Nee, dat is een goed voorbeeldquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weten we wel, daarom zetelt de regering bij ons.
Nee, opbouwen komende dagen, en zaterdag lekker vrij om te gaan en te staan waar ik wilquote:
Gewoon cool dat er eindelijk iets groots is. Ik ben niet fan van de acts, maar het gaat zeker een feestje worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Crew zijn is zeker stoer
Alleen trekt die line-up me totaal niet
Je was de 'n' vergetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool! Heb laatst met het pendaal in handen gestaan, tof dingetje. Maar dit is graties, ook fijn!
Het geluid is zo veel beter je kan jezelf goed horen op het podium (ondanks de altijd fantastische monitormixersquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb het nut van fullstacks nog steeds niet gezien![]()
neemt ruimte in en kost je een hernia
Ja dat is waar, als je je full stack speakers naast elkaar zet heb je een breder geluid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het geluid is zo veel beter je kan jezelf goed horen op het podium (ondanks de altijd fantastische monitormixers) en als je zoals ik met twee top's dual mono speelt is het ideaal om je geluid breeeeder te maken (Niet harder maaaaar breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder)
![]()
* Je zeult je wel een breuk ja dat klopt
Met zo'n ding ga je geen vrienden maken met de geludismanquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het geluid is zo veel beter je kan jezelf goed horen op het podium (ondanks de altijd fantastische monitormixers) en als je zoals ik met twee top's dual mono speelt is het ideaal om je geluid breeeeder te maken (Niet harder maaaaar breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder)
![]()
* Je zeult je wel een breuk ja dat klopt
Dat vind ik eigenlijk maar een beetje gepats, vind eigenlijk gewoon een 4x12 + top het mooiste lekker simpelquote:
Zie het zo,quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja dat is waar, als je je full stack speakers naast elkaar zet heb je een breder geluid.
Maar jij speelt punkrock dus dan maakt het niet uit of je strak speeltquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb juist dat het me weinig boeit of ik die andere gitarist hoor aangezien ik mezelf duidelijk eruit wil horen komen op het podium, en dan bas en drums om me te orienteren.
-1 kudo van mij dus
Bullshit, dat is júíst een stijl die strak in elkaar moet zitten omdat er anders niks van overeind blijftquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar jij speelt punkrock dus dan maakt het niet uit of je strak speelt![]()
Als je WEL strak wil spelen is mijn tip zeker het overwegen waard.
Metal is toch even wat anders met de vele breaks en tempowisselingenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bullshit, dat is júíst een stijl die strak in elkaar moet zitten omdat er anders niks van overeind blijft![]()
Maar bij metal ook, ik snap je punt ook wel, maar ik vind het overdreven gedoe om daarvoor zoveel materiaal mee te slapen, als ik zie wat er nu al allemaal mee moet
Dat maakt toch geen zak uit met het feit dat het beide strak moet djeezquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Metal is toch even wat anders met de vele breaks en tempowisselingenik heb ervaren dat met de duaal mono oplossing je een veel betere live strakheid kan krijgen als je de moeite ervoor doet.
Ja je moet een paar kubieke meters gear meer meeslepen maar het is het imho waard
Ja, want dan speel je 20 nummers lang achtsten. En daar doe je 6 minuten overquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bullshit, dat is júíst een stijl die strak in elkaar moet zitten omdat er anders niks van overeind blijft![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef brother52 het volgende:
Alsof punk geen breaks of tempowisselingen heeft![]()
Je kunt veel beter die gast die het podiumgeluid doet een trap onder zijn hol geven zodat hij zijn werk goed doet.
Been there done that got .... arrestedquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef brother52 het volgende:
Je kunt veel beter die gast die het podiumgeluid doet een trap onder zijn hol geven zodat hij zijn werk goed doet.
iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef brother52 het volgende:
Ja en bij metal is na 6 minuten lang achtsten eindelijk zo'n nummer voorbijquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want dan speel je 20 nummers lang achtsten. En daar doe je 6 minuten over.
Dit is het raarste wat ik ooit gehoord heb. Als hij een fout maakt raak jij in de war omdat je hem ook hoort.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zie het zo,
2 gitaristen
1 links
de ander rechts
de bovenkast links geeft het geluid van de gitarist links
de bovenkast rechts geeft het geluid van de rechter gitarist
onderkasten precies omgedraaid![]()
Je gaat live veel strakker spelen omdat je jezelf en de andere gitarist veel beter kan horen![]()
*** Probeer dit niet uit te leggen aan PA gasten dat lukt je niet..... in de meeste gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |