Onze zanger heeft daar ooit zelf iets voor geklust met een splitter naar 6 headsetsquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:39 schreef KaMo het volgende:
Iemand een idee hoe je meerdere headsets op één mengpaneel aan kan sluiten (zonder dure headsetamp)
Het gaat over 3 headsets.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij zegt ook "grotere podia".
Geloof me, dan hoor je soms echt je eigen bandleden niet zomaar meer.
Dat kan idd lastig zijn met inmixen omdat niet altijd de fase lekker loopt op de outputs van zo'n keyboard.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef Witchfynder het volgende:
De uitdaging voor veel geluidsmannen is dat onze toetsenist stereo speelt. Ik snap ook niet waarom, maar schijnbaar is dat vaak erg ingewikkeld voor hen.
oefenen, leren tabs te lezen en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kom hier dan ook maar even langs nadat ik ben overgegaan tot aankoop van een gitaar. Mogelijk hebben jullie nog handige tips! Heb nog nooit eerder gitaar gespeeld, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
Doe het gewoon niet, zonde van je geldquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
Kom hier dan ook maar even langs nadat ik ben overgegaan tot aankoop van een gitaar. Mogelijk hebben jullie nog handige tips! Heb nog nooit eerder gitaar gespeeld, dus ik heb nog een lange weg te gaan.
tabs kan ik al, muziekbladen nog niet. Nu heb ik verschillende boeken en een boek zegt dat je geen muziek hoeft te kunnen lezen, andere boek zegt van wel. Julie tips? Ik denk dat ik het gewoon maar ga leren, kan nooit kwaad toch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
oefenen, leren tabs te lezen en gaan met die banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
tabs kan ik al, muziekbladen nog niet. Nu heb ik verschillende boeken en een boek zegt dat je geen muziek hoeft te kunnen lezen, andere boek zegt van wel. Julie tips? Ik denk dat ik het gewoon maar ga leren, kan nooit kwaad toch.
ik kan best al wat spelen!!!Je hoeft opzich geen muziek te kennen om dat te spelen. Het kan wel uiteindelijk dingen vereenvoudigen, maar ik denk dat de meeste gitaristen sowieso geen noot kunnen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noten lezen is het probleem niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoeft opzich geen muziek te kennen om dat te spelen. Het kan wel uiteindelijk dingen vereenvoudigen, maar ik denk dat de meeste gitaristen sowieso geen noot kunnen lezen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Noten lezen is het probleem niet.
Ik kan het alleen niet vertalen naar een fretboard.
Je bedoelt dingen als de mobile guide voor Lowlands?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet voor m'n studie een stuk schrijven over het gebruik van "nieuwe media" in events/festivallen. Hebben jullie nog ideeen wat voor dingen jullie gezien hebben/ wat gebruikt word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |