goedkoper.
Lijkt me dat die dus meer voor de hand ligt, of is er misschien iets dat ik niet weet over de Cube wat hem zo goed maakt, en de Spirit juist minder goed?
Maar ik denk dat Ramon effecten en verschillende overdrives wel handig zal vinden, hem kennende. Sorry Deanquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Cube is veel nieuwer en heeft veel ingebouwde effecten enzo, de Spirit is oud en heeft niks. Clean en wat een bluesige overdrive, voor goeie scheurderij moet er een pedaal voor
En prijs is best bespreekbaar
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Ramon effecten en verschillende overdrives wel handig zal vinden, hem kennende. Sorry Dean
HEy die kan ik ook alleen dan akoestischquote:
Dan is het dus niks niet livequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Jeuj, de live-opnames van zaterdagavond zijn niet live.![]()
Twee dagen later op de radio zodat we ze zelf ook terug kunnen luisteren.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
Dat zeggen ze allemaal maar ik heb gewoon nog 2 weken volle bak stress
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |