HEy die kan ik ook alleen dan akoestischquote:
Dan is het dus niks niet livequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Jeuj, de live-opnames van zaterdagavond zijn niet live.![]()
Twee dagen later op de radio zodat we ze zelf ook terug kunnen luisteren.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef -Menn0- het volgende:
Dat zeggen ze allemaal maar ik heb gewoon nog 2 weken volle bak stress
Is het volume dan niet te laag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onze zanger heeft daar ooit zelf iets voor geklust met een splitter naar 6 headsets. Heel MacGyverish
Ik heb een koptelefoonversterkertje gekocht voor 5 tientjes. Daar wil je toch niet zelf voor aan het klooien gaan?quote:
De drummer gewoon geen suiker meer geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef KaMo het volgende:
Mwa
Het is niet dat alle instrumenten erover gaan, enkel de zang
(dat omdat de zanginstallatie overbelast wordt, de drummer drumt te hard)
Is dat niet heel kut dan als je een gesloten koptelefoon hebt ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef KaMo het volgende:
Mwa
Het is niet dat alle instrumenten erover gaan, enkel de zang
(dat omdat de zanginstallatie overbelast wordt, de drummer drumt te hard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
oke, het is dus normaal dat je vanaf muziekblad leest ipv tabs?quote:
Het kan allebei..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oke, het is dus normaal dat je vanaf muziekblad leest ipv tabs?
misschien wil ik ook wat veel voor mijn 2e dag gitaar, ben het mezelf aan het leren vanuit een boek.
Ik denk niet dat je echt specifieke toonladders daarvoor moet kennen. Met een mineur- of pentatonische ladder moet je een heel eind komen lijkt me. Maar je kan ook goed chromatische dingetjes gebruiken lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik denk, ik maak weer eens een post in deze reeks, want ik heb een vraag![]()
Ik wil graag wat nummers "schrijven", en dan voornamelijk richting het Stoner rock genre.
Ik vraag me af: welke scales kan ik het beste leren? De enige die ik momenteel ken is de Minor Pentatonic scale
Ik speel al een jaar of 10 gitaar, maar kan ook nog steeds geen bladmuziek lezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
oke, het is dus normaal dat je vanaf muziekblad leest ipv tabs?
misschien wil ik ook wat veel voor mijn 2e dag gitaar, ben het mezelf aan het leren vanuit een boek.
Wat hij zegt... Noten lezen is niet noodzakelijk, het kan wel beter zijn... maar er zijn genoooeegg goede gitaristen die geen noot lezen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel al een jaar of 10 gitaar, maar kan ook nog steeds geen bladmuziek lezenKen alleen de lengtes van de noten omdat ik vroeger slagwerk gespeeld heb
in haarlem ook, maarja, daar zijn weer geen failliete muziekzaken :pquote:
Deden ze op Pinkpop ook. Myles vond ik misschien wel beter dan Axl..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef F2tB het volgende:
Kom die net tegen, Myles Kennedy(Alter Bridge) die samen met Slash, Paradise City uitvoert !
Erg gaaf !
Daar gaat mijn lunch,...quote:
quote:
Bo~el MC-7?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef genakt het volgende:
weet er iemand een mooie 7 string gitaar ?:
Waar !?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, twee Ltd's in de pocket. Wat een treurnis, zo'n failliete zaak..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:21 schreef genakt het volgende:
weet er iemand een mooie 7 string gitaar ?:
Laat die Music Man Petrucci dan maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:37 schreef genakt het volgende:
ja moet ik wel weten wat voor modellen en niet te duur natuurlijk
M'n orenquote:
2800quote:
quote:
http://www.peterverspuy.n(...)pearl-red-13574.htmlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef F2tB het volgende:
[..]
Een bazengitaar waar een baas op speelt.
John Petrucci
muzikaza Roermond. Maar veiling is al voorbijquote:
Crystal Dream kleur is masterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef genakt het volgende:
[..]
http://www.peterverspuy.n(...)pearl-red-13574.html
ja beetje kutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
muzikaza Roermond. Maar veiling is al voorbij
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, twee Ltd's in de pocket. Wat een treurnis, zo'n failliete zaak..
Moet die plaat van hem eens checken, doet hij Paradise City met Cypress Hill en Fergie. Geniaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef F2tB het volgende:
Kom die net tegen, Myles Kennedy(Alter Bridge) die samen met Slash, Paradise City uitvoert !
Erg gaaf !
Of voor inboedel voor je volgende eigen huisjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef genakt het volgende:
[..]
ja beetje kut
heb vakantie geld gekregen en van 2 maanden werken geld en me belasting teruggave binnen gekregen
Maar weer eens rustig kijken voor 7 snarig gitaartje en buizenampje ofzo
heb al meeste weggezetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of voor inboedel voor je volgende eigen huisje
na zit nog te twijfelen of ik het zelf wilquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Zo even op huisbezoek bij m'n held van de dag
Zet er maar eentje apart!quote:
Ja Myles ownedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:57 schreef F2tB het volgende:
Erg gaaf !
quote:
PMquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik kwam net de site van Cultuurpodium Boerderij in Zoetermeer tegen. Komen nog best bekende artiesten;
- Robben Ford
- Allan Holdsworth
- Richie Kotzen
Die laatste lijkt me nog wel eens vet om te zien
Ik heb een hollowbody ibanez, en het is bijna Gretsch niveau qua klank en bespeelbaarheidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
Okay mensen.
Het is nog allemaal niet zeker maar ik ben zo een beetje rond aan het kijken.
Ik vind de Epiphone Les Paul erg mooi, ook reviews waren erg goed en klonk het allemaal lekker zwaar /bluesy achtig.
Nou heb ik op een Epiphone Les Paul gespeeld in een winkel, maar het beviel me toch net niet.
Hij ziet er super nice uit ( Cherry sunburst) en voelt echt heel lekker aan, maar op een of anderen manier was het niet fijn spelen. ( Snaren leken wel sliertjes) Kan natuurlijk ook afstelling zijn.
Gisteren op een semi-accoustic Ibanez gespeeld en 1 woord: Wow...
Ik heb nog nooit op een Elektrische Ibanez gespeeld dus ik weet niet hoe dat voelt.
Iemand ervaring/ Tips?
Lekker gitaartje hoor, die LTD. Scheurt als een gek, ook over de koptelefoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Zo even op huisbezoek bij m'n held van de dag
Rollerbridge kopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Quantie het volgende:
Was 'n tijdje afwezig @ fok, maar ben weer terug.
M'n les paul z'n hoge e-snaar is al 4x gebroken in de tussentijd
Om over dat Line6 ding in combi met deze 2 scheurijzers maar te zwijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Lekker gitaartje hoor, die LTD. Scheurt als een gek, ook over de koptelefoon
Dean?quote:
Uh ja....quote:
De 19e zit ik nog in Zwitserland (morgen en volgende week komen mij trouwens ook niet goed uit)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh ja....
Morgen spelen en volgende week waarschijnlijk ook iets gepland... week daarop? 19e?
Ja, dat is natuurlijk ook goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 19e zit ik nog in Zwitserland (morgen en volgende week komen mij trouwens ook niet goed uit)
De 26e? Kan ik jullie ook weer eens zien spelen.
topquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook goed
Houden we het eerst op de 26
Heb je die X3 live ook?! wtfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Om over dat Line6 ding in combi met deze 2 scheurijzers maar te zwijgenwel ingewikkeld ding! Super veel mogelijkheden!
Die heeft hij volgens mij net van Svy overgenomen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Heb je die X3 live ook?! wtfga binnenkort naar een vriend van me die er ook net 1 heeft en een ESP van die veiling... ben benieuwd
Pod XT Livequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Heb je die X3 live ook?! wtfga binnenkort naar een vriend van me die er ook net 1 heeft en een ESP van die veiling... ben benieuwd
klote voor hem, maar hij is rijk genoeg om nieuwe gear te kopen, gelukkig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
Misschien een repost, maar Brad Paisley's gear is verzopen... wat een bende
http://www.premierguitar.(...)ys_Flooded_Gear.aspx
Strak planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Vroeg wakker dan maar koffie drinken
![]()
Straks gitaren![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strak plan
En vanmiddag lekker in het zonnetje optreden, hopen dat er wat volk op af komt,
Nee daarom, dat gaat de goede kant al opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Veel plezier ! aan het weer kan het niet liggen vandaag
Dat moet wel goed komen. Zo vaak gebeurt er niet wat in dat dorp.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strak plan
En vanmiddag lekker in het zonnetje optreden, hopen dat er wat volk op af komt,
Haha nee, daaromquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen. Zo vaak gebeurt er niet wat in dat dorp.
Ja, fuck, vind maar eens een nieuwe paisley uit 1969...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
klote voor hem, maar hij is rijk genoeg om nieuwe gear te kopen, gelukkig!
Dan zou ik er maar zuinig op zijn, want ik heb er nooit een gezien!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:18 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Ik heb een hollowbody ibanez, en het is bijna Gretsch niveau qua klank en bespeelbaarheid
mja, maar veel dingen zijn ook wel weer te restaureren hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, fuck, vind maar eens een nieuwe paisley uit 1969...
Vreselijk kut!
les paul ftwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Ach, iedereen is toch erg tevreden met zijn spullen? Dan denk je er automatisch een beetje meer van dan dat het misschien is... dat doe ik ook. Ik vergelijk mijn LP altijd met een Gibson, maar dat is misschien niet helemaal eerlijk, denk niet dat hij zo dicht in de buurt komt, hoe goed ik hem ook vind
Ik vind hem zo goed dat ik amper meer op de Dean speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |